"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 07, 2010

Setiausaha Agung PKR Letak Jawatan

Reactions: 
Setiausaha agung PKR, Datuk Salehudin Hashim telah meletak jawatan hari ini selepas berbulan-bulan tersebar spekulasi mengenainya.

Beliau telah menghantar surat peletakan jawatan beliau kepada Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan Timbalan Presiden, Dr Syed Husin Ali serta, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Alasan bagi perletakan jawatan itu adalah kerana beliau ingin kembali kepada bidang minyak dan gas yang pernah diceburinya sebelum dilantik menjadi Setiausaha PKR pada tahun 2004.

Salehudin berkata, beliau menyertai (PKR) ketika parti itu baru ditubuhkan, tetapi kini beliau meninggalkannya ketika PKR semakin kukuh.

8 comments:

Anonymous said...

yg ni korang nak kta apa plak? mesti blogger2 yg tak semayang subuh ni akan kata

NI MESTI HASAN ALI PUNYA KERJE NI!

wakakaka

Anonymous said...

anon kat atas ni mesti tak tahan kena cabar bila kena kat bab pecacai tak komen artikel yg menyebelahi PR..muakakakaka.... tak baik kata org tak semayang subuh..mcm ko tu baguih yg amat... - Neo

Anak Lenggong said...

Elok lah dia cepat sedar perjuangan PKR tu untuk ape dan matlamatnya adalah untuk siapa ...daripada membiarkan diri daripada terus dipergunakan oleh 3A baik dia tumpukan kepada perniagaan nya ..kalau tidak tu nanti perniagaan entah kemana..

Jeffry said...

ERR SEMAKIN KUKUH KER SEMAKIN RUNTUH HEHEH

TAKEBEER!!

TAKEBEER!!

TAKEBEER!!

tulang ikan said...

Semakin runtuh dan semakin malap....

Anonymous said...

Bagus! Kalau tak boleh bekerja letak jawatan. Jangan jadi macam orang umno, kerja malas duit mahu. Cilaka punya spesis.

Anonymous said...

hahahah jahanam pkr,

Anonymous said...

hahahaaa.. sapa yang rasis??? si AL JUBURI ke? KAH..!!KAH..!!KAH..!!

mmg laa propaganda PR ni.... sama cam ketua dia budak Al JUBURI...!!!

KAH..!!KAH..!!KAH..!!