"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Mereka-mereka Yang Kecewa - malaysiakini

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Behrang Jamaluddin Mohd Radzi... (kecewa... yang dikejar tak dapat... yang dikendong berciciran...)

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Changkat Jering, Osman Jailu... (kecewa... yang dikejar tak dapat... yang dikendong berciciran...)

Kedua-duanya kini dalam perjalanan ke Putrajaya. (Konon nak jumpa isteri Rosmah untuk majlis perisytiharan pertukaran Kerajaan Negeri Perak... aduis Najib... mu kena Check Mate... Najib kecewa...)

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bota, Datuk Nasaruddin Hashim kembali semula ke
pangkuan Umno.(kene culik... tukang culik mesti kecewa sebab tak dapat claim upah pasai misi berjaya tapi projek kantoi sekerat jalan...)

Sebelum ini, semua Adun dan Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) telah diarahkan menemui Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Putrajaya. (semua kecewa sebab sebelum ni dok nampak banyak projek...keh keh keh keh keh... amik kau... !!!)

Najib yang kecewa juga dijadual mengadakan sidang akhbar pada jam 4 petang ini.(sedutan PC Najib boleh baca di[sini])

7 comments:

Anonymous said...

semua dikembalikan kepada rakyat. jangan pilih pemimpin berjuang untuk perut.

Anonymous said...

Harap kali nie PKR pilih calon yg BERSIH!!..

Kalau tak RAKYAT KECEWAAAAA!!!!!

Anonymous said...

cayala bro..lu update laju la

Anonymous said...

kena 2 3 langkah kedepan klau nk kalahkn amno/bn

Anonymous said...

Salam sahabat, malang sungguh hasib 2 ekor lembu, harap2 dapat makan rumput segar lepas ni. Rupa2nya C4 cuma mampu sediakan rumput kering utk lembu2 ni. Jadilah lebai malang 2 ekor lembu ni.

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

PKR dan DAP harus belajar sesuatu daripada PAS. Belajar bagaimana PAS didik anak-anak buah (Wakil Rakyat) hinggakan mereka tidak mudah melompat walaupun dapat habuan jutaan ringgit. Cuba ingat kembali jerit perih Tok Guru MB Kelantan dan wakil wakil rakyatnya mempertahankan kerajaan pada 2004 - 2008.

Harap lepas ni PKR lebih bijak memilih calon. Serahkan lebih bnyk kerusi kepada PAS.

Anak Perelih said...

Semua kawasan majoriti Melayu yg PKR bertanding wajib diserah kepada PAS... sebab orang PKR dari UMNO masih banyak karat keris UMNOnya.... ramai yang jadi munafik pengkhianat rakyat akibat RM