"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 05, 2009

Iklan: BERNAMA Kene Santau - malaysiakini

Reactions: 
BERNAMA kene santau ke? kalau korang klik [sini/BERNAMA] akan keluar gini - gambar dekat bawah...

Kene santau dah ke??? adui...

4 comments:

shamil said...

Itu yg aku plik.... aku bkk bernama asyik kluar bnde ni je

Anonymous said...

pelik..? kan bernama yg keluarkan berita ni awal2 lagi..
maunya tak pelik..
aku pun nak gelak laa..
kha kha kha..khakkkkk

Anonymous said...

korang tak tahu ke? org kuat bernama ni org kuat sultan....baru2 dapat lagi tambah pingat kenerakaan dari sultan..... apa2 sikit mesti sultan panggil dia...mcm dah takde org lain....
so org kuat sultan org kuat umno gak...
malang betoi rakyat perak dapat sultan mcm tu..... dah laa kerusi dun bn 28 pr 28 bebas 3...takkan tak reti baca lagi kot sultan niii...

alahai...sultan sultan sultan....
aku nak p jumpa member aku nama sultan kat penang laa mcm ni... dia mamak...kot leh dapat perkenan.... kot pandai sket darui sultan perak ni..kah..kah

tok ggawo said...

saat ni bernama tengah mati bersama rasuah

lepas matahari gerhana

kini bernama pula gerhanan


kah kahak kah kahak