"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, May 07, 2009

Sidang DUN Makin Kecoh - malaysiakini

Reactions: 
Jeritan "Bubar DUN" berkumandang di dalam Dewan Undangan Negeri, polis cuba masuk campur ke dalam dewan dan ada usaha untuk membawa keluar Speaker Sivakumar dari Dewan Undangan Negeri.

Mufti sedang menunggu untuk berdoa agar Zambry ditabalkan sebagai Menteri Besar.

Setiausaha SUK mundar-mandir, jeritan "Who are you..!", "Bentara" menggamatkan keadaan dalam Dewan Undangan Negeri. Zambry teruk kena umput dek Speaker Sivakumar.

Jeritan disana-sini menggamatkan dan keadaan terlalu kecoh didalam dewan.

Ganesan terus membebel seorang diri.

Polis masuk ke dewan setelah dipanggil oleh Setiausaha SUK.

Minta tolong baca Qulhuallah dan apa yang patut. keadaan dalam dewan amat tidak tenang ketika ini.

23 comments:

Hanif Nasir said...

Ya Allah, Engkaulah yg maha berkuasa atas segala sesuatu

Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah tolong lah kami Ya Allah

Anonymous said...

betul TP,.baca ayat apa yg patut biar party majoriti org islam berjaya menangani dugaan ini,.. amin

Anonymous said...

Dah kumbeh pun dah si siva dari kerusi speaker tu..elok terus baca 'talkin' le..

budakmelayu said...

terlalu hebat rupanya kuasa kafir,..

angkuh dan engkar wpun dh jadi minoriti

budakmelayu said...

suruh ustaz nga baca talkin

Anonymous said...

YA ALLAH YA ALLAH PANGGIL PUN TIADA GUNA DAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI DUNIA NYATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PENUH KAFIR!!!!!!!!!!!!!

budakmelayu said...

ADUN DAP ketuk meja masa Raja Muda masuk,.

mendidik darah aku mendengarnya,..

Anonymous said...

Nampaknya selsema babi dah menjadi-jadi dalam dun perak,sampai menular keluar dalam blog ni.Anjing pun dah masuk dewan,babi masuk blog orang.

budakmelayu said...

Mmg laknat,. itulah akibatnya klu diberi muka

sgt menyedihkan adun melayu yg sokong dap

Anonymous said...

babi yg paling bangsat sekali ialah anon 3:23

Anonymous said...

mufti tu doa buat apa lagi. sah2 melawan golongan ulamak lagi nk anggap diri tu mufti..sedo la diri

Anonymous said...

woi babi2 nyah dari blog orang la...babi yg paling bangsat dalam yg bangsat sekali ialah babi baka anjing=Anon 3:26.makan gaji la tu.

Anonymous said...

kecoh kecoh pun tak guna. pikir la sendiri sape yg membuat kekecohan. bila org mintak keadilan tak layan sdgkan PR tu menang tapi kemenangan secara adil dirampas guna duit. tau le byk duit. maruah pun tergadai sebab nak kuasa. bodoh pemimpin zaman skrg. takde pendirian dan menolak hukum agama. nampak nye mereka ni tak percaya agama, tak percaya ada dosa dan pahala, tak percaya ada syurga dan neraka. sama la cam kafir DAP tu 2 x 5 je

Anonymous said...

Dengar Ganesan kena sebiji kat muka dan Hee Yit Foong kena penampaq....!!! Yang satu lagi kena tuang cat hitam !!!

Anonymous said...

mmg samseng adun PR

Anonymous said...

diorang samseng pasal pe...ada pihak menjadikan derang samseng..kalau gentle bertindak le adil. baru org tak jadi samseng. kalau buat camni pak imam pun boleh jadi marah

Gnomex said...

Sape yg samseng..?? PR ke BN..??

x reti ke nk nilai samseng tuh mcm mane..??

Seret org mcm seret penjenayah..?? itu br samseng.. tgk Pk guna otak bkn guna lutut..

Apo daa..

Aku brani ckp 100%~!!

PRU13 Perak PR sapu bersih...

Anonymous said...

OIIIIIIIIIIII....SUMEEEE....DIAMMMMMM....BIARRRR ...JANGAN KACAU BN DAN SEKUTUNYA .....BN TENGAH MENGGALI KUBURNYA SENDIRI....YANG DAHSYATNYA KUBURNYA KALI INI DI GALI BEGITU DALAMMMM....TUNGGUUUUUU....

jinbara said...

salam...
hoi kaki bodek bn lu orng otak ada pkr la...td menteri dalam negeri br ckp polis x ada kuasa dalam dewan so pe cite yg polis msk angkat kerusi speaker dgn speaker bw kuar?sapa yg samseng skrng?lain kali kalu cakap guna otak la bodohhhhh punya bn...

Anonymous said...

Malu aku jadi penyokong pas, rupanya orang2 pas suka maki2, sebut perkataan b*** lagi... adakah pas sudah terpesong dari akidah pas?

Shah said...

to anon 12.06

ko xyah jd penyokong pas la..buang mase ko jer..pi la jd penyokong sape2 ko suke..bpn ker ubn ker..lantak ko...pas neh agama ker yg ko ckp pas ade akidah? bangang bin tolol betul...

Anonymous said...

dah...doa dah....so allah telah menentukan keadaan ini so redha jelahhhh...so tak yah le nak berckp hang paling islam laa, paling ulamak laaa, paling adil la... paling tak rasuah la...so tunggu je PRU 13 kan gentle namanyer....
monyet2 sidang dun tu tak yah mik port beb....
HIDUP FUCKatan RIOT......

Anonymous said...

Anjing2 DAP...sedor lerrr sikit beb kot mana2 pun hang dok kata BN, DAP tak tolong hang pun yg Islam ni pun....cuma nak kasi hang syok jerrrr....tgk la realiti kehidupan bang skerang ni...peniaga2 cina sume sembelih bai....lu orang kena kencing jerrrr