"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, February 04, 2009

Mampuih... 2-2 Penipu...!!!

Reactions: 
Oi... ni gambo sape ni???

Khak Ptuih...!!!

Media Perdana tipu, Media Alternative pun tipu...!!!

Chais...!!!

rujuk [sini].

28 comments:

Jebat said...

Apa maksud ko gambar tipu..tapi bila aku tgk balik kepala nasa tu mcm ada tak kene..mcm photoshop jer..btol ke?

salahuddin said...

aku rGagu2 dgn gambar ni.. ada super impose ka? yang cerdik pandai cuba check tgk..

Jebat said...

Ke perasaan aku je kepala nasa tu..tapi aku pun bley buat photoshop mcm kepala nasa tu..

Topengperak_Xinwugi® said...

aku pelik awat najib sorang pandang sini, yg lain semua pandang kekiri...

apa-apa pun... ntah...

hr ni kita kena main...

aku kene kelentong dekat infrmer, hangp akena kelentong dekat aku, mber2 hangpa pulak kene kelentong dekat hangpa...

x tau sape batoi...

musibat betoi...

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Nampaknya kuasa & wang ringgit telah menang mengatasi perjuangan untuk rakyat... gitulah rope nyer..

noel said...

YB Nizar kata "Belum ada keputusan.."
Nampak gaya mcm Tuanku tak memihak ke arah pembubaran DUN.

Kalau betul begitu.. hancus harapan rakyat..

Takkan Tuanku tak boleh mejiwai harapan rakyat kot?

Tolongggg.. jangan hancurkan Perak (walaupun aku bukan orang perak..hehehe)

salahuddin said...

hati2 la.. masa ni la time perang saraf tengah memuncak.. check btl2.. depa cerdik sbb ada kepakaran.. rakyat la ni lg cerdik.. aku ragu2 dgn gambar ni.. kepala senget la, bayang tak clear la..

Anonymous said...

memang dasar anjing kapten dengan posmen keparat tu...tunggu laa balik jaa dun ang....mau kena kasut melekat kat kepala tu....

adam said...

harakah daily alert: nizar kata belum ada keputusan..
sabar2...ya allah tolong kami!!!

Anonymous said...

Perkara ini tak boleh bawak main-main. ia melibatkan kredebiliti si najib. Kalau media tipu, reputasi pasti jatuh. Aku rasa, gambar tersebut benar. Apa pun, sedialah menerima apa jua ketentuan Allah. Lawan tetap lawan, jangan putus asa.

Anonymous said...

aku dah check..
gambar tu tulin..'
tiada apa2 edit..
tp tak tau la kalo diorang guna teknik lg canggih.

adam said...

rakyat Perak, apa tunggu lg kalo sultan tak perkenan, kita turun demo...jahanam najib!!!

Anonymous said...

aku dan tgk tb1 tadi. Nasa takdak pon belakang najib. Yg ada raja ahmad jenudin n jahit midi.

Anonymous said...

bro..tolong cek gamba nie pulak

Topengperak_Xinwugi® said...

Gamba mana? bagi link...

Anonymous said...

bro..tolong cek gamba nie pulak
http://agendadaily.com/cms/index.jsp

Jebat said...

kat berita hairan pun ada..
http://www.bharian.com.my/

Anonymous said...

ape citer bro gamba terbaru tu ??
aduyai...selamat kah perak skg ??

Anonymous said...

gambar tu pun sama jer..cuma angle yang berlainan...korang tak nampak ke kepala si Dato Nasha sebelah kepala najib tu...

Anonymous said...

cara mudah nak check gambar tulin atau tidak adalah dengan check dia punya pixel. besarkan gambar tersebut sebesar2nya...
dan check pixel gambar samaada: 1.selari,
2.saiz pixel sama besar atau tidak, 3.colour dan brightness ade perbezaan atau tidak..

thatguy886 said...

udah le...mmg betul gambo tu..
dah dapat kabar tunggu sultan je..

Ngok said...

OOOi bodoh...kalau senang bebenor,,,,hang check le sendiri dan bagi tahu keputusan...

Anak sape ni......

Anonymous said...

woiii...naik seram bulu roma aku nie,kalo BN amik alih rakyat dah tentu tak suka dan nasib wakil rakyat jugak pasti tak kan selamat..diorg akan mati ditikam dan PRK akan diadakan..tunggu hangpa 4 ekoq aku cari sampai dpt..sialll

Ngok said...

Kalau Dun Bubar....Tok Sidang pun kena bubar sekali kot....aku ni Tok Sidang

kalau BN rampas kuasa.......ate macamna dengan Tok Sidang aku ni...pakai lebuh kat JKKKP.

kaki sort said...

kah kah kah..
salahkan gambar kata palsu pulak dah.

gambar palsu najib dan altantuya korang tak pertikai pulak.

sultan tak perkenan, nak ajak demo pulak dah.

dulu umno pertikai sultan korang cakap menderhaka.

skrg hangpa pun nak demo pertikai sultan.

dulu agungkan sgt nasa tu. skrg amik ubat panadol solubel. makan bebanyak kasi hilang pening tu.

dah2 la tu poik.

terima je takdir.

kah kah kah..

piz said...

Saya akan ingat wajah2 ni sampai bile2...saye tak akan lupe...

semoga Allah memberi rahmat dan hidayah kpd mereka..

Anonymous said...

korang dah tengok dalam TV3 tadi..sapa kat belakang Najib tu...bukan ke tu Dato Nasharuddin? macamana lak korang cakap dia ