"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Nizar Beredar Dari Istana - malaysiakini

Reactions: 
Laporan dari Istana Perak...

MB Perak ( sekarang bekas MB ) baru sahaja keluar dari Istana Perak diiringi oleh beberapa pengiring dan juga kelihatan bersama mereka ialah Dato Nasa dan juga Timbalan Speaker Hee yang telah diselamatkan oleh skuad AMK tadi...

Sekarang rombongan ini sedang menuju ke bangunan SUK untuk sessi Sidang Akhbar...

Laporan seterusnya bakal menyusul...

Harap bersabar.

10 comments:

Anonymous said...

Lawan tetap lawan...
Rakyat perak tunjukkan kuasa anda...

noel said...

So tatau lagie la aper citer kat dalam istana tadie?

Ler.. yg banyak2 wartawan kat depan istana tu buat apa?
Takkan saja-saja berkumpul nak tengok keta YB Nizar jer kot? :-)

Dia ada lambai tangan tanda "Kita menang" tak?

Apa pun aku harap DUN Perak dibubarkan..

Anonymous said...

mana nih...cepat laa sikit...aku rasa mcm nak terkeluaq jantung ni....rasa mcm firaun nak memerintah je ni...

Anonymous said...

tak la.. aku was2 la ngan cite ko ni.. lepas ko tipu kitaorg td..

Anonymous said...

nasa ngn hee ada ng najib...gmbr kat mstar

Anonymous said...

http://www1.mstar.com.my/

aza203 said...

Najib tak redo parti Umno dah semakin lemah. Silap bnyk le Najib beli pemimpin sbb yg berkuasa adalah rakyat. Jgn malu besar lagi Dato' Sri...

thatguy886 said...

yeela..si nasa tu ada sana..gambar pun dah ada..mmg dia ada sana so..camne ?

Anonymous said...

btoi la bro aku tgok ader gambar kat mstar...jahanam najib..

Sameon said...

Bro, kau biar betul! Kau kata Nasa dan Hee ada bersama Nizar sedangkan dalam gambar sidang media Najib, mereka ada bersama Najib... Hahaha... Hang dah menipu nih! Tu la aku dah kata, selagi berita tu tak sahih, jangan tempel dalm blog lagi. Kononnya up to date la...

Lagi satu, apa pembangkang takde modal lain ke? Bila orang PKR/PR hilang, mesti buat cerita kononnya mereka diculik... Takde maknanya UMNO/BN nak culik diorang...Janganlah buat cerita merapu...