"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, January 15, 2009

Presiden GGMM Ni Samseng Ka??? - malaysiakini

Dalam artikel aku bertajuk "Woi..! Apasal Tarik Balik Saman Woi...??? - malaysiakini, ada sorang mamat tinggal komen :-
  • Saya Buzze
  • Presiden GGMM
  • Mangapa aku tarik balik saman?
  • Nak tau???
  • Aku selalu lepak kat Alim Corner Sungai Chua....
  • Call aku 012-9770412
  • Kalau berani, datang semuka...
Kah kah kah kah kah kah kah... oi mamat Presiden GGMM..! mai nak habaq..! ni email aku poji2ya@gmail.com. kau email dekat aku sebab-sebab kau tarik balik saman tu. aku janji akan siarkan dekat blog aku selewat-lewatnya esok tanpa diedit walau sepatah pun..!

Cara kau ajak aku jumpa kau tu macam kau ni samseng je..! (korang agak kes ni boleh buat report polis ka???) hehehe... woi..! GGMM ni pertubuhan samseng ke woi?

Aku tak de masa nak layan samseng woi..! kau email je dekat aku apa masalah kau. tapi alasan yang kau bagi setakat ni tak meyakinkan aku sebab kalau saman menyaman ni bersangkutan dengan duit. kalau kau menang, semua kos mahkamah kau boleh mintak mahkamah keluarkan arahan supaya yang kena saman bayar semua kos.

Paham??? aku tunggu email kau woi..!

21 comments:

Anonymous said...

Woi bodoh topeng perak pergilah jumpa dia. Bodoh betul atau sampai tahap penakut. Penakut atau sampai tahap tak ada telor.

Tak ada telor ke lepas ni bagaimana kau nak tengok filem lucah dalam group kau

Mr Joker said...

anon 6:42 - kah kah kah kah kah kah... aku dah cakap, aku x de masa nak layan samseng... email je la... kau sape? presiden GGMM ka?

kah kah kah kah kah...!!!

tepet said...

dorang ajak jumpo kek situ pasal suruh hang blanjo makan...baik jangan pi...hik hik hik...

Anonymous said...

hahahaha...... marah tul puak GGMM ni...hahahahaha !

Anonymous said...

No tepon yg dia bagi tu cuma main tikam... mana tau masuk ke??hahahahhah marah giler dia, nak brsemuka konon !CEHHHH !

emmii said...

haa...gaduh! gaduh! lepas tu pihak lain yang untung...buduh!

Anonymous said...

GGMM = Geng Geng Melayu Mangkuk

Ikemen said...

slm bro TP, berdasarkan post dia ni, mmg nampak tak matang, tak payah la layan.takde faedah.

Anonymous said...

salam bro, apa cerita pulak ni??? TKO & Utara online x xleh buka n? pncacai murahan geng tong taik buat onar pulak ke????

Anonymous said...

Saudara Topeng Perak. Tak usah sangat melayan mereka yang bagi komen bukan2 ni. Saudara hanya perlu memberi info pasal isu semasa je. Jangan risau pasal komen2 yang bodoh sebab pasti ada komen yang mempertahankan anda. Jangan terlibat sangat dengan perang tulisan dengan menyiarkan komen2 yang pada pendapat anda bodoh dan merapu ni. Teruskan dengan menyampaikan berita semasa kepada kami yang malas hendak menulis ni. Biarkan komen yang tak bertamaddun ni dijawab sendiri oleh pembaca blog anda.

Harimau-Menaip said...

Melayu sama melayu tak payah nak gaduh-gaduh.

Banyak benda yang tertangguh untuk kita fokuskan.

ps: Gua respek lu Perisik Rakyat.

sEmut said...

lepak alim corner sungai chua..

patutla macam gampang

tipikal gerombolan

kahkahkah

lepak surau ke gua tabik jugak

op lupa. mana boleh. nanti terbakar.

kahkahkah

Anonymous said...

bro topeng perak...
jgn layan sangat budak2 ni
baru nak belajar melancap...
layan sabul lagi baik...
hahahahaha

Anonymous said...

yer... diulang.... jgn layan mamat2 yg ketadikaan...

Anonymous said...

Chehhh...aku tak sangka rupanya si Mat TAIK aka TOPENGPERAK ni penakut rupanya.Tulah lain kali jangan cakap serupa hero...tu baru GGMM

Dahlah blog macam taik, penulisan pun taik, rupa kau tentu macam taik..tu sebab bertopeng...

Anonymous said...

Salam ANON 11:40, TP bkn takut cuma dia tak mau layan org bodah lg sambong mcm ko n persedent GGMM. Dalam islam kita x diajar utk bergaduh, Aku rasa ko ni pun muka mcm ...., sebab tu ko kata muka TP mum ... MNM4772. Takbir 3x.

Anonymous said...

http://picasaweb.google.com/poji2ya/678SejutaRakyat11am#5219997107955096194


aku yang tgh baju merah.. encemm tak :D muaahhhhhhh

Anonymous said...

anom 11:40
ko dah cium tgn mak ko sebelum kuar rumah td?
cakap banyak laks...
pg semayang..muhasabah diri....
serupa orang tade otak..
ko nak megah2 dan tunjuk hero2 ni pehal ..
kalau hebat sangat..p palestin..tolong umat islam di sana..
setakat duit mintak emak lg...jgn ckp banyak...

Anonymous said...

Salam..

OFF TOPIC sat...

TP tlg usha sapo mamat ni...

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/1/16/nation/20090116120717&sec=nation

Apo kobondo la takdo kijer nak publisiti kot...

Wassalam..

Anonymous said...

woit GGMM ....lancau kau...penjatuh maruah melayu....tak de pendirian....ntah ntah ko yg letak kepala babi kat UM tu...nak laga lagakan org melayu....sial punya GGMM dan yang sealiran dengan ko

Anonymous said...

GGMM nie memang barua UMNO,bodoh serta bebal,macam geng Taming Sari serta Panglima Cyber.....hancurkan mereka....kami sentiasa berada di dlam pakatan rakyat