"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 06, 2009

Srikandi PKR Dicabul Dalam Bilik Gerakan BN - malaysiakini

Reactions: 
Lebih kurang jam 4:30 petang tadi, berlaku satu kejadian yang tidak diingini kepada Petugas Pilihanraya Pakatan Rakyat dari Srikandi PKR Malaysia. kejadian berlaku ketika kumpulan Srikandi PKR sedang menjalankan kerja-kerja mengedarkan risalah kempen pilihanraya di kawasan Simpang.

Kejadian tersebut berlaku ketika 6 orang Petugas Pilihanraya (Srikandi PKR) melalui sebuah Bilik Gerakan Pilihanraya UMNO/BN. mangsa menceritakan bahawa ketika mereka melalui kawasan kaki lima Bilik Gerakan UMNO/BN, beberapa petugas UMNO/BN seramai hampir 10 orang yang berada di kawasan tersebut telah bertindak mengepung salah seorang dari mereka kemudian telah mengheret mangsa kedalam bilik gerakan UMNO/BN.

Sebelum itu kumpulan pertama seramai 3 orang yang berada dihadapan mereka telah diganggu dan kumpulan tersebut telah cuba merampas risalah yang mereka bawa dan berlaku adegan tarik-menarik tetapi kumpulan tersebut berjaya meloloskan diri.

Walau bagaimanapun, dalam kekecohan tersebut, kumpulan pertama tadi tidak sedar bahawa rakan mereka yang berada dibelakang telah dikepung dan diheret masuk kedalam Bilik Gerakan tersebut dan mereka hanya menyedari kejadian setelah seorang pekedai berbangsa cina memaklumkan kepada mereka kemudian.

Setelah dimaklumkan, mereka berpatah balik tetapi tidak dapat berbuat apa-apa kerana jumlah petugas UMNO/BN yang ramai. kebetulan ketika kejadian berlaku, bapa mangsa berada berhampiran tempat kejadian dan bapa mangsa kemudian bergegas menyelamatkan anaknya selepas berlaku sedikit kekecohan.

Mengikut mangsa, kumpulan seramai hampir 10 orang tersebut dalam lingkungan umur 40 tahun keatas ketika kejadian telah cuba menanggalkan seluar mangsa tetapi mangsa bernasib baik kerana memakai seluar jeans yang agak ketat dan memaki talipinggang.

Kumpulan tersebut juga dalam kekecohan telah mencabul mangsa beramai-ramai.

Satu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Simpang pada jam 5:00 petang tadi.

58 comments:

padayappa said...

mustahil akan kuar lam media mainstream nih. Kalau keluar pon,mesti dah diputar belit dulu.

Anonymous said...

apa kes ni bro?..mana kg mai tu? anak bini mana? kawat cam kot? tgk langit tinggi rendah? kati xckup berat kot?

Anonymous said...

tunjuk mana port bn yg bt dajal tu? la ni aku mai turun. 10 min lg aku bakaq kemah hampa. samseng sgt no..haram jadah!!

Anonymous said...

butuh. gampang, haramjadah,sial,pukimakhang umno. bacul sungguh, bodoh. berani dgn perempuan je.

Anonymous said...

NAk cakap apa lagi, Presiden dia pun macam tu jugak.. Tak dak moral langsung...

Axie @ Axiemeluv said...

Dalam media mainstream nanti kuor citer kata Srikandi PKR cabul petugas BN/UMNO... who knows kan?

Anonymous said...

lahannnnattt punya pencacai be end! kurang ajaq! hang kalo nak tunjuk samseng biaq la kat kaum jantan! aku kalo dpt puak2 ni mmg aku sembelih sekoq-sekoq!!

Anonymous said...

mule-mule mencabul kemudian mengebom lak pempuan... itu le rasuah... rasuah=perkembar

Anonymous said...

cepat kenal pasti orang2 BN yg jahat nie...ambik gambo diorg...sebarkan dlm internet.

walaupun polis, mahkamah sudah pasti mencover brite nie...at least gambo2 mereka yg jahat nie tersebar...masyarakat malaysia pun akan mengenali mereka.

