"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 05, 2009

Aku Hilang Sat...

Reactions: 
Aku Bosan... nak pi kluaq amik angin sat...

Bekas abuk rokok dah penuh... bilik dah kusam...

PC dah selor... kene restart balik...

Kene carik fresh air sat... nanti aku sambung...

Sementara tu... bawak bersabar semua...

Percayalah pada Qada' & Qadar-Nya...

Jangan lah simpan harapan terlampau tinggi...

Chiaow... karang jumpa balik no.........

Hiburkan hati anda...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah ... !!!

5 comments:

bnbbc said...

harap semua rakyat Perak banyak bersabar. 50 tahun boleh ditunggu inikan pulak beberapa tahun lagi untuk P13. Masa sekarang adalah masa memperkemaskan sayap masing2. Disebabkan menang besar secara terkejut P12, banyak Najis ikut terpalit dan melekat bersama rakyat...kalau dipikirkan perkara yg jadi sekarang ini adalah masa yang cukup baik untuk semua rakyat meningkatkan tekad perjuangan, rakyat yang susah rakyat yg senang berganding bahu menentang kezaliman adik Firaun (keturunan MahaFiraun)...perjuangan bermula dgn lebih susah lagi sebelum ini, inikan pulak hanya dugaan kecil. Banyak bersabar! Hati mesti tekad...kita terus berjuang untuk Rakyat, untuk Islam, untuk Tanahair tercinta....

Untuk Melayu=NO!NO! (UM=NO)

Hasbullah Pit said...

Nasib baik enjin Beras padu dah pindah, kalau tak PC aku guna ni slow gila masa krisis perak

Anonymous said...

dengar cite dah konfom bubar

Anonymous said...

dh konfem tukar kerajaan lah..tanpa pilihanraya


KERAJAAN BARISAN NAJIS

Anonymous said...

apa lama sgt ilang ni.... handset tutup ker? mc berapa ari? ha3