"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 07, 2010

Kalau UMNO Benar2 Berjuang Islam, Perjuangkan Tuduhan Qazaf Ke Atas Saiful Bukhari Dijalankan Dengan Kadar Segera

Wahai juak2 dan puak2 UMNO sakalian. Hari Jumaat ni korang nak berdemo sempena keputusan Mahkamah Tinggi (yang telah pun ditangguhkan) yang membenarkan penggunaan nama Allah oleh The Herald.

Mengapa tidak kamu berdemo juga meminta Mahkamah Syariah Kuala Lumpur supaya mempercepatkan pendakwaan ke atas Saiful Bukhari di atas tuduhan QAZAF yang telah dilaporkan oleh Dato Seri Anwar Ibrahim beberapa bulan yang lepas?

Ataupun UMNO sendiri telah menghalalkan jenayah Qazaf bagi ahli-ahli UMNO sehingga UMNO tidak melihat keperluan untuk memperjuangkan hak seorang Islam bernama Anwar Ibrahim?

Apakah bezanya keputusan Mahkamah Tinggi dengan tindakan Mahkamah Syariah Kuala Lumpur melambat-lambatkan pendakwaan terhadap Saiful Bukhari? Kedua-dua nya “penghinaan” pada Islam bukan?

Yang saya tahu, “qazaf” ni halal dalam UMNO. Dosa besar Qazaf ni sudah jadi macam amalan biasa di kalangan ahli UMNO. Mereka membuat tuduhan Qazaf pada Anwar tanpa rasa dosa walau sedikit pun.

Padahal,”Qazaf” ini adalah tergolong dalam dosa-dosa besar yang dibenci oleh Allah SWT. Tak heranlah judi dan arak pun UMNO boleh sokong, Qazaf ni lagilah diorang boleh halalkan.

Berentilah nak buat demo hari Jumaat ni. Buat tekak saya loya je. Nak demo konon. Pada waktu yang sama kamu halalkan judi, halalkan arak, halalkan sekularisman, buang tulisan jawi, HALANG perlaksanaan hukum jenayah Syariah di Kelantan dan Terengganu dengan ancaman darurat dan MAGERAN dsbnya.

Nak demo konon nak pertahan nama Allah, tapi nama Allah kamu ludah kamu hinjak kamu maki bila kamu halalkan benda yang Allah SWT haramkan i.e. kes Saiful Bukhari.

Jenis manusia UMNO dalam Al Quran disebut sebagai :

‎وَمِنَ ٱلنَّاسِ مَن يَقُولُ ءَامَنَّا بِٱللَّهِ وَبِٱلْيَوْمِ ٱلْءَاخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ

8. Of the people there are some who say: "We believe in God and the Last Day;"
But they do not (really) believe.

‏يُخَدِعُونَ ٱللَّهَ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ وَمَا يَخْدَعُونَ إِلَّآ أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ

9. Fain would they deceive God and those who believe, But they only deceive themselves, And realise (it) not!

Mengikut ayat2 di atas, UMNO ni cuba untuk menipu Allah dan orang2 yang Beriman dengan demonstrasi mereka, namun sebenarnya mereka menipu diri mereka sendiri dan mereka tidak sedar mereka menipu diri mereka sendiri.


Jadi, orang-orang yang beriman sekelian, janganlah tertipu dengan aksi-aksi orang yang menipu diri mereka sendiri.

Tulang Besi

Anwar mohon tuntutan qazaf tidak dilengahkan lagi

KUALA LUMPUR, 7 Jan: Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan permohonan di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan, di sini pagi ini untuk mendapat perintah terhadap Ketua Pendakwa Syarie Wilayah Persekutuan (KPS) supaya menggunakan kuasanya bagi mendakwa Mohd Saiful Bukhari Azlan di atas kesalahan jenayah qazaf.

Selain Ketua Pendakwa Syarie Wilayah Persekutuan, Shamsudin Husin yang dinamakan sebagai responden pertama, Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Che Mat Che Min dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang bertanggungjawab mengenai hal-ehwal Agama Islam, Mejar Jeneral (B) Datuk Jamil Khir Baharom dinamakan sebagai responden kedua dan ketiga.