UMNO Kuat seks said...

Memang UMNO = Rasuah dan Seks

Seks dan Rasuah = UMNO

Dr Fikrah said...

Isu Londeh pernah berlaku di Zaman Nabi SAW, berikutan kelakuan orang Yahudi ketika itu..

http://drfikrah.blogspot.com/2009/04/6-april-isu-londeh-pernah-berlaku-di.html

zul_ipoh said...

haramjadah punya umno...awat depa ni dah sangap sangat ka sampai tgk anak dara orang dah x tahan dah?bodo punya umno..macam ni ka yg kata nak perjuangkan Islam?buat malu ja..haram jadah!

Anonymous said...

dah nama pun UMNO(Untuk Manusia No Otak) tu pasal la....

karim said...
This comment has been removed by the author.
karim said...

ku doakan depa yang kesialan terima kutukan ILAHI...apa punya bangsa...rendah MARTABAT..

Anonymous said...

karim hang komen pe smpai kene delete ngan author nih???

bwk bersabor...

kebenaran akan terbukti nnt...

mrL

soklan said...

haramjadah betul, oii berani ngan pompuan je, sini aku sunat lagi sekali..laknatlah ke atas perbuatan celaka tu..

mana pembela kaum wanita dlm UMNO/BN? bacul semua tak ada maruah..

restless.. said...

huh.setan punya org² tua.mmg korang tuttt punya tuttt,kew** tuttt

Anonymous said...

tu la,

pemimpin borek, ahli2 rintik.

mrL

Anonymous said...

salam... pencacai2 umno mana ni? xnak komen ke?

Anonymous said...

mmg sundal umno ni....mcm anjing liar sekok2 ni...sib baik aku lmbat smpai bkt gantang...tp x per...td member PR kat bkt gantang dah bwk aku g servey bilik gerakan umno tu.....tggu lpas prk ni....2 org dah ada gmbar dia....paling koman aku bg dok hospital 3 ari...biaq depa pikiaq skit....igt pompuan tu x der waris ker....woi umno bangsat....anjing pun ada tuan tau....ni plak org!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

tak kan hangpa tak tau lagi yang ameno bie end ni parti lahanat sejak dulu lagi

Anonymous said...

ini le perangai ameno lahanat,, pengikut2 beruk ni selalu buat hal dimana mana... pas tu point plak kat parti pembangkang... bangsat betull

yoshiro said...

DASAR ZIONIST! itukan sama perangai Yahudi Zionist Bani Khuraizah, Bani Nadir zaman Rsulullah s.a.w? Pegi bakaq je mrk!

klee said...

jaga jaga yob.
mungkin itulah antara climax provokasi supaya hangpa kat sana merusoh. Boleh la pasni jibun istihar darurat.

Sakuragi said...

sialan punya budak2 umno/bn yang melakukan perkara ini. kompem polis akan buat bodo je, sebab umno/bn immune daripada diambil tindakan undang2.

aku rasa mungkin puteri umno bagi depa minum air kopi tongkat ali kot.... patutnya untuk bagi tenaga berkempen, tapi "naik syeikh" pulak bila nampak srikandi berkempen. mungkin dah tak lalu nak tengok puteri dan wanita umno, la ni terpikat dengan srikandi....

alahai, apa nak jadi dengan akhlak depa ni.... beristighfar je lah.... harap2 lepas ni srikandi tak pakai jeans ketat lagi dah.... pakai baju kurung pulak. Tapi kalau pakai baju kurung, takut mudah sangat nak kena londeh... elok pakai jubah, tapi dalam pakai jeans ketat... pastu pakai cawat besi.... letak kunci sekali. Itu semua perlu dilakukan bila nak lalu depan kem umno.... sebab memang diketahui umum, depa ni tau isap rokok, makan free, kaki joli.

sekian.

Anonymous said...

aku nak tgk saper berani buat kacau kat bkt gantang,
aku org ayahanda lajin ipoh,
kalau berani try lah kita tgk saper makan saper dulu,

PR bangang x sudah2,
dasar penderhaka sultan mmg mcm ni lah agak nyer,tu belum kira pengkhianat melayu lg tu,
habis tanah melayu nizar zamrud tu dah bg kat cina pun x sedar lg,

kalau rasa PR nak tunjuk teror,kat dlam ni bkan tempat dia,kat luar tgk lah kalau berani,

ni no contact aku,kalau rasa nak makan sup tangan aku col lah kita jmpa kat luar>>> 0129757122///

Anonymous said...

hek eleh...
belum ayahanda lagi, dah kerek...

ape ko xleh terime ke amno mmg celaka?lu xde otak la beb.

Anonymous said...

anonymous 1:01 AM !

Baca persuratan kau seperti diatas... ooo sungguh menakutkan !! Betul ke kau orang ayahanda lajin ipoh...?

Ayahanda lajin ipoh tu makan nasi atau makan besi...? Lepas makan dia berak tak...?

Ayahanda lajin tu warganegara Malaysia atau pendatang haramjadah..?

Siapa lebih besar ketua polis negara atau ayahanda lajin ipoh..?

Helo bro lu cakap serupa penagih dadah saja...!!!

Anonymous said...

ayahanda lajin kebal dari api neraka ke?

agak2 kalau api neraka bakar terbakar x?

cahaya said...

cahaya rasa sedih sgt bila dpt berita ni..mmg sial ameno ni..salah seorg sial tu cahaya kenal, udah bercucu pun gelenyor lagi, dia ni mmg kaki clubbing (org ameno mmg mostly mcm ni), ntah2 kaki perempuan pun sama, sbb tu die x kisah wat kaum hawa mcm tu.cuba anak die or cucu die org buat mcm tu...mesti terus pulupuh je pemangsa
kpd mangsa, cahaya doakan bersabar n byk2an berdoa n beribadat utk kekuatan spiritual. semoga hidup mangsa akan lbh diberkati n dipermudahkan.amin amin amin..

Anonymous said...

mintak2 dajal2 ni kene langgar ngan lori pastu mati...

hilang dah undi b-end sok...

hahaha

Anonymous said...

Kalau betul la apa yang ada dalam posting ni. Memang celaka la lu orang.

firdausrosli said...

Sabaq dulu....aku rasa ada something tak kena la..

Depa punya puteri UMNO punya la ramai..srikandi PKR ni chengei2, garang n bertenaga! Baik depa pi kacau budak2 Puteri UMNO, lagi cantik kot.

Kalau tak dapat budak2 Puteri UMNO, depa boleh rembat amoi, macam sorang katak tu buat..hehehe..

Aku takut ni provokasi si haram jadah BN ja..

cahaya said...

firdausrosli..kalu ye pun provokasi knp mesti smpi ke tahap pencabulan???mane g nya moral mereka??? kejadian mmg benar2 berlaku, cahaya bukan setakat baca blog tp ayah cahaya antara petugas pr yg berada di sana n mengesahkannya...kalu petugas pr berperangai sedemikian pun kita akn marah gak...dlm hal ni, cahaya nak bertnya, dimana patut kita ltkkan al-quran?adakah sekadar di rak buku atau pun mungkin sekadar sebutan tp tdk diamalkannya..al-quran sendiri mengajak kita amar ma'ruf n nahi munkar tp puak2 amneo ni mmg sungguh tdk bermoral...ini hnya memalukan agama n bangsa(sdgkan deme yg dok laung2kan bangsa..ptuih).bersama2 lah kita renungkan n beramal

Anonymous said...

UMNO parti rosak akhlak.

PEKIDA . Sebuah pertubuhan dakwah Islamiah pun sama macasm Umno.Suka buat kerja maksiat. Ikutlah Mail pergi danok.

