"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, May 07, 2009

Nizar Lawan Zambry: Keputusan Isnin Ini - malaysiakini

Reactions: 
Perbicaran kes Nizar lawan Zambry dalam menuntut pengesahan siapa MB Perak yang sah baru berakhir sebentar tadi.

Keputusannya akan diisytiharkan pada hari Isnin lebih kurang jam 2:00 petang.

Jumpa di Mahkamah Jalan Duta Isnin ni.

2 comments:

Anonymous said...

kalau hari ni pun mahkamah tak boleh buat keputusan,hang rasa hari isnin ni depa boleh ka buat keputusan tu?silap2 kes ditangguh lagi sampai tahun depan.

-chaah-

Anonymous said...

Rasanya seperti ada yang tak kena jer, semua telah disetkan, apa tidaknya Zambri dah beria-ria nak kuasai perak, macam dah tahu keputusan Mahkamah sahaja. Sementara nak sampai minggu depan dengan satu panggilan sahaja Hakim2 boleh terkucil dibuatnya. Walau macamana pun kita jgn putus asa teruskan munajat pada Allah agar kemenangan pada yang benar. "MEREKA MERANCANG, ALLAH MERANCANG. RANCANGAN ALLAH JUGA YANG BERJAYA"