"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, April 06, 2009

THOUSANDS DINE WITH NIZAR: 5 APRIL

Reactions: 
-zorro-unmasked

12 comments:

PAS_SAMPAI MATI said...

tok guru ambo...tok guru kito sumo..

nizar ambo..nizar kito sumo...


meraka adalah kepimpinan kita..

kita mesti taat kepada pemimpin kita...

ak nk tya puak2 umno dan juak2 nya..


korang slalu kutuk nik aziz...

cakap rasuah la..makan gaji buta la...

korang dh pegi ke rumah dia wwooi!!!!!..

rumah menteri besar kelantan, jauh lebih kecik dari rumah mail safian tuh...

menteri besar beb...19 thun dah...tp rumah beliau..kecik dari rumah hangpa...!!!

xkira la nizar ke, tok guru nik aziz ke, tok guru haji hadi ke..

PAS is for all...ISLAM itu syumul..

lokun said...

cool! really cooooooollll!!!

bodik said...

setahu aku..tg nik aziz dr awal pemerintahannya hinggalah skg ini, sebahagian gaji atau pendapatannya di serahkan kpd fakir miskin, sekolah agama rakyat dan org2 yg memerlukan. aku yakin x ada pemimpin2 umno yg buat mcm tu. kalau ada pun nak menunjuk2. tg nik aziz....semoga Allah memberikan kemudahan yg baik d akhirat kelak.

Anonymous said...

Yess !!! Nizar !!!

Menang bukan jer menang tapi dengan majoriti besar !!!!

Anonymous said...

kiri makan, kanan pun makan... hahahhahaha... amik je....

jinbara said...

salam...
UNDI LA PAS...SEMOGA PAS MMNG BESAR...

Anonymous said...

Alhamdulillah.pelbagai kaum juga menyatakan sokongan terhadap MB Nizar.Insyaallah!!kita menang besar.E'eh,Zaid Ibrahim pun ada juga.

cuping merah said...

ah,ah zaid ada kat situ,
apasal TP tak cerita pasal zaid dia wat pe kat situ?

pengliporlari said...

FULLMOON IN BUKIT GANTANG!STAYTUNE..marangperapukepundenparangsekeper!TIADA KONTROVERSI,TINGKATKAN PRESTASI..

Sakuragi said...

If you win Nizar.... I win too....

insyaAllah... :-)

bodik said...

Sokonglah kpd hamba Allah yg mahu memuliakan islam dan hukum Allah SWT...TAKBIR3.

bodik said...

habislah kali ni UMNO REJIM YAHUDI....kalo Zaid dah angkat tgn Nizar. Besit deme ni puak2 UMNO sampai hbs.