“Permohonan saya adalah untuk mendapat suatu perintah daripada Mahkamah Tinggi Syariah terhadap KPS supaya menggunakan kuasanya bagi mendakwa Mohd Saiful Bukhari Azlan di atas kesalahan jenayah qazaf di bawah Seksyen 41 Akta Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan 1997,” ujarnya dalam kenyataan media selepas memfailkan permohonan itu dan berharap tuntutan qazaf itu tidak dilengahkan lagi.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat itu juga memohon kepada Mahkamah Tinggi Syariah memerintahkan Pengarah Jawi dan menteri tersebut supaya tidak menghalang dan/atau mempengaruhi KPS daripada menjalankan tugas dan tanggungjawabnya dalam pendakwaan terhadap Mohd Saiful.

Menurutnya, permohonan itu adalah lanjutan daripada qazaf beliau bertarikh 9 Julai 2008 kepada Bahagian Penguatkuasa dan Pendakwaan Jawi terhadap Mohd Saiful yang telah membuat suatu pengataan palsu bahawasanya beliau telah melakukan perbuatan liwat ke atas Saiful pada 26 Jun 2008.

“Saya telah disiasat sebanyak dua kali dan saya telah menyerahkan kepada Jawi kesemua bukti-bukti, di antaranya laporan polis, Sumpah Laknat Saiful, laporan perubatan dan senarai saksi-saksi yang bersama saya pada waktu kejadian.

“Dalam bulan Ogos 2009, saya mendapat maklumat pihak Jawi telah selesai menjalankan siasatan mereka namun sehingga sekarang KPS masih belum mengambil apa-apa tindakan mahkamah terhadap Mohd Saiful,” ujarnya.

Menurut Ahli Parlimen Permatang Pauh itu, kesemua surat-surat peguam syarienya yang bertanyakan mengenai status laporan qazaf beliau tidak dijawab KPS.

Oleh itu, beliau agak terkejut apabila menteri berkenaan telah memberitahu Parlimen pada 27 Oktober 2009 bahawa KPS memutuskan bahawa pendakwaan qazaf terhadap Mohd Saiful hendaklah menunggu perbicaraan liwat di Mahkamah Tinggi Sivil selesai terlebih dahulu.

“Saya ingin menegaskan bahawa kesalahan jenayah qazaf adalah berbeza dengan kesalahan jenayah liwat. Qazaf adalah kesalahan jenayah syarie yang tidak mempunyai persamaan dengan mana-mana kesalahan di bawah kanun jenayah yang digunakan di mahkamah sivil,” ujarnya.

Justeru, beliau memohon kepada Mahkamah Tinggi Syariah kerana ia mempunyai bidang kuasa eksklusif untuk membicarakan kesalahan qazaf.

Tambahnya, mahkamah syariah juga mempunyai kuasa untuk memerintahkan responden-responden supaya menjalankan tugas dan tanggungjawab mereka ke atas kesemua pendakwaan dan pelaksanaan undang-undang jenayah syariah di Wilayah Persekutuan.

“Sebagai seorang Islam, saya berhak untuk mendapat perlindungan terhadap maruah dan nama baik saya daripada dicemari seperti yang dijamin oleh hukum syarak,” tegasnya.

26 comments:

Corong Kita said...

camana mahkamah syariah nak bicarakan kes besar macam kes anwar ni...kes dr. asri pun tak tahu hujung pangkal....tangkap tp tak tahu nak dakwa apa....

kalu kes anwar ni lagi la depa tu tak berapa nak berani....silap2 kena c4...yerla la kalu bicara insyaallah anwar boleh menang....

http://corongkita.blogspot.com/2010/01/kambing-kambing-hitam-1malaysia.html

Anonymous said...

eleh... nak pertahankan kalimah Allah pun korang dalam PAS ni aku tengok lembik macam pondan je.. ada hati nak arah orang pasal benda lain...


sama-samalh berjuang mempertahankan nama Allah dari dicemar,.. BARULAH BOLEH BISING PASAL QAZAF!!!

Anonymous said...

Apa orang PAS ini cakap pusing2 ini macam Tambi?

tulang ikan said...

org PAS ckp je lebih buatnye idak baru bab kalimah allah korang da senyap.....mmg mcm hampas....

Anonymous said...

^
^
^
bro..kalau ko nak tau..orng Kristian ni pun pecaya ALLAH la..tak caya ko gi tanya la mana2 paderi..ko tanya die..orang kristian yng berdosa jumpe ngn paderi untuk nak taubat..apa paderi tu buat...nnti diorang akan kata yang paderi tu akan berdoa kepada ALLAH...tak caya cuba try tanya... kes skang ni..kalau diorang guna nama ALLAH takut mengelirukan..baik yang ISLAM atau yng bukan ISLAM..itu je..cara nak settle..belajar la AGAMA ISLAM yng betul2 ori..bukan ISLAM HADHARI... hahahhaa

tulang ikan said...

ala senang cite bile geng2 DAP mula bersuara pasal isu meliabtkan islam hamPAS just diam je....itulah pas yang xsedar diri selalu igt diri lebih mulia dari org lain tp diperkudakan dengan DAP.
APER CER BRO???????????BETUL KAN?