Kalau Ng Kor Ming baca ayat Quran kata menghina Islam.
UMNO dan PUKIDA buat maksiat dan mencabul ......(memperjuangkan bangsa Melayu) Khaaaakpuui .

sub zero said...

woi anon...kalau ko nak tunjuk kuat dan mengatakan ko pekida...tunjuk kuat pd Allah. kamu tu siapa...jenis hamba Allah yg hina disisi tuhan tau x...bangang.

Anonymous said...

ayahanda pekida ke abang long pekida ke...semua tu penakut saja...

cuma berani sebab depa akan panggil adik-adik ramai-ramai. kalau sorang-sorang, mampui la nak berani.

podacitt..

SuaraHangJebat said...

Sekiranya benar berita ini...Maka pelakunya memang bangsat dan kelakuan mengalahkan orang KAFIR. Tobat lahum lah depa ni ..mesti dapat perlindungan...! Ingat bahawa mereka akan menerima pembalasan yg setimpal dgn perbuatan tu...

pengliporlari said...

ISMAIL KERBAU!!!ingat akan gelaran dan kes apa yg dia lakukan??DANOK kurang menyengat

mentibang_laut said...

dah kepala nya pon haram jadah...

ni la spesis bapak burit, anak biji kelentit

dewi said...

ishhhhh..isssshhh...

depa dah biasa buat kut..ketua amk depa pun cam tu jugekkk...
depa dah biasa dah..sama dgn kepalanya....amk nya..sri kandi nya...
nampak macam baik sokma..tertib..pijak semut tak mati...umpama kuntuman melur yang putih dan berseri..
a.way..doakanlah semoga depa dapat pertunjuk dan hidayah daripada Allah.Jika tidak bertambahlah kerosakan dimuka bumi ni...

Anonymous said...

Mana bukti yang orang bn cabul budak PKR???? mana bukti??? ada video clip???? buat laporan polis la?? kalau betul pegi buat laporan polis...pastu scan dan tunjuk kat sini laporan polis..... berani ke buat laporan palsu???... pegi la buat!!! cakap banyak tak payah.... takat berani tulis kat blog jerr... tunjuk bukti baru aku percaya...

Anonymous said...

TP, tolong scan+paste report polis tersebut (padamkan nama dan butiran sensitip) kat sini.

Aku nak belasah puak-puak umnongok pun depa kata cerita rekaan saja.

Anonymous said...

bro...pos gambar2 silahabau yg rakus tu..dia nak tengok sangat
jangan2 dia salah sorang dari pencabul..khehehe

Anonymous said...

mana pukida yang kecoh2 ni...
wey pukida.. lu umno dah nak mampos.. pekida kat sini sume dah pr.. bodo punye lajin..


ni number aku. 013-4133133

Anonymous said...

Kalau benar berlaku..report polis la...tak payah bising2...ingat kalau tak berlaku nak minta maaf pada siapa...FITNAH..besar dosa tu

adibeta

cahaya said...

an on..mmg dah wat laporan yg TP dok publish cni..kami bkn mcm org ameno yg suke memfitnah..tgk kat tvantara.com, ada kenyataan video mangsa..tu le pasaeinya kalu akai dok kat lutut..bw bersabar n bertenang n kaji kebenaran dulu baru leh ckp..

Anonymous said...

PUKIMAK BURIT NATE SEK2 PKR DGN PAS...SEK2 MU NI BASE NATE ANAK ANJING..BASE PERANGAI BABI..NATE SEK2 PKR DGN PAS NI BEKALI MAK MU KOCAK DGN BABI DULU..PATUT PERANGAI SERUPO SETAN...CERITA TAK TAHU BETUL SALAH...KL ALAH KO SEK BN WAT SEMUA BETUL,PAH KL SEK BURIT MU BUAT FITNAH,,,PALO PELIR MU SEK2 PKR DGN PAS..MMG MU NI SETAN,IBLIS,DAJAL,BASE BENGONG XLEH NAK AJAR,BABI...NI R PAYAH KL MAK POK SEK2 PKR DGN PAS KOCAK DGN SETAN GAK...JD ANAK ANJING R BLAKO...PKR BABI...PAS BABI...PKR ANJING,PKR SETAN...NUAR BERAHIM BAPOK SETAN.BASO IBLIS NUAR BERAHIM...NATE SEK2 PKR NI GILO KO..PALO OTAK LTK JUBO TAIK KO...BULEH G CAYE KO NATE NUAR BABI BASE SETAN IBLIS...PKR BABI,PKR SETAN...

