"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, September 25, 2008

Bahasa kurang ajar dan lucah

Sebelum anda melihat senarai di bawah, saya memohon maaf kerana posting kali ini mungkin mungkin menggunakan bahasa kurang ajar dan lucah.
Yazid Sufaat, Suhaimi Mokhtar, Dr Abdullah Daud, Shamsuddin Sulaiman, Mat Shah Mohd Satray, Abdul Murad Sudin, Zaini Zakaria, Zainun Rashid, Wan Amin Wan Hamat, Sulaiman Suramin, Sufian Salih, Mohd Khaider Kadran, Hasim Talib, Zakaria Samad, Ahmad Zakaria, Terhamid Dahalan, Abdul Rahman Ahmad, Mahfudi Saifudin, Mulyadi, Arifin, Mat Tarmizi Zakaria, Artas Burhanudin, Francis Indanan, Mohd Nazri Dollah, Mohd Arsad Patangari, Adzmi Pindatun, Idris Lanama, Aboud Ghafar Shahril, Jeknal Adil, Binsali Omar, Husin Alih, Yussof Mohd Salam, Ahmad Jamal Azahari, Pakana Selama, Kasem Dayama, Shaykinar Guat, Argadi Andoyok, Ng How Chuang, Ng Keat Seng, Mohd Azuan Aniffa, Mohd Faizol Shamsuddin, Zulfikli Abu Bakar, Zulfikli Marzuki, Amir Hussain, Mohd Nasir Ismail, Ahmad Kamil Hanafiah, Muh Amir Hanafiah, Tan Choon Chin, Mavalavan, Lian Kok Heng, Sundaraj Vijay, San Khaing, Shadul Islam, Abdul Sattar Sarjoon, Faycal Mamdouh, Mohamad Nakhrakhel, Muhammad Shuaib Hazral Bilal, Muhammad Zahid Zahir Shah, T Vasanthakumar, P Uthayakumar, R Kenghadharan, V Ganabatirau, M Manoharan dan Raja Petra Kamarudin.
Ada atau tidak dalam senarai nama di atas nama kita, adik berada kita atau saudara mara kita? Tak ada?

Kalau tak ada dan kalau kita termasuk dalam golongan 29 peratus Melayu yang tidak menyatakan rasa tidak setuju terhadap penggunaan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang syaitani dan menderhakai Allah s.w.t., bolehlah kita duduk di rumah, hayun teloq.

~penarik beca

1 comment:

kulatlapok said...

salam Sdr;

HAYUN TELOQ + MANGKOK HAYUN = TELONGKOK HAYUN.