AbgTuah said...

ANAK BUJANG SI PALAT BALIK MENAGIS-NANGIS DENGAN MONTOTNYA KOYAK DAN BERDARAH.

DIA MENGADU KEPADA PALAT BAHAWA DIA KENA SUNTUT OLEH SI KOMENG DI DALAM BILEK DI RUMAH BANGALOW DI HADAPAN TAMAN.

SI PALAT MEMBAWA ANAK NYA JUMPA PENGHULU LEBAI KULUP UNTUK MENGADU HAL DAN MEMINTA KEADILAN.

SI KOMEN DURJANA PUN DI PANGGIL SEKALI..

SI LEBAI KULUP MEMINTA SI PALAT MENGEMUKA SAKSI..

SI PALAT KATA TAK ADA SAKSI YANG MELIHAT YANG DAPAT DIBAWA KEHADAPAN KERANA KEJADIAN BERLAKU DI DALM BILEK..

SI PALAT KEMUDIAN DI HERDIK OLEH PENGHULU LEBAI KULUP..

'KAU DAN ANAK KAU NAK KENA KAZAF KE !!'

SI KOMENG DAH READY UNTUK MEMFAILKAN TUNTUTAN KAZAFNYA

SI PALAT SANGAT KECEWA KERANA TAK DAPAT MENGEMUKA SAKSI YANG MELIHAT KEJADIAN.

MANAKALA SI KOMENG TERSENYUM PUAS..

MAKA SI PALAT TERUS MEMBAWA ANAKNYA KE HOSPITAL UNTUK PEMERIKSAAN PERUBATAN DAN SELEPAS ITU KE BALAI POLIS UNTUK MEMBUAT LAPORAN.

SEMASA PEMERIKSAAN DOKTOR..DIDAPATI ADA KESAN AIR MANI SI KOMENG DALAM MUNTUT ANAKNYA.

WAHHH..ADA DNA SI KOMENG DALAM MUNTUT ANAK KU..KATA PALAT

KAH KAH KAH SI PALAT AKHIRNYA MEMBAWA ANAKNYA KE BALAI POLIS DAN MENGAMBIL KEPUTUSAN UNTUK MEMBAWA KES ANAK NYA DI SUNTUT KE MAHKAMAH.

YANG HERANNYA SI PALAT PADA MULANYA TAK PERCAYA AKAN BUKTI DAN KETEPATRAN DNA MENGAMBIL KEPUTUSAN UNTUK MENGUNAKAN DNA SEBAGAI PEMBUKTIAN KEONARAN SI KOMENG.

AKU NAK TAHU JUGA PENDAPAT SI PERISIK RAKYAT JIKA DIA ADALAH PALAT.

Anonymous said...

Woiii barua abg tuah.

Kau tau beza rogol dgn zina.

Kalau tak tau, berenti bercakap.

Pegi belajar dulu.

Kao sokong UMNO lama sangat, sebab tu kao dah jadi bengong

Mr Joker said...

Abg Tuah...

Kah kah kah kah kah...!!!

Soklan paling BUDUH..!

jawapan aku senang je...

Kalau aku jadi Anak Bujang Si Palat, dah lama dah Si Komeng cedera parah tak pun terus koma kene belasah dekat aku sebab yang jelasnya (kalau ikut cerita kau dekat atas) masa Si Komeng nak suntut aku, x de orang lain kecuali aku dengan Si Komeng.

Pantang anak jantan di cemar maruah..!

Tak tau la pulak kalau Abg Tuah jadi Anak Si Palat, Abg Tuah tahan je JUBUR tu dengan rela..?

Abg Tuah ni PONDAN ke..? mana telur kau Tuah..?

Faz Fazrin said...

bn memang bang angg

Sape PR/UMNO/BN yg nak panjangkan zakar? said...

takbirr!!

MC_Shaharul said...

budusnye ayat ko tuah..

AbgTuah said...

YELAH..

AKU BUKAN APA..

BUKAN SEGAJA NAK MENCETUSKAN KEMARAHAN PUAK JUAK PAS..

