"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 02, 2009

Yangan Lisau, Kuala Sepetang Pakatan Lakyat Puniya..! - malaysiakini

Reactions: 
Jam 4 petang teman pi usya Kuala Sepetang dengan Black dan jugak geng dari Laman Marhaen. ui... dekat sana best... sempat aku sembang dengan apek dekat kedai... apek tu cakap, You orang Pakatan Lakyat yangan lisau, semua olang Kuala Sepetang sudah tekad lalam hati kita misti kasi itu MB Haji Nizar menang besat.

Jeng... jeng... jeng... fuh... lega... apek tu pulak cerita dekat aku pasai joget lambak semalam. dia cakap itu GELAKAN puniya olang puniya function... olang panggey kita pi la. lagi ada makan-makan maaa... Tok Gulu Nik Ajis sudah pesan sama kita, olang kasi kita ambik, bila pangkah, kita pangkah bulan looo...

Best kan..?

41 comments:

KU LIHAT HIJAU said...

bismillahirrahmannirrahim..

alhamdulillah,

pengaruh PAS dan ISLAM sudah ade dalam rakyat malaysia,

melayu baik, cina baik, india baik,suma nya telah nampak yang mana stu hak dan batil,

lepasni kalo tungak langit dtg beri ceramah, kita tgk je la..

biarkn dia sorng dok menyalak kt sini..
biarkan dia ngan gendangnya..

dh dia palu..memang akn bunyi..tp hakikatnya,

pusing pusing jalan jalan,
dulu dacing sekarang???????..

BULAN!!!!

hahaha..

INSYA ALLAH..

DOA KAN KEMENANGAN CALON PAS !!!

Tungak langit..hang nk menyalak..sila kan..

malaysia ni demokrasi..bukan democrazy(bak kata musa hassan)

Kami bukan mcm hangpa..

sekat2..

orang malaysia ni klo ko sekat..sama la mcm ko tekan bola dalam baldi yang penuh ngan air..

makin kuat ko tekan...makin kuat tekanan yang ko sendiri rasa,,

silap2 aribulan..terpelantun kene muka hangpa sendiri..

Wallahu'alam

vasantarao appalasamy said...

hahaha..
pengundi skalang sudah bijak lor..

tausa lisau manyak! kita mesti sokong itu bulan punyar...

tok iskandar said...

www.thestar.com.my
Classifieds Jobs Property Motoring Kuali Women Parenting Youth AllMalaysia Global Malaysians mStar red fm SuriaFM 988 Mobile The Web News Classifieds Stocks Web search enhanced by

News Nation World Updates Courts Parliament Columnists Opinion Business News Market Watch Bursa Malaysia My Portfolio Exchange Rates Unit Trusts Market Intelligence IPO Watch Company Ratings Bonus & Dividends Financial Results Share Buybacks Changes in Shareholdings Broker's Call Eye on Stocks Supportline Stock Watch Snapshots Currency Converter Maritime Multimedia Gallery TheStarOnline.tv Interactive Blogs Citizen's Blog FootBlog Galaxie Blog Trendsetter Parent Guy AMBP Editor's Note Thumbnails Metro Central North South & East Sunday Sports Football StarGolf Lifestyle Focus Health Living Arts & Fashion Bookshelf Parenting Travel & Adventure AudioFile Youth2 Entertainment Movies 2009 Releases Coming Attractions Movie Buzz Making The Grade Candy Counter Music Reviews Sleeve Notes Video Reviews TV & Radio TV Guide TV Tracks Directory Sound & Stage Events Online Games Tech News Corporate IT Home User Reviews Software Computers Peripherals/ Components/ Misc Cellphones PDAs Digi/Video cams Audio Players Games Features Opinions Editorials Videos Education MyStar More What's Hot Bookstore Star Gadgets Archives Last 7 Days 365-Day Archives Mind Our English Comics Directory Site Map About Us Star Publications The Star Online NewsHome > News > Tri-Elections Nation
World Updates
Courts
Parliament
Columnists
Opinion
Honours List


Published: Thursday April 2, 2009 MYT 4:22:00 PM
IGP denies police helping Barisan in Bkt Gantang
By SAODAH ELIAS


TAIPING: Inspector-General of Police Tan Sri Musa Hassan has dismissed claims by PAS that the police are helping Barisan Nasional put up their flags and banners in Bukit Gantang.

The police, he said, were only concerned about public safety and security and were not remotely involved in the activities of any political party.

He said that when responding to a statement by PAS deputy president Nasharudin Mat Isa that the police were helping Barisan workers put up flags in Changkat Ibol, Thursday.

Nasharuddin had earlier in the day claimed that the party had video recordings showing Federal Reserve Unit personnel helping Barisan workers put up flags in the area which was considered a PAS stronghold.

Speaking to reporters after being briefed about Bukit Gantang situation near hear, Musa said it was not police job to put up flags of political parties.

"If policemen were captured in the video, chances are, they were there to maintain safety. Say, if policemen were captured on camera in area where PAS flags were, then can it be said that we are supporting PAS?" he said.

On another matter, Musa warned leader of political parties against defying the rules barring them from touching on issues that could be term as seditious or cases that were still being heard in court in their ceramahs.

He said that if the leaders insisted on doing so, despite the warnings, then they should be prepared for the consequences.

Far from stopping them from raising the issue of the murdered Mongolian national Altantuya Sharibuu, the police reminder seemed to have encouraged the opposition leaders to become bolder.

On Thursday, Parti Keadilan Rakyat (PKR) even organised a special memorial ceremony for the murdered woman at Simpang.

tok iskandar said...

bloggers kena mintak gambar tu daripada ustaz nasha atau dr hatta ramli.boleh upload segera dalam blog korang

tok iskandar said...

kat changkat ibol brader,fru pasang poster BN

tok iskandar said...

laman web prk bukit gantang
www.prk059.pas.org.my

Kesal dengan salah guna kuasa yang dilakukan oleh BN

Ditulis oleh Te@M.IT
Khamis, 02 April 2009 10:30

AIR KUNING, 2 April : Dalam sidang media pagi tadi YB Ustaz Nasaruddin berkata dengan kepimpinan kerajaan yang baru akan menyebabkan ruang demokrasi akan semakin sempit di Malaysia. Ini berhubung dengan arahan yang dikeluarkan supaya ceramah dari pukul 12 tengah malam di singkatkan kepada pukul 11 malam. Selain itu arahan supaya ada isu-isu yang tidak boleh disebutkan di dalam ceramah.

Pakatan Rakyat kesal dengan salah guna kuasa oleh pihak-pihak yang berkuasa sejak akhir-akhir ini. Antara perkara yang terbabit adalah pihak polis turut membantu jentera Barisan Nasional untuk memasang peralatan bahan kempen mereka. Didapati pihak FRU digunakan untuk mengawal petugas-petugas BN semasa memasang bendera BN. Ini berlaku di Changkat Iboi yang terletak di dalam Dun Changkat Jering.

Ustaz Nasaruddin mempersoalkan perkara ini dan sekiranya dibolehkan menggunakan khidmat tenaga polis atau tentera demi menjaga keselamatan petugas semasa memasang bendara dan sebagainya, berapakah bayaran dikenakan kepada mereka kerana pihak Pakatan Rakyat juga ingin menggunakan khidmat mereka demi menjaga keselamatan petugas-petugas PAS di Bukit Gantang ini.Ia merupakan situasi yang baru dan agak keterlaluan kerana meyalahgunakan khidmat polis.

Selain itu, Ust Nasaruddin juga mempersoalkan semasa Nizar memberi tanah kepada rakyat cina yang miskin, pemuda UMNO bangkit mencela bahawa Pakatan Rakyat mengkhianati bangsa Melayu. Tetapi menurut laporan yang dikeluarkan oleh suratkhabar Star dimana Zambry akan memberi tanah kepada orang cina, apakah pemuda UMNO akan bangkit mencela bahawa Zambry sebagai pengkhianat atau hanya mendiamkan diri sahaja?

Pakatan Rakyat berterima kasih kepada Nizar selama tempoh 11 bulan beliau memerintah Perak, telah banyak perubahan yang dilakukan. Ditambah pula sikap beliau yang disenangi oleh semua lapisan masyarakat yang menjadi faktor PAS akan memenangi pilihanraya kecil ini.

Beliau turut menegaskan bahawa Pakatan Rakyat tidak memainkan isu perkauman atau menyebelahi mana-mana kaum. Seruan PAS FOR ALL akan terus digunakan dalam tempoh berkempen di Bukit Gantang ini.

tok iskandar said...

