"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Lagi Laporan Oleh GERAK Terhadap MB Selangor - malaysiakini

Reactions: 
Satu laporan oleh GERAK kepada SPRM yang mendakwa Menteri Besar Selangor menggunakan wang awam bagi membiayai kos penyelengaraan dan pembelian aksesori serta alat ganti kereta milik peribadinya bernilai RM7,797.0.

TP - GERAK makin hebat sekarang... cepat mengesan apa-apa kepincangan dalam kerajaan Pakatan Rakyat tapi langsung tak dapat kesan kepincangan dalam kerajaan rasuah/BN...

Baru aku tau rupanya PR ni teruk... keh keh keh keh keh... teruk kene penaya dekat ejen rasuah/BN...!!!

Bodo GERAK ni... kih kih kih kih kih... mesti MB cakap, stakat 7k tu aku seluk dalam poket aku je, ape susah-susah nak songlap-songlap? ingat aku Toyo ke? beli penyapu pun bantai duit gomen?

4 comments:

sasaudengo said...

Wei GERAK... awat hangpa pro-aktif betul tang kerajaan PR. Aku nak tanya hang, awat kes BALKIS hang dok sengap je... bekas bos GERAK hang dok HOGAH sana-sini pasal 6 kotak RAHSIA ...awat tak teruskan. Isu-isu salahguna kuasa MB terdahulu juga bersepah... awat hang tak bongkar sama.

MB lama kot-kot guna BOTOX pakai duit gomen... hang tak siasat ke? GERAK, GERAK hang pun tak leh pakai! Patut kena siasat kot-kot dapat UMNO(Rasuah)dr bekas MB Toyo untuk bergerak aktif buat fitnah ni. Sama spesies dgn Ezam 6 Kotak!

faridshah said...

*off topic

eh..apa dah jadi pada blog perakexpress ??
takleh akses lar..


Salam Perjuangan..

Topengperak_Xinwugi® said...

PerakExpress ada masalah ngan server... over bandwidth...

dah cecah maximum... skang depa guna 50gb je, kene upgrade tu 100gb kurang2...

harap bersabar.

faridshah said...

Terima kasih TP..

MSK sibuk jadi spy kot, dok pi ngintip isu terhangat di Perak skrg.
Jom pakat2 bongkar kan dan dedah kan yang sebenar-benar-benarnya kesah di sebalik kesah nie.

Boleh wat filem nih. Filem terbaik 2009..!

Teruskan Perjuangan..
Lawan Tetap LAwan..