"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Hee Yit Foong Isytihar Tinggalkan DAP - malaysiakini

Reactions: 
Timbalan Speaker Hee Yit Foong (DAP-Jelapang) telah menulis surat, memaklumkan meninggalkan gabungan tersebut pagi ini...

Sekian Terima Kasih...

Wa Caya Lu...!!!

Khak Ptuih...!!!

4 comments:

Anonymous said...

padan muka anwar ibrahim, si yahudi laknat tu. semoga ALLAH SWT melaknati anwar ibrahim dan pengikut-pengikutnya yang suka berbohong dan bercakap berbelit-belit tak ubah macam yahudi atau macam peres israel.

bnbbc said...

padan muko kat kau sama "Anonymous". Kau tu yang Yahudi laknat, suka berbohong dan bercakap berbelit-belit sama macam Yahudi atau peres israel. Kau tu orang Perak ke? atau kau tu abang Anwar Ibrahim? atau kau tu Tuhan tahu nak laknat orang? mungkin kau tu rasa diri kau Tuhan kot?

torexxx said...

Anwar sekarang ni mesti tengah kerisauan tahap cipan.mana tidaknya bila 2 orang Adun PKR dah letak jawatan dan begerak secara bebas.sekarang ni pulak Adun DAP yang letak jawatan.

Anwar sebelum ni kata "2 hilang,200 mari".jadi mana dia "200" tu?.hehe.

Anonymous said...

Salam Sahabat, C4 lg risau, dah lah risau kantoi pula bila mana Nizar dgn bijak sana telah memotong C4 dgn pembubaran DUN. Takbir........MNM4774