Hari ni banyak berita gempak brader.Siti Nurhaliza dan Datuk K jumpa TG Nik Aziz.Pertemuan setengah jam itu eloklah gambarnya dipaparkan ke dalam blog kengkawan semua.

Satu kejutan dan boleh buat modal PRK untuk PR.

Topeng Perak dah dapat ke tidak info tentang FRU pasang poster BN?

Sakuragi said...

Bro, nanti buat la sikit komen pasal Mukhriz kata - "jangan terpedaya dengan jumlah penonton yang ramai di ceramah PR"

Cuba bagi alasan kenapa mukriz cakap mcm tu? Ataupun, ada plan nak guna pengundi hantu jadi bila menang nanti, boleh cakap: "kan saya dah bagitau, depa ramai je pegi dengar ceramah - tapi masih sayangkan umno"....

cuba ulas sikit?

tok iskandar said...

Topeng perak,
cuba kau surf www.tranungkite.net sekarang
ada gambar siti kunjungi TG Nik Aziz
dalam forum borak siber

soklan said...

sukenyer aku baca posting ni, insyallah PR menang, kita skrg kena jaga2 ngan pengundi melayu, harap2 mereka tak BODOH pi undi BN..wahai kaum yg sebangsa dgn ku, jgn perBODOHkan diri anda sendiri..TAKBIR!!!

Budak Hingusan said...

Aku sayang sgt kat org cina dan india he..he..

priory of jenin said...

zul..
member kita yg aku kencing nak bawak pi balai polis tu ada lagi? kuakuakua.

http://prioryofjenin.blogspot.com/
(org umno sila masuk. nak tengok hangpa balas macam mana).

kafe kenyalang said...

salam tok,

ORG UMNO KATA DS NIZAR NAK KAWIN LAGI SATU..HEHEHE..KALU BETUL,ALHAMDULILLAH..YG X BLEH LEBIH DR 4 TOK KAN??HEHEHE..PAYAH BILA TOK JAHIL YG TOLAK HUKUM DAN SYARI'AT ALLAH MENYALAK..YG HALAL DIKATAKAN HARAM,YANG HARAM DIHALALKAN..ITULAH UMNO!!

bodik said...

apek gua caya sama lu!!!...lu kasi semua org undi itu bulan. x ada bulan banyak gelap oooo. kalau itu timbang kati punya dacing, tarak pun x apa tarak mati punya. betui lu kata umno panggil lu datang mkn kasi habis lps tu lu undi pas. haiya...lu byk baik punya org, lu punya hati banyak murni ooo...umno punya hati byk busuk mcm itu longkang...kih15.

Anonymous said...

Wa helan arr.. itu langit punya tungak apasat dia cakap banyak pusing.. dia langit punya kelajaan ka?.. Apasat dia sini talak komen?.. Wa tunggu mau gelak loo..

zali said...

dogolnya la...

cakap apek yang entah mana
datangnya tu di jadikan ukuran
dan batu penanda bagi sokongan
kaum cina pada rockers siti ajis
dan pas?

nak termuntahnya.

lepas ni jumpa entah mana punya
keling pulak...

mesti keling tu cakap...'saya
worang itu siti ajis juga vote'

ehh...awak orang tak ada taktik
lain ke?

tolong laa...

tok iskandar said...

Sejak bila pulak UMNO-BN reti mintak restu rakyat ni.Bila rampas negeri pasir dua butir hari tu tak pulak reti mintak restu rakyat.

Peralihan kuasa Pak Lah kepada Najib sedikitpun tidak akan mengalih tumpuan rakyat untuk bangkit menolak UMNO-BN dalam PRK di Bukit Gantang,Bukit Selambau dan Batang Ai.

Jika UMNO-BN tumbang di ketiga-tiga PRK ini,petanda hayat UMNO-BN hanya tinggal nyawa-nyawa ikan.Maruah Najib akan tercalar kerana rakyat sepakat menolak kepimpinannya sebagai PM yang baru.
Kemenangan PR juga ibarat referendum rakyat menolak UMNO-BN.

Tidak sukar meramalkan kedudukan najib selepas itu biarpun beliau dibantu oleh mentornya memanda menteri pencen yang selama ini cukup gigih melobinya sebagai PM.

Kelakar pula bila mendengar Ezam memuji najib sebagai seorang pemimpin yang bijak dan kebijaksanaannya turut diakui oleh Anwar.Lumrah sesumpah yang akan bertukar warna mengikut alam persekitarannya.

