"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, March 27, 2009

Pesta Politik Sudah Bermula..! - malaysiakini

Reactions: 
Pesta sudah bermula..!

Terak FRU dah sampai...

Unit CSI Bukit Aman dah sampai...

Unit JSJ jenayah dah sampai...

Unit Forensik dah sampai...

Dan yang baru sampai ialah...

Helikopter..!

Tingok atas semuaaa...!!!

34 comments:

Hanisham Ab Halim said...

Yihaaaaa.. Banyak dah parti komponen UMNO yang smp. Eloklah tu. Barulah nama pilihanraya camni. Kalo asek geng-geng PR je ada tak syoklah plak. Tak meriah wehhhhh....

C4U said...

Ahlan wa sahlan ya Pulisiii...

gaban said...

Penduduk bukit gantang sepatutnya bersyukur,dlm masa 2 minggu ni bkt gantang akan terselamat dr segala kejahatan.

jgn kan pencuri,nyamuk pun takut nak masuk dlm rumah bila tgk segala unit keselamatan drPDRM,FBI,CSI,NCIS,FRU,KRU semuanye ada..

cume lepaih ni siap2 le korang beli sabun dettol,nk bg hilang gatai kat bdn kene ayor sembor huahuahua..

hg jaga2 TP,balut kamera mahai hang dgn plastik,kang xpasai2 betakong ayor gatai kat dalam kamera hg kuakuakua

selamat BERJUANG WAHAI PEJUANG RAKYAT....

mountdweller said...

Apa nama helikopter tuu...?

akira8047 said...

kau ada nampak unit pemusnah bom PDRM tak. masa pilihanraya P44 P.Pauh, Puteri Umno report ada bom kat lepa punya bilik gerakan. takut2 kat bukit gantang pun ada jugak.

kahkahkah....

kau tau apa bunyi bom tu,
aku ingat kalau mamak nasik kandaq kentut bunyi lagi kuat.

Sakuragi said...

helikopter rimot kontrol anak sedara aku punya kut, itu hari dia main kat padang awam belakang kaw. perumahan tu, tiba2 hilang.... takkan pdrm culik kut?

BeEnd want THE END said...

wei aku baru saja tgk tv7 jam 7 td...aku dgr mb haram tu dah jadi makin haram??btol ke???makamah dah sah yg dia tu MB haram...btol ke weiiii???cite skittttttt....x sabar aku nk tahu ni!!!

Anonymous said...

Salam sahabat, unit pemusnah bom pun ada? Kalau mcm ni peniaga kedai mkn susah la.... Kueh Bom tak boleh jual. Apa kata buat keh bom byk2 lepas tu letak dekat bilik gerakan BN, baru ada koje unit pemusnah bom. Wakaka...

Anonymous said...

penduduk bukit gantang diingatkan sentiasa membawa baju hujan dan air mineral botol besar..sbg persediaan jika disembur ayor gatai... - Neo

Tungakbulu said...

saudara TP, tertinggal satu lar aksesorinye yang ko xbagtau ktorang..

Bom C4!! ngan pistoll air..

br r meriah camni..

sme pakat dpt C4 sebijik..pistol sebijik..

x gitu massyyuuukkk..

beng..beng

cakap-lepas said...

Wak Sembam jadi pengerusi wehhh...

jinbara said...

salam...
lawan tetap lawan...

Si Tampok Manggis said...

Dimnana2 Hangat sekarang

http://www.koreatimes.co.kr/www/news/opinon/2009/03/195_41954.html

Kat mana kita nak taruh muka bebb?

Anonymous said...

bukan muka kita pun .....

M.H.A Hamzah said...

mai...mai jgn x mai....

Anonymous said...

Hidup Dato'Zambry..Pemimpin Kebanggaan Rakyat Perak!Umno,dulu kini dan selamanya!!!

Anonymous said...

dulu, kini dan selamanya RASUAH!!!

dulu, kini dan selamanya PENGECUT!!!

dulu, kini dan selamanya BACUL!!!

dulu, kini dan selamanya TADAK TELOQ!!!

dulu, kini dan selamanya MEMPERKUDAKAN JENTERA KERAJAAN SEWENANG2NYA!!!

dulu, kini dan selamanya MELACURKAN MEDIA MASSA NEGARA!!!

dulu, kini dan selamanya CUBA MEMPERBODOH DAN MENAKUTKAN RAKYAT!!!

dulu, kini dan selamanya RACIST!!!

dulu, kini dan selamanya DIBENCI, kiranya kau masih tak berubah!!!

tuan-komrad said...

hidup mamak...pasal wat muka tak atu malu dlam tv
hidup muka fru...sedekah la banyak2 gas pemedih mata ngan water canon....

dekat kedah polis warning tak bagi ceramah terbuka....cayalah...kalo cam tu wat je la dalam gua..takpon dalam lubang kubur....