Anonymous said...

PUKIMAK BURIT NATE SEK2 PKR DGN PAS...SEK2 MU NI BASE NATE ANAK ANJING..BASE PERANGAI BABI..NATE SEK2 PKR DGN PAS NI BEKALI MAK MU KOCAK DGN BABI DULU..PATUT PERANGAI SERUPO SETAN...CERITA TAK TAHU BETUL SALAH...KL ALAH KO SEK BN WAT SEMUA BETUL,PAH KL SEK BURIT MU BUAT FITNAH,,,PALO PELIR MU SEK2 PKR DGN PAS..MMG MU NI SETAN,IBLIS,DAJAL,BASE BENGONG XLEH NAK AJAR,BABI...NI R PAYAH KL MAK POK SEK2 PKR DGN PAS KOCAK DGN SETAN GAK...JD ANAK ANJING R BLAKO...PKR BABI...PAS BABI...PKR ANJING,PKR SETAN...NUAR BERAHIM BAPOK SETAN.BASO IBLIS NUAR BERAHIM...NATE SEK2 PKR NI GILO KO..PALO OTAK LTK JUBO TAIK KO...BULEH G CAYE KO NATE NUAR BABI BASE SETAN IBLIS...PKR BABI,PKR SETAN...

Anonymous said...

PUKIMAK BURIT NATE SEK2 PKR DGN PAS...SEK2 MU NI BASE NATE ANAK ANJING..BASE PERANGAI BABI..NATE SEK2 PKR DGN PAS NI BEKALI MAK MU KOCAK DGN BABI DULU..PATUT PERANGAI SERUPO SETAN...CERITA TAK TAHU BETUL SALAH...KL ALAH KO SEK BN WAT SEMUA BETUL,PAH KL SEK BURIT MU BUAT FITNAH,,,PALO PELIR MU SEK2 PKR DGN PAS..MMG MU NI SETAN,IBLIS,DAJAL,BASE BENGONG XLEH NAK AJAR,BABI...NI R PAYAH KL MAK POK SEK2 PKR DGN PAS KOCAK DGN SETAN GAK...JD ANAK ANJING R BLAKO...PKR BABI...PAS BABI...PKR ANJING,PKR SETAN...NUAR BERAHIM BAPOK SETAN.BASO IBLIS NUAR BERAHIM...NATE SEK2 PKR NI GILO KO..PALO OTAK LTK JUBO TAIK KO...BULEH G CAYE KO NATE NUAR BABI BASE SETAN IBLIS...PKR BABI,PKR SETAN...

Anonymous said...

PUKIMAK BURIT NATE SEK2 PKR DGN PAS...SEK2 MU NI BASE NATE ANAK ANJING..BASE PERANGAI BABI..NATE SEK2 PKR DGN PAS NI BEKALI MAK MU KOCAK DGN BABI DULU..PATUT PERANGAI SERUPO SETAN...CERITA TAK TAHU BETUL SALAH...KL ALAH KO SEK BN WAT SEMUA BETUL,PAH KL SEK BURIT MU BUAT FITNAH,,,PALO PELIR MU SEK2 PKR DGN PAS..MMG MU NI SETAN,IBLIS,DAJAL,BASE BENGONG XLEH NAK AJAR,BABI...NI R PAYAH KL MAK POK SEK2 PKR DGN PAS KOCAK DGN SETAN GAK...JD ANAK ANJING R BLAKO...PKR BABI...PAS BABI...PKR ANJING,PKR SETAN...NUAR BERAHIM BAPOK SETAN.BASO IBLIS NUAR BERAHIM...NATE SEK2 PKR NI GILO KO..PALO OTAK LTK JUBO TAIK KO...BULEH G CAYE KO NATE NUAR BABI BASE SETAN IBLIS...PKR BABI,PKR SETAN...

