"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 02, 2009

Sape Nak Beskal Free..? - malaysiakini

Reactions: 
Sape-sape nak beskal free, boleh pi usya-usya dekat Bilik Gerakan UMNO/BN Kampar...

Gambar beskal dekat bawah ni bukan untuk diberi secara percuma (buat masa ni) tapi ini adalah untuk kegunaan perayu-perayu undi (aku agak la pasai ada bendera). yang depa bagi-bagi semalam kaler kuning... hat ni kaler pink... hat Puteri UMNO nih..!

7 comments:

CYBERCDO said...

TAK DAPAT SCCOTER MACAM JAMILKUCING PUNYA DAPAT BASIKALPUN KIRA OKLEA....BUAT ANAK-ANAK PERGI SEKOLAH.....

pengliporlari said...

weh!skarang manada orang berkayuh dah..buat tesepit selendang kat rantai,abis itam lak lapik pala cik tamah dongga...sekarang zaman koridor utara,nek beskal ada engin la..

Sakuragi said...

patut la polis cakap depa akan tahan jika ada orang naik motor dan kereta sambil mengibarkan bendera parti yang bertanding, kerana ianya boleh membahayakan lalulintas.....

patut la....

sebab depa pakai basikal....

Anonymous said...

Syabas UMNO kampar, inisiatif yg kreatif dan menarik. Kami sgt bangga di Kawasan kami ptg semalam nampak puteri UMNO Kampar dgn sikap mesra dan manis sekali berbasikal sambil melawat rumah kami.
Kami pasti usaha gigih mereka berbaloi dan di sambut mesra oleh penduduk kampong/ Ayuh org Kampong mari lah kita sepakat kepeti undi dengan satu hasrat agar anak tempatan diberi peluang ke Parlimen dan menjaga kebajikan kita dimasa akan dtg/

Mak Limah Simpang, Taiping

cuping merah said...

apa baranggg naik basikal...

Anonymous said...

bangkai gajah x dpt tutup ngan nyiru,takat beskal x dpt menutrasuah dan deretan kenderaan mewah Yb2 UMNo.Sian gak puteri,hg bwk beskal bos bwk brabus

jinbara said...

salam...
huhuhuhu kesian nye kat depa naik basikal x mampu nk byr duit minyak ker?huhuhuhu kat sana kalu x silap aku selalu hujan so senang la kj kita nk berkempen....kepada puak2 b end kalu x ada duit x pyh la nk bertanding..balik la ddk umh jeeeeee x pun sokong la pakatan rakyat...