"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, August 19, 2009

SAH..! Pengundi Hantu Wujud Di N11..!

Reactions: 
Ada sorang makcik call aku kejap tadi lepas baca artikel aku pasal pengundi hantu di N11.

Makcik tu mengesahkan kewujudan hantu tersebut dan makcik tu juga mendakwa melihat dengan mata kepalanya sendiri kelibat hantu tersebut.

Makcik tersebut menjelaskan bahawa hantu tersebut pernah juga dilihat di beberapa lokasi PRK sebelum ini... kata makcik tu hantu tersebut berwajah cantik...

Macam gadis Mongolia...

12 comments:

UMNgOk said...

hantu² yg dihantar oleh pawang dan bomoh rosmah... ha ha ha ha haram jadah

kemboja said...

Sebenarnya bukan ada pengundi hantu...tapi ada hantu yg nak songlap duit rakyat.....jaga2

Hantu "loyar" buruk....kah..kah..kah

Anonymous said...

Khairy grilled by the students

http://mediarakyat.net/2009/08/khairy-grilled-by-the-students/

Anonymous said...

Hantu wanita di N11..?!
jaga2 nanti kena cekup dek polisi pulak. kah..kah..kah

UMNgOok penakut..NO eggs !!

Calon BN N11, peguam ke penyangak??

Hapuskan Rejim UMNO/B.Nasiyonal

-faridshah

Anonymous said...

Posting/entry tahap tabika...

Take beer, take beer, take beer!

lemboja said...

Muhyidin : "Mana ada hantu bulan puasa ni....!!!"

Najib : "Ada...ada....hantu Altantuya...!!!"

Anonymous said...

posting yg ntah pape.....TP kehilangan modal xde bahan nk buat mengutuk so die kuarkan entry yg memperbodohkan dirinya sendiri.....TP ni klo sehari xmengutuk ak rase xcukup sifat die dalam sehari....

hahhahaha satu malaysia gelakkan kebodohan ko TP..

Anonymous said...

org yg x tahu memang x percaya wujudnya pengundi hantu. sesiapa yg tahu/ pernah terlibat menangkap pengundi2 hantu memang dah masak dengan taktik menggunakan pengundi hantu ni.

memang dari dulu pengundi hantu digunakan oleh krjaan untuk memnang dalam pilihanraya. banyak cara yg digunakan. tp spr si gampang sememangnya tidak akan bertindak atas laporan yg telah dibuat.

spr sepatutnya bertindak sebagai seorang pengadil. kalau pengadil bias, mesti kene lepuknye. x pon akan di sue sebab bias...

tp sekarang pengundi hantu tidak lagi mampu untuk memenangkan umngok kerana peratus yg menyokong PR semakin meningkat...

undi pos satu lg taktik krjaan untuk menang dalam pilihanraya. kertas undi ditanda oleh beberapa org sahaja!!! dan ianya dah sah ditanda bagi pihak umngok!!!

khak ptuih!!!

umngok ibarat barat. ada telor, tp x blh pakai...

hahaha...

Anonymous said...

kemboja. aku setuju hantu songlap duit rakyat kita kena tanya SCJP dan RL tentang duit yang disonglap oleh PR dan PAS tak tahu.

hmmm fikirlah.

Anonymous said...

kalu ada meh la bukti..cakap saja x guna..bg fakta yg shahih..

Anonymous said...

Hantu Altantuya dok meracau nak makan kepala najib..mana najib tak turun kempen..Hantu altantuya takdak selera nak makan mat sembab pengkhianat..Khairi anak omak...Mana najib..Mana najib..Turunlah kempen..

Anonymous said...

tak da telor....