Anonymous said...

PUKIMAK BURIT NATE SEK2 PKR DGN PAS...SEK2 MU NI BASE NATE ANAK ANJING..BASE PERANGAI BABI..NATE SEK2 PKR DGN PAS NI BEKALI MAK MU KOCAK DGN BABI DULU..PATUT PERANGAI SERUPO SETAN...CERITA TAK TAHU BETUL SALAH...KL ALAH KO SEK BN WAT SEMUA BETUL,PAH KL SEK BURIT MU BUAT FITNAH,,,PALO PELIR MU SEK2 PKR DGN PAS..MMG MU NI SETAN,IBLIS,DAJAL,BASE BENGONG XLEH NAK AJAR,BABI...NI R PAYAH KL MAK POK SEK2 PKR DGN PAS KOCAK DGN SETAN GAK...JD ANAK ANJING R BLAKO...PKR BABI...PAS BABI...PKR ANJING,PKR SETAN...NUAR BERAHIM BAPOK SETAN.BASO IBLIS NUAR BERAHIM...NATE SEK2 PKR NI GILO KO..PALO OTAK LTK JUBO TAIK KO...BULEH G CAYE KO NATE NUAR BABI BASE SETAN IBLIS...PKR BABI,PKR SETAN...

Fuckatan Riot said...

Woi bangsat PKR,PAS,DAP...

Betina gatal tu punya pengakuan video korang percaya????

Saiful punya pengakuan dengan sumpah laknat korang tak percaya???

Apa beza pengakuan diaorang berdua??

Double standard???

Dasar Bahalol.... bodoh...

Dah la memfitnah ismail safian dengan gambar yang tak profesional langsung... nak buat superimpose pun upah la orang yang pro sikit...

dasar bangsat....

limpbiskut said...

melihatkan kepada komen-komen lucah dan 'kosong' oleh 'Anonymous' pro-Umno dan juga komen oleh Encik Fuckatan Riot, maka memang SAH lah penyokong BN-Umno adalah kebanyakannya terdiri daripada mereka yang kurang berpelajaran dan bodoh-bodoh belaka. Is that the best you can do or say? Fakta macam ni yang kau harapkan nak 'pimpin kerajaan'??? Terima kasih aje lah.

Apa tu orang putih cakap:

“It's better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt” ?

Tu pun kalau kau paham cakap omputeh la kan.

padayappa said...

to anon -April 7, 2009 10:20 AM-

ko bangang ke ape? kes2 bunuh,rogol yg orang lapor kat polis tu semua ade video klip ke? Kalu sume dh ade videoklip,ade bukti, xpayah la nk tubuhkan polis. tu keje polis la nk siasat.

to anon2 yg mencarut tu, kan aku dh cakap sblm nih,kalu depa tadak modal,tu je la yg dorang leh buat, menyalak je keje depa.

Satu salakan berape dapat? kalu skali menyalak,dpt rm100.kaLU 5 kali menyalak,dapat la 500.

Khak ptuihh..!!

Azizahns said...

kalau betul cerita di atas ambil tindakan undang-undang dan heret mereka di muka pengadilan.

tapi kalau fitnah... tanggunglah dosa besar ini bagi orang yang membuat cerita dan menyampaikan berita...

cahaya said...

ini bukan fitnah...its true, totally true...sy yg melihat mangsa n tgk muka2 org ameno yg muke berkarat yg cuba mencabul mangsa.masa tu sy rasa mcm nak tendang je deme yg dh layak dipanggil atuk pun ada
...setuju ngan limpbiskut, lbh baik diam n dr berkata apa2 apabila berckp ngan org2 x guna akal bila berckp dgn bahasa yg begitu kurang ajar n tdk boleh diterima akal.smg keadilan dpt ditegakkan di bumi ALLAH