"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, May 07, 2009

Gambar-Gambar Sekitar SUK 759 (4) - malaysiakini

Reactions: 

2 comments:

Anonymous said...

Kes Kuala Kangsar UBN kata Melayu diperalatkan.Sanggup baring atas jalanraya.. Kat gambarni ada India, ada Cina, sape peralatkan mereka? PRU 13 memang hancusla UBN..aku rakyat Perak memang amat marah!!!

Anonymous said...

memanglaaa telurrrrrr......kan anjing-anjing FUCKatan Riot kejer dia nak melalak nak glamour...pejuang keadilan la, bubarkan DUN laaa.... tak tahu ke bapak anjing FUCKatan RIOT tu dah banyak hilang projek banggggggg...kot mane2 pun yg bongoksssss rakyat yang marhainnnnn ni...ikut je lahhhh anjing2 politik ni