"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, February 05, 2009

Kenapa Hee Yit Poh tinggalkan DAP? - malaysiakini

Reactions: 
Dipetik sikit dari berita straits time muka surat N12

"Ngeh (state senior exec. councillor) said Hee's reason for leaving pakatan because she was not given any benefits by the state, He said Hee's was dissatisfied and complained for not being appointed an exco member and for not getting Toyota Camry."

tengok, pasal tak dapat toyota camry dia boleh hampakan rakyat...materialistik punya pemimpin, kenapalah kita asyik terpilih pemimpin yg mcm ni dlm negara kita,nasib baik dia dari dap, nak buat mcm mana kan....tapi yg dua ekor lagi tu pasai pa pulak.....depa tu kaki rasuah, rasuah seks dikatakan sedokah....patutnya dari dulu lagi dibuang oleh pr masuk neraka jahanam terus! Galas biawak hidup buat apa...ni dah lebih dari biawak ni...dah mcm galas babi idup.

1 comment:

A Mum of Three Mohd said...

Salam...

Yeah..yeah..Babi Idup!!
Yeah..yeah..Babi Idup!!

HIDUP PERISIK RAKYAT!!!