Tokoh yang begitu dikagumi raja sesumpah itu pernah berkata negara kita akan bangkrap jika harga minyak diturunkan.

Rakyat tak lupa najib pernah berkata,saiful pernah bertemu dengannya dan menceritakan perihal beliau pernah diliwat Anwar.

Rapatnya Saiful dengan Najib sehingga mintak biasiswapun kepadanya ketika masih bekerja dengan Anwar.

Siapa tahu hayat Najib sebagai PM tidak lama dan keupayaannya menguruskan ekonomi negara diragui dan kelemahannya itulah yang akan membawa kepada kejatuhannya kelak.

Mamak memanda menteri,Pak Lah dan Najib biarpun individu yang berbeza tapi berada dalam satu kapal yang hampir karam.

Biarpun masih baru,PR membawa wadah perjuangan yang berbeza daripada UMNO-BN tetapi mesra rakyat dan bukan mesra kroni seperti yang diamalkan UMNO-BN sejak negara merdeka lagi.

gerimis said...

woi zali@zalina..

gampangnye ko cakap..
ko tgk video zahid hamidi kat majlis menghormati budaya orang cina??

http://www.menj.org/bn-sudah-terdesak/

ko tengok video tu ape yang zahid hamidi cakap.huh macam ni ke yang dinamakan islam hadhari??

zali buta mata n buta hati.terang2 kat depan masih tak nampak.

zali buduh..

saudarabaharu.blogspot.com said...

Islam untuk Semua. Inilah dakwah yang terbaik untuk kita sebarkan agama yang indah ini kepada yang belum Islam.

Usaha ini adalah kemenangan yang sebenarnya. Kita bantu mengembangkan agama Allah, Allah akan bantu kita mengecapi kemenangan dalam PRK ini.

zali said...

lambat la gerimis...

tu kes dah tutup...hanya provokasi pro pr yang dah tak ada idea dan taktik nak menyerang.

Basuh Baju said...

betul! duit kita amek, tapi pangkah bulan..hahaha duit tu pun duit kita (rakyat) jugak kan..

aku yakin Pakatan menang semua. 3-0! biar terduduk najib..haha

Sakuragi said...

Kalau dilihat daripada apa yang si Zali cakap tu, maksudnya ada kemungkinan BN confident depa boleh menang sebab orang cina yang sokong PR mungkin sorang saja, maklumlah.... beberapa orang cina saja yang cakap, tak boleh dijadikan batu ukuran.

Sebab Zali tak percaya, maka kita tak payahlah check pula samada ramai atau tidak orang india sokong PR (Pas). Kalau kita bagitau ada beribu2 orang tionghua yang menyokong, dia akan kata kita tipu pula.... kalau kita tak bagitau, depa kata kita tak dapat sokongan.... hai apalah nasib PR.... seringkali dijadikan sebagai underdog dalam segala serbi hal....

utusan meloya kata, sokongan kepada BN kian bertambah....

tv3suku pula berkata, rakyat sudah muak dengan pakatan rakyat yang menderhaka....

kira boleh disimpulkan, bn boleh menang besarlah kali ni.... maklumlah, pm baru (dari umno) kali ni kan ke terkenal seantero dunia....???

Sekian.

tok iskandar said...

zali kalau katak atau sesumpah jadi calon BNpun,dia akan ampu habis-habisan.
dah makan gaji dengan umno
mana reti berdikari

tok iskandar said...

UMNO yang punah.totoknya yang rebah.zali gelabah....kerajaan UMNO-BN rakyat nak ubah.

tok iskandar said...

TP,

Tok nak pesan sikit.
jangan lupa letakkan gambar siti nurhaliza melawat TG Nik Aziz kat sini.

Gambar FRU pasang poster BN pun jangan lupa.

modal penting untuk PRK tu....

salinan laporan polis YB Idham Lim tentang salahguna kuasa Osman Jialu penting untuk diletakkan di sini

pengliporlari said...

wa...itu gerbang melah puniya ar itu kelantan cina sana bawa sini mali,itu naga ar olang cina cakap manyak syok la..itu ong la..aiya lu ar mau pigi dipan sana ar ada satu lagi matkas pas puniya itu simanggoi sana mali bantu kita sini.lu jalan teluih sana simpang lu patah kanan dipan mi udang saleh puniya...sana lu buleh makan loti sama chiak kopi lo..tapi ujan puniya jam lu kena angkat sua,bukan sua dalam la..aiya lu otak kotok punya!sana pi angkat gambaq la..nangbutinang kui butikui!sanfu tikkamko..

tok iskandar said...