TAPI AKU JUGA TERINGIN NAK TANYA PENDAPAT DAN PENDIRIAN PERISIK RAKYAT JIKA DIA MENJADI SI PALAT..BAPA KEPADA ANAK BUJANG YANG KENA SUNTUT.(JANAGN SALAH FAHAM..AKU MADSUDKAN BUKAN ZINA ATAU ROGOL..TAPI DISUNTUT IAITU DI LIWATI SECARA PAKSA..ATAU BAHASA PASARNYA DI HENJUT SECARA PAKSA DARI BELAKANG. TU SEBAB AKU TULIS MUNTUT ANAK BUJANG SI PALAT KOYAK DAN BERDARAH )

AKU TERPAKSA DAN TERPANGGIL UNTUK BERTANYA KERANA DARI APA YANG AKU LIHAT..DARI PENGAMATAN AKU..DARI FIRASAT AKU..PERISIK RAKYAT AMAT TEBAL LAGI KEJAB IMANNYA ORANG NYA NI..

KERANA AKU FAHAM SEMEMANGNYA..FAHAM TERAMAT SANGAT FAHAM..BAHAWA BELUM BERIMAN SESAORANG TU JIKA BELUM TERUJI IMAN NYA..(KEBANYAKAN ORANG HANYA BESAR CAKAPNYA TAPI CIPUT IMAN NYA)

JADI JAWAPAN DARI PERISIK RAKYAT PERLU BERHATI-HATI KERANA DIA WAJIB MEMPERTAHAN PENDIRIANNYA BILA AKU DOAKAN AGAR DIA DIUJI MENJADI SI PALAT

WELL..PERSIK RAKYAT..DAH HABIS FIKIR MACAM MANA NAK JAWAB..

AKU TAK TANYA SI TOPENG PERAK PUN..TAK TAHULAH ORANG YANG SAMA..OH YE..TOPENG PERAK..ANAK BUJANG SI PALAT TU UMURNYA KIRA-KIRA 12 TAHUN, JADI MACAM MANA NAK LAWAN..

OKLAH JUAK PUAK PAS..KAU ORANG FIKIRLAH JAWAPAN YANG ILMIAH..LAGI SAINTIFIK..BERMATHEMATIK UNTUK DI JADIKAN JAWAPAN SETERUSNYA..

KAH KAH KAH..!! (TIRU STYLE GELAK BRO TT KAU ORANG)

Mr Joker said...

Tuah Si Pondan - Perisik Rakyat tu nama website aku, Topeng Perak Unmasked tu nama samaran aku.

Nampaknya kau dah mula berbelit-belit.

Soklan kau tu berpandukan pada apa yang berlaku pada Saiful, umurnya, situasinya dan keadaannya.

Jadi tak payah lah nak ubah pulak umo anak si palat tu.

Apa kata kau pulak cuba jawab soklan aku...

Kenapa Saiful tak melawan masa DSAI meliwat dia sedangkan kalau dikira dari segi umur dan fizikal, Saiful bukan sorang lelaki yang lemah..?

Anonymous said...

Palat pergi hospital,doktor cakap takde koyak.
Palat pergi jumpa polis,polis paksa doktor cakap ada koyak...doktor kuat iman,takde koyakkk.
Takde koyak macam mana boleh kata kene mumtut?
Abg Tuah bangang sila jawab.

AbgTuah said...

HEHEHE..KAU RUPANYA TOPENG PERAK..

HANDSOME JUGA ORANGNYA..

OKLAH AWAK TAK MAHU JAWAB SEKIRANYA SITUASI TU MENIMPA AWAK..MUNGKIN AWAK TAK TAKUT ..TAPI MUNGKIN JUGA ADA GERUN SIKIT..HEHEHE..

BUKAN APA ..AKU AJUKAN SOALAN TERSEBUT KERANA MEMANDANGKAN AYAH SI ANAK TU SEPENGETAHUAN AKU ORANG PKR = PR = PAS..HEHEHE

DIA SEKARANG SEDANG DI UJI IMAN NYA...SIAPA TAHU MUNGKIN PERNAH TELEPAS CAKAP..

KAU SEPATUTNYA SYORKAN AGAR BAPA SI ANAK TU JANGAN KE MAHKAMAH SIVIL SEBALIKNYA KEMAHKAMAH SYARIAH.

SO NOW KITA UBAH KE TOPIK 'MR S' PULA..

BANYAK SEBAB KENAPA DIA TAK MELAWAN..

INI HANYA PENDAPAT AKU..BUKAN MEWAKILI SESIAPA ATAU UNTUK SESIAPA OK..

PHYSICAL ATAU SAIZ SESAORANG ITU BUKAN PENENTU SESAORANG ITU GAGAH..

GAGAH DAN KUAT SEBENAR TERLETAK DI HATI..HATI YANG KERAS, KERING DAN BERANI ITU LAH KEKUATAN SEBENARNYA.

BIAR BESAR MANA ORANG ITU JIKA HATINYA KECIL MAKA MEREKA TAK LAH BOLEH DIPANGGIL GAGAH..

MACAM JUGA KAU TOPENG PERAK..KAU KENIT AJE..MUKA PUN HANDSOME..BOLEH KE AKU PANGGIL LEMAH LONGLAI ?..SILAP2 KAU SEPAK GIGI AKU HINGGA PATAH BUKAN..

JADI KEKUATAN KAU TERLETAK DI MANA..DI PHYZIKAL DAN SAIZ KE ATAU DI HATI..

KAU PERNAH LIHAT WRESTLING..ORANG BESAR PUN PERNAH DI TUMBANGKAN OLEH AHLI GUSTI BERSAIZ KECIL SEPERTI SHAWN MICHEL DAN SI MEXICAN YANG KERDIL TU..

JADI SEKARANG APAKAH SAIZ DAN KEKUATAN YANG MENJADI FAKTOR UTAMA PENGUKUR KEGAGAHAN..?

HAHAHA..TENTU TIDAK BUKAN..JADI IANYA TERLETAK PADA KEKUATAN HATI MASING-MASING BUKAN..!!

JADI SI 'MR S' TU MUDA BELIA..21 TAHUN SEMASA KEJADIAN (KALAU TAK SILAP)..BARU DUA TAHUN MELEPASI ALAM BELASAN..MUNGKIN HATI BELUM CUKUP KUAT BELUM CUKUP KERAS UNTUK MERONTA MELEPASKAN DIRI APA LAGI MELAWAN PENCEROBOHAN MEMERANJATKAN YANG TIDAK DISANGKA..

JADI BERBAGAI KEMUNGKINAN BOLEH DI AGAKKAN BERLAKU..

SEBAGAIMANA JUGA KAU DAN PUAK JUAK MENGAGAK SEBALIKNYA..

1.WHO KNOWS MUNGKIN DI PUKAU..

2. WHO KNOWS MUNGKIN DI KHAYALKAN DULU..

3. WHO KNOWS MUNGKIN HATI TAK TERDAYA MENIDAKAN KEHENDAK BOSS NYA..

4. WHO KNOWS MUNGKIN 'MR A' TERLALU GAGAH UNTUK DILAWAN..

5. WHO KNOWS MUNGKIN HATI TIDAK BERANI MENYANGGAH KEMAHUAN ANUAR SEBAGAI ORANG BESAR YG BERPENGARUH..

SEBENARNYA DALAM KES NI..SAMA ADA SUKA SAMA SUKE KE..ROGOL KE..PAKSA KE..APA KE..

YANG PENTING KEJADIAN TU AMAT MENJIJIKKAN..

AKU TIDAK PERNAH MENUDUH 'MR A' TAPI JIKA BENAR 'MR A' MELAKUKAN IA ADALAH PERLAKUAN YANG AMAT TERKUTUK..

JADI BE FAIR PADA SEMUA PIHAK DAN RENUNG-RENUGNKAN JUGA..

BIAR KITA SERAHKAN PERKARA INI PADA MAHKAMAH..

SEBAGAI MANA JUGA AWAK MENYERAHKAN KEPADA PIHAK POLIS DAN MAHKAMAH JIKA BASIKAL AWAK HILANG..

KAH KAH KAH ...(SERONOK JUGA IKUT STYLE TT..)

Mr Joker said...

Tuah yang "Lemah" (akal fikiran)...

Alasan kau - 1.WHO KNOWS MUNGKIN DI PUKAU..

2. WHO KNOWS MUNGKIN DI KHAYALKAN DULU..

3. WHO KNOWS MUNGKIN HATI TAK TERDAYA MENIDAKAN KEHENDAK BOSS NYA..

4. WHO KNOWS MUNGKIN 'MR A' TERLALU GAGAH UNTUK DILAWAN..

5. WHO KNOWS MUNGKIN HATI TIDAK BERANI MENYANGGAH KEMAHUAN ANUAR SEBAGAI ORANG BESAR YG BERPENGARUH..

Soklan seterusnya - kemungkinan 1-5 bolehlah diterima akal (bagi yang lemah akal macam kau... sayang nama kau hebat, tapi akal kau lemah)... tapi kalau lebih dari sekali kejadian berlaku...

Kenapa tak jauhkan diri padahal ada banyak peluang..?

Musykil...

Pendapat kau..?

AbgTuah said...
This comment has been removed by the author.
AbgTuah said...

AbgTuah said...

JADI PADA PENDAPAT KAU KEJADIAN TU MUNGKIN SUKE SAMA SUKELAH..

APA PERBEZAAN KATEGORI HINANYA LIWAT DENGAN PERLAKUAN SUKE SAMA SUKE DAN PAKSA..

APAKAH SUKE SAMA SUKE MELIWAT BUKAN SATU PERBUATAN TERKUTUK..

APAKAH KAU BOLEH MENERIMA 'MR A' SEBAGAI SEORANG PEMIMPIN DENGAN PELAKUAN SEBEEGITU RUPA..??

JIKA KAU SANGGUP MENERIMA DAN MELAKUKAN APA SAHAJA UNTUK MEMBELA 'MR A' KERANA PERLAKUAN TERSEBUT 'SUKE SAMA SUKE' MAKA TAK MUSTAHIL BERLAKUNYA PELAKUAN TERKUTUK ITU PADA TAHUN 1998..

DAN SEKARANG KAU JAWAB PULA APAKAH NIAT DAN MATLAMAT PERJUANGAN KAU SEKARANG..AGAMA..ATAU SERONOK KERANA PARTAI PILIHAN KAU MEMILIH UNTUK BERSAMA 'MR A'

KAH KAH KAH..(TT YANG AJARKAN AKU GELAK BEGINI)

Anonymous said...

cam ni lah tuah... kalau aku kata kau bodoh kau marah kalau aku bangang kau kecil hati... 4 saksi telah terjawab...1 saksi doktor.. doktor kata tak ada aktiviti meliwat tapi hairan kata ada dna dalam tubuh dan jubur saiful tak dia guna straw tak... 2 rakaman cctv knp bila minta tak nak kasi...? 3 kata ada 2 dnadalam tubuh saiful maknanya saiful ni memang kaki gay kerr...

hazlin (012-3257894) uktraxx@yahoo.com.my said...

cencalok

Anonymous said...

KEHKEHKEH BERAPI2 SEYHHH..XPE LERR..DH NK DKT HARI BICARA DAHH..TUNGGU AJE LEE. ARITU ADE PUAK KOMUNIS YG DH DESPRATE SIAP MINOM RACUN..LPAS TU SI NIZAR KATUN TEGOLEK DOG KAT ATAS DIVIDER..KITE TUNGGU SAPE YG KENAK LAGIII KEHKEHKEH

TAKEBEER!!

TAKEBEER!!

TAKEBEEER!!

gampang said...

gfhgfhgfhgfhgfhncffhf

tulang ikan said...

abg tuah jgn asak soalan susah2 kt TP.TP ni akalnye pendek..hahhahahhaahaha

jgn buli die pleaseeeeee..please...please.......hahhahha

Anak Lenggong said...

Kah kah kah..si bangang Poji@Tagih Bontot buat pertanyaan bodoh...siap tanya ngape seful tak melawan...cuba ko letakkan diri ko tu seful dan nuar tu sape pulak..dijegil je ko dah semput...

Contohnya kalau ko disontot oleh nik ajis..ade ke ko berani melawan..aku rasa ko akan kata silakan lah tok...tetapi ko akan melawan setelah kejadian tu berlaku....aku ingat otak ko ni bagus sangat tapi bangang jugak tu laa...orang kata jangan dok isap ganja..

YB Jambu said...

kahkahkahkah..nak 4 saksi ya..tak lama lagi ramai la perogol penzina dan peliwat minta di bicarakan di mahkamah syariah...senang maaa..MANGSA kalau nak buat pertuduhan kene bawa 4 orang saksi..tak gitu ker??dan aku musykil gak..saksi2 ni nak tunggu sampai 'GAME' tu selesai ke baru boleh tolong mangsa buat pertuduhan atau saksi2 ni pulak boleh didakwa kerana bersubahat dengan perogol,penzina or peliwat ni..dalam ertikata lain...biaq pi la depa buat 'keja' dulu...kita pon syok jugak tengok...