"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, May 07, 2009

SUK Perak: Luar Dalam Kecoh - malaysiakini

Reactions: 
Di SUK Hari ni keadaan panas. luar dewan panas, dalam dewan pun panas. setakat ni hampir 80 orang telah ditangkap dan penangkapan masih diteruskan. sape nak rasa naik trak polis, boleh cuba-cuba lalu depan polis. terus dapat tiket kelas 1 black maria.

Dalam Dewan Undangan Negeri lagi kecoh...

Satu lagi rampasan kuasa berlaku di Perak dan kali ni berlaku didalam Dewan Undangan Negeri.

Mikrofon Sivakumar telah disabotaj. puak-puak gila pi tutup mikrofon Siva... aku malas nak cerita panjang karang tak pasal penuh ludah aku dekat sini.

Buat masa ni negeri Perak ada 2 Menteri Besar, 2 Kerajaan, 2 Speaker, 2 Dewan Undangan Negeri dan macam-macam 2 lagi.

Sidang Dewan baru je disambung, Siva tengah bertekak dengan Ganesan. Hasbullah pun nak join sama, dengar kata depa nak betumbuk. biaq pi... aku nak tengok sape bengkak dulu.

Karang sambung. gambar ada banyak tapi karang baru aku masukkan gambar.

Chiow... tengok kat luar nu, SB dok berkeliaran mengutip sape-sape yang pakai baju hitam.

3 comments:

TpK said...

cari loud hailer bro!!!kasi sama YB Siva.

Anonymous said...

hahahaa...ada yang kena pelupuh kat dalam tu sementara nk tunggu sidang bermula...

-chaah-

Anonymous said...

PR kena banyak bersabar, jangan sampai memulakan pergaduhan.. ini sengaja dirancang oleh BN supaya menampakkan keburukan PR.