Sempat lagi kita buat banner yang ringkas ayatnya tapi power dan Longgar lutut totok umno bila melihatnya.
Letak banner tu kat kawasan totok umno yang majoritinya melayu.
Isu pilihlah kerajaan lanun ke,menteri pasola ke,siti aminah ke,pengangguran ke,harga barang naik ke.
tok bagi contoh....undi BN tak ada kejalah aku lepas ni
buat pantun pun boleh
1,2,3,4
5,6,7,8
tekad bulat-bulat
kita tolak barisan

tok iskandar said...

Hipotesis bluehyppo umno-bn
bila najib dah jadi PM
keyakinan rakyat pulih kembali
kempen UMNO-BN akan digerakkan besar-besaran mulai sabtu ini
cuma tok pelik sikit apasal mamak memanda nak turun kempen sehari sebelum PRK
PR kena berhati-hati dengan helah politik jijik umno-bn

tok iskandar said...

Sehari sebelum PRK Bukit Gantang, Najib akan turun padang ke Bukit Gantang meninjau petugas-petugas UMNO-BN bekerja ke makan tidur ke dengan ditemani mamak memanda menteri pencen dan pak lah.Najib sebagai PM akan berucap berapi-api membakar semangat totok umno.Bila dah sampai tahap gaban ada yang rasa panas sampai terjun sungai.macam minum kopi kapal api.

Janji manis najib bukit gantang akan dijadikan hub atau segitiga emas perak.melayu nak ke mana lepas ni?melayu umno tak kisah.dah lama dah melayu umno tak kisah.Pemimpin umno beri singapura kat lee kuan yew,melayu umno tak kisah.melayu umno bising nizar jadi boneka DAP tapi buat pekak badak je bila Gerakan perintah pulau pinang sejak 1969.

Najibpun letaklah batu asas bagi real sikit drama ala-ala Samarinda.kalau kalahpun tak siapa yang ingat najib letak batu asas kat situ.kata mamak memanda menteri pencen,melayu mudah lupa.hakikatnya melayu umno yang mudah lupa.

Najib percaya dengan ditemani pak lah dan mamak menteri pencen,watak wirawan tahap laksamana do re mi akan menawan hati pengundi Bukit Gantang walhal mereka tak ubah seperti three stooges buat rakyat.

media totok umno akan war-warkan kabinet dapur bakal dibentuk najib.

Biarkanlah badut-badut umno ini membuat aksi menghiburkan rakyat.jika rakyat tak bertepuk tangan biarlah mereka syok sendiri.
Melayari impian menggapai cita-cita membentuk melayu glokal yang taat setia kepada najib dan umno.

Rakyat kini dah bijak.Sandiwara umno jadi bahan gurauan.Sesumpah dan katak jadi mainan umno.akhir kata najib melaungkan suara lemak merdunya,umno boleh.rakyat tanya apa yang boleh.boleh apa lagi....boleh blah.......

soklan said...

tok, bestla pantun ni,
1,2,3,4
5,6,7,8
tekad bulat-bulat
kita tolak barisan

kalau diorg buat banner besar2 mesti cantekk..

tok iskandar said...

tok bagi cadangan je.korang boleh buat kalau rasa idea tok tu bernas

Joe Labu said...

SIGN UP... Please..

http://www.petitiononline.com/mod_perl/petition-sign.cgi?pmbersih

Anonymous said...

SIGN UP... Please..

Malaysia Tercinta

Ada betul ka said...

apa cerr ni..ada betul ka ??

http://parpukari.blogspot.com/2009/04/inikah-jutawan.html

Friday, April 3, 2009
INIKAH JUTAWAN?

TAHUKAH ANDA RUMAH SIAPAKAH INI?


DISINLAH SEGALA CERITA BENGONG TAHAP GABAN WEREWOLF BERMULA...INILAH RUMAH SEWA 'SO CALLED' JUTAWAN ENGINEER AL BALACI WEL WEL DEE-A-PIII

RUMAH INI DISEWA PADA HARGA RM250 JE TAU! KATA JUTAWAN AL TAKBURI WAL TAK INGAT DIRI HEY! APA NI? DEEIIIII!!! SIVAKUMAR PLS ANSWER ME...YOUR FRIEND SAID DIA JUTAWAN MAMEE SEGERA LA...TAPI SEWA RUMAH DIA 250 SAJA LA?? AYOYO...