UMNO..dulu..kini...dan selamanya..BUDUS

pengliporlari said...

UNIT AMAL dari pandan,tmn melewar,shah alam,klang dan alor setar dijangka sampai lewat petang ini..mereka mula berkampung di bukit gantang bmula malam ini di sebuah pusat gerakan amal ditempatkan di air kuning dan trong

Anonymous said...

Kami sayang Dato'Zambry..Dato'Najib pemimpin berjiwa rakyat..Bakal perdana menteri malaysia keenam..Undilah BN untuk kesejahteraan rakyat!Sedia!Gempur!!!

Anonymous said...

Kami sayang Dato'Zambry..Dato'Najib pemimpin berjiwa rakyat..Bakal perdana menteri malaysia keenam..Undilah BN untuk kesejahteraan rakyat!Sedia!Gempur!!!

Anonymous said...

Kami sayang Dato'Seri Najib..Hidup Umno!!!Dato Seri Najib akan membawa Malaysia ke mercu kejayaan..

PERAK!!! said...

errr...zambry kan dah kena gantung gaji...dia dah di sah kan makamah yg dia tu MB haram!! syg MB haram ke??

Anonymous said...

Mestilah sayang!Zambry pemimpin kesayangan kita..Mana ko tau?Nizar bakal tumbang di Bukit Gantang!!!Undilah Barizan Nasional di bawah kepemimpinan Dato Seri Najib demi untuk kenstabilan dan kesejahteraan rakyat..Kami mendoakan agar Dato Seri Najib dan Datin Seri Rosmah berada dalam keadaan sehat supaya negara ini dapat ditadbir dengan lebih cekap lg..Kami sayang Dato'Seri Najib!Hidup UMNO DAN Barisan Nasional..Dulu Kini dan Selamanya!!!

Anonymous said...

Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya telah masuk semula kedalam pari yang saya cintai iaitu UMNO ..Saya percaya hanya BN yang boleh mentadbir negara bukannya Pakatan Rakyat..Oleh itu,saya merayu kepada semua rakan2dalam perisik rakyat agar sama2 berganding bahu dalam memberikan sokongan kepad bakal pm kita,dato'seri najib..Tiada gunanya sengketa sesama kita..Hidup Barisan Nasional!!!Malaysia makmur di bawah pimpinan pemimpin yang kita kasihi,Dato'Seri Najib..

Anonymous said...

Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya telah keluar darp parti UMNO yg saya cintai. dulu saya memg prtahankan parti kesayngan saya iaitu UMNO.tp lepas kerajaan naikan harga minyak dan sorok pasal harga minyak bagi negara pengeluar minyak.rupa2nye malaysia negara yg jual minyak paling mahal pada rakyat.hampes tul....

Anonymous said...

Lepas PAU bertambah2 meluat aku dgn UMNO.. hatta kalau parti cap beruk pun bertanding lawan UMNO aku pasti undi beruk..

gelong gajah said...

Subuh esok aku turun bukit gantang.
lawan sampai PR menang..

eleh umno hanya berani belindung belakang polis je..zamri mamak nak round perak pun nak escot polis..apa ingat rakyat hormat sangat ka dgn siren polis ..pemimpin berjiwa polis la itu macam..sundri mau ingat la zamry..

Tungaklangit said...

salam

nilah org bengap2 PR dah menyalak... hidup UMNO.. dengan kepimpinan Najid dan kemasukan semula TUn M maka habislah barisan PAS/DAP dan PKR... ahhhhh ahhhh

kalau dah kerajaan letakkan pasukan keselamatan bsyukurlah .. ni semua nak jaga keselamatan bengap oii.. mana lah tau nanti geng2 kau org nak merusuh atau berdemo pulak.. tak susah org nkt gantang.. kau org kan suka berdemo

insyallah kalau diizinkan Allah UMNO akan menang demi menegakkan semula bangsa dan agama Islam di Malaysia yang dilacurkan oleh nizar kpd DAP .. dengar bengap ooiii

bodik said...

tungaklangit bangang...umno akan timbang lg. org dah x sokong parti umno bin israel...kaki perasuah, kaki culik, kaki penipu, kaki anti hudud....ko ni pun sama, bangang juga...tp kurang sikit...kena tambah bahalol.

Anonymous said...

Undilah BN untuk kesejahteraan rakyat..Pakatan rakyat,retak menanti belah!!!!!!Kami sayang Dato'Seri Najib..Malaysia maju di bawah Dato Seri Najib!

Anonymous said...

Woi..!!, orang songkok tinggi tak datang gi ke..?
OO..ini super VVIP, last baru datang..!

Tungaklangit said...

salam

Insyallah UMNO akan menang.. Insyallah

Anonymous said...

dan insyaAllah juga UMNO akan tumbang..insyaALlah