"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 05, 2009

Bersedia Untuk 1 Lagi Hari Yang Panjang - malaysiakini

Reactions: 
Selamat Subuh...

Jadi korang dah sedia ke belum?

Hari ini bakal jadi 1 lagi hari yang panjang, mendebar, kontroversi, penuh keringat, penuh kesumat, penuh ashtray dengan habuk dan punting rokok...

Korang dah sedia ke belum?

Bersedialah... hari ni hari yang panjang...

17 comments:

Anonymous said...

First comment for today.haha.

havoc said...

kita dah biasa kalah, cuma jrang menang....b.end dh biasa menang n jarang kalah.....seboleh2nye nk menag gakkk...insyallah...mana tau sultan bubar je dun nanti...tapi seronok btul isteri rosmah semlm lebih dari menang Pilihan raya..tpi bkn pilihan rakyat leew...

ini sume pengalaman pling berharga buat sume parti...nak pilih calon tapis abis2..jgn ada yg bertaik cm ni...kes bota dah agak dahh..tgk muke pun tauu...hehehe...

bnbbc said...

Tak apalah Rakyat Perak sekalian, tiap yg jadi tu ada hikmahnya. Sama macam kita buang air besar, setengah orang mengeluh bila perut dia sakit tapi sebenarnya bila kita dah buang najis tu, perut kita akan rasa lega...samalah tuh dgn apa yg jadi disini...harap2 segala najis2 yang busuk lagi membusuk tu akan dapat dikeluarkan dan tak akan memudarat kepada Rakyat Negeri Perak. "SHIT"!

adam said...

aku sokong semua kenyataan diatas. Jahanam Najib!!!

Anonymous said...

Saya sebagai pegundi Dun Tg Piandang Perak..tetap bersama Pakatan Rakyat...takbirrr

pemerhati sepi said...

Aku rasa sultan tidak akan bubarkan Adun.. Cuma aku yakin bahawa sultan akan berkenan untuk menerima perletakan jawatan tiga ekor katak tuh dan pertandingan atau PRK hanya di 3 kawasan tuh ajer.. Insyaallah PR menang..

Walaupun aku rakyat Selangor.. aku akan tetap bersama pejuang-pejuang PR di Perak.. Allahhuakbar..
PKR harapnya pilihlah mereka yang ikhlas dalam perjuangan.. sekarang banyak pemimpin PKR yang suka buat kenyataan media hentam ketua.. kan bagus bawa berbincang terlebih dahulu.. tak salah tapi nampak macam tak beretika..

Anonymous said...

Sebenarnya PKR dh kena main ngan itu Nasa..

Anonymous said...

FUHHH DAHSYAT ! SEKARANG 2 BUAH HELIKOPTER POLIS BARU MELINTASI RUANG UDARA HULU BERNAM MUNGKIN DALAM PERJALANAN KE IPOH PERAK.

sufi mustika said...

kalah atau menang aku tetap dengan pas. aku pasti tuduhan rasuah akan bertukar skrip. tapi pelik juga bagaimana tim speaker turut melompat parti. Dato' Nasa...kamu jaga-jaga. kamu dah tipu kami yang hadir pada ceramah kamu di Bota. kat mana kamu letak maruah diri kamu. kamu boleh selamat tapi anak isteri kamu akan turut terpalit dengan dosa yang kamu lakukan.

mountdweller said...

Apa nak dirisaukan, Allah kata jadi, maka jadilah.

Bukankah semua yang berlaku di atas kehendaknya.

mohd said...

hello brader TP...aku rasa sekarang elok ko betulkan gambar TKM1 penang tu...ini bukan masa untuk bertelagah sesama kita. Sekarang masa untuk PR bersatu, jangan jadikan gambar itu bahan bagi Babi Negara untuk menyerang kita. Ok bro...assalamualaikum

paloi bin mulau said...

tak kesah la apa pun. memang bangsat 3 ekor tu menipu Raja Nazrin pada malam depa berjanji membentuk kerajaan negeri dgn Nizar sbg mb.

Edyes said...

Roger, petang nie nak turun g Ipoh tak??? aku rasa macam nak sponser transport laa...

check this out

Selamatkan Perak dari dijajah !!

Anonymous said...

Datuk Nasa telah dibawa secara keji oleh BN ke Putrajaya....

http://misabah.blogspot.com/2009/02/serah-urusan-bubar-dun-kepada-allh-swt.html

Anonymous said...

keji apa nya.. mangkuk tu siap senyum lebar lg masa PC najib smlm

Sameon said...

Bila pula masanya Nasa dibawa lari oleh Najib? Bila hilang sekejap, korang kata kena bawak lari BN. Hampeh! Tak habis-habis buat fitnah...

Anonymous said...

sudah2 la wei....
aku tetap tak sokong PR.....
syabas BN...
sebelum Anwar kebas MP BN, baik kita kebas ADUN PR dulu....
Lagipun ni semua Anwar yang ajar kan???? Muahahhaaaaa....