INILAH BMW YANG TELAH DIWAR-WARKAN OLEH NIZAR HOK HEK YANG TELAH DIMILIKI SEBELUM MENJADI YAB MB PERAK! WHAT????? BIAR BETUL, INI BMW NEGARA MANA NI? NEGERI PASIR DUA BUTIR KE? KWENG! KWENG! KWENG!



NIZAR PINDAH TAK BAWAK KERETA SIOT! NAPE BRO MALU KE BRO? RILEK LA BRO, KALAU NAK TIPU PUN AGAK-AGAK LA....MEMALUKAN BETUL LA NIZAR, SAH HANG PENIPU! NIZAR AL BACI WAL DEE-A-PIII OI! HIDUNG NIZAR KENA CUCUK DENGAN CHOPSTICK!


SEBELUM MEMILIKI NAZA, INILAH KERETA YANG MEMBAWA JUTAWAN NIZAR...YA ALLAH NIZAR! TIPAH TERTIPU...ADUH SALEHA...



INILAH RUMAH NIZAR YANG TELAH DITINGGALKAN OLEHNYA UNTUK PINDAH KE RUMAH MB YANG BESAR GILA.(PATUTLA DIA TAK NAK TINGGALKAN KEDIAMAN MB YA..HE HE HE)...NO RUMAH INI 1228 TAU, KALAU HANGPA TAK PERCAYA TANYA NIZAR? BETUL KE TAK? EH AKU CONFUSE LA HARI TU NIZAR BERDEGAR-DEGAR DIA CAKAP DALAM TV YANG DIA NI JUTAWAN AL HARTAWAN WAL GOHEAD GOSTAN...



UIKS! INI RUMAH SAPA PULAK NI? EH CUBA TENGOK BETUL2....HAAAA INILAH RUMAH BARU MANTAN MB PERAK YANG TENGAH LENTEN PERENG BERGULING-GULING ATAS PASIOR! KOME NAK TAU BERAPA REGANYA SEWA GHOMAH NI? WEH KOME DENGO CERITENYE BERIBU-BERIBU RINGGITNYE...LIME RIBU KOME WEIII! NAPE TAK BALIK JE SEWA GHOMAH LAMA KAT TEMOH TU! KAMU BETUI LE NIZOR! LUPE DIRI BEBENO MIKE!


EH, CELAH TU DAH ADE KERETE BESOR DAH, VAN BURUK MANE NIZOR? LUPE BAWAK KE..EH EH ITU KAN KE CAMRY...ISH ISH NIZOR KAMU NI YOB, DAH DAPAT CAMRY KERAJAAN NAK JUGE CAMRY SENDIRI! KE KAMU DAPAT PERCUME JE...BELI 15 DAPAT 1 FREE..AGAKNYE LE...TAH LE KOME...BEZA BENOR JUTAWAN DULU DAN JUTAWAN SEKARANG YA NIZOR!? UDAH LAGHO BENO KAMU NI NIZOR OI! AJENYA TUMPO!



KAMU NI GILE KE NIZOR? KAMU NI TULIS KEDIAMAN MENTERI BESOR DALAM BAHASA JAWI NI PAHAM KE DEK NGA DAN NGEH TU ? KANG SESAT PULAK DEME MECHARI GHOMAH MIKE! EH NGAPE SIGNBOARD MIKE NI TAK WARNE IJOOO? (GREENBOC) WARNANYA JORE BEBENOR! BERPESYEN-PESYEN....
BAIKLAH NIZAR DAN AHLI PEMUJA BULAN WERWOLF SEMUA, TUJUAN AKU TULIS ARTIKEL NI BUKAN NAK MEMPERSENDAKAN SESIAPA PUN, TETAPI KENAPA KITA PERLU PERCAYA PADA ORANG YANG KUAT MENIPU SEPERTI NIZAR INI, DIA KATA DIA JUTAWAN, NAH GAMBAR SAYA DAH TUNJUKKAN. KALAU DULU NIZAR TIDAK SIKAP MENUNJUK-NUNJUK, KENAPA SEKARANG SUDAH BERUBAH?..MAKA NILAILAH AKAN MU PEMIMPIN YANG KAMU SANJUNG TINGGI INI? LAYAKKAH DIA MEMIMPIN?

y said...

wehhh....dah solat subuh ker ?

awal nya pepagi dok mengata org ?

gaban said...

dey tambi kari babas wal alagapas..

cuba mike ckp berdasarkan bukti sket..

setakat tunjuk gambor sume org boleh..

kalo betoi pn itu rumah n kete DS nizar lantak dia la..entah2 kete org dtg umah dia ke..

kome para belaci beEND ni kalo bab buat pitnah mcm B**GS*T

janji jgn dpt dgn duet haram mcm sesetengah pemimpin yg mike alsanjungi wal bodeki tu dah la..

bodik said...

zali tungkik merah...pr x kira siapa hindu ke..cina ke...singh ke...melayu ke...dan siapa sj lah kecuali umno2 balaci yg berbau taik rasuah....semuanya dah menyokong pr. ko nak ckp semua org sokong umno rejim yahudi?...jwbnya ko mmg bangang tahap tong taik sungguh.skg ni pun umno rejim yahudi dah x cukup org...semua dah sokong pr.

bodik said...

ada betul ka bangang!!!....ko ni kalau nak ckp...bior le ada bukti yg sahih. aku pun blh kata duduk sebelah rumah najib antatunya mongolia. knp lah bodoh sgt dgn ko ni. nizar nak duduk mana pun bior le. semua itu rezeki dia yg halal x mcm pemimpin2 umno yg bangang mkn duit rakyat mengaut keuntungan...mcm mkn duit anak yatim jugalah. kalo nak bercakap bior le soal halal haram jgn soal org tu duduk mana, rumah kecil ke besar....mmg bangang juga ko ni!!!

Anonymous said...

zali u buta ka,tgokla hg punya pemimpin,dituduh satu dunia dgn skandal pembunuhan ,kaki rasuah pun menang PAU opss politik wang kah3,kaki seks (vcd lucah) pun menang dah opss sedekah seks,pmimpin pelepah pisang(tk bole turun2..amma)..ini la bakal pemimpin BN...no class la.

jinbara said...

salam...
depa puak b end kalu ckp mne ada bukti... depa x berani nk bg bukti sbb ckp mcm ORANG GILAAAAAAAAAAA SO DR ORNG ATAS DEPA SMP PENCACAI DEPA SEMUA CAKAP MCM ORNG GILAAAAAAAAAAAA HUHUHUHUHUHU

baru punya mr kalai said...

http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23465#606680

dari tranungkite.


PostPosted: Fri Apr 03, 2009 11:58 am Post subject: Re: Najib jadi PM.Penyokong PR lebih BERSEMANGAT utk KUBURKA Reply with quote
AbahKau wrote:


REFORMASI !!!!!!!

TAKBIR !!!!!!!!!!!!!!


Bung Nuar kena jawab tuduhan2 rapper Mr Kalai terlebih dahulu.... Laughing



Sedutan2 menarik rapper PKR ni, Mr Kalai!

1) Rumah MB RM 450,000.00

2) Kereta MB RM 400,000.00

3) Kereta Gobalakrishnan RM 450,000.00

4) "Di Bkt Selambau, you pilih orang bebas, dia sudah menang dia akan masuk PKR. Kenapa pondan (V.Arumugam) itu lari?" Laughing

5) "...tapi dia(v.arumugam) jadi exco, sewa rumah di cinta sayang, macam bapak dia punya duit ka, RM 2000, Menteri Besar beli rumah RM 4 juta, lagi mau cakap Barisan Nasional rasuah ka?.."

6) "....punggung sendiri tak cuci mahu kacau orang lain buat apa..."
Laughing

7) "...Majlis Penbandaran Sungai Petani....Saya mempunyai bukti! Isteri saya menjadi ahli majlis.....720 orang dia(PKR ADUN) ambil interview, kalau bagi rasuah pada ADUN PKR boleh dapat kerja...."

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Sapa mau jawab ini? Ayoyoyo.....

Makhal Sakhtix2,
Kuasa Rakyat.

Jangan Tipux2,
Rakyatx2,
Bukit Selambau!

Hancurx2,
PKR Hancur,
Tipux2,
Anwar Tipu!
Tipux2,
MB (Azizan) Tipu!