"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, January 06, 2009

Ceramah Mega Pengenalan Calon PAS meriah - malaysiakini

Kemaskini 10.00 mlm – Alhamdulillah, suasana dan sambutan pada majlis Ceramah Mega sempena pengenalan Calon PAS bagi PRK P036 Kuala Terengganu, YB Ab Wahid Endut yang juga merupakan ADUN Wakaf Mempelam meriah dan diluar dugaan.

Dari pengamatan yang dilakukan oleh Unit Media dan Hebahan PPK1, puluhan ribu pengunjung yang membentuk lautan manusia telah membanjiri kawasan pentas terbuka di tepi pantai Kg Paya Bunga.

Majlis Ceramah Mega ini turut dihadiri oleh YAB Al Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato Nik Aziz Nik Mat, YB Tuan Guru Dato Seri Presiden, YB Ustaz Nashrudin Mat Isa (Timbala Presiden PAS), Dato Mustafa Ali (Pesuruhjaya PAS Terengganu), calon PRK P036 Kuala Terengganu YB Wahid Endut (merangkap ADUN Wakaf Mempelam), YB Dato Seri Anwar Ibrahim, YB Tian Chua (MP Batu) dan beberapa orang pimpinan lagi.

-PPK1

2 comments:

Anonymous said...

happy-nya tokoh kita kee kee...

Anonymous said...

pernah tak kita terfikir kenapa BN berjaya merebut Terengganu semula dari PAS?.pastinya ada 1001 macam sebab tetapi mungkin salah satu darinya ialah PAS tidak efisyen dalam bekerja.kalau PAS benar-benar bagus dalam bekerja,pastinya Terengganu masih lagi didalam tangan PAS sekarang?

betul tak? :)

orang KT tak boleh diperbodohkan sebab mereka ada pengalaman bersama PAS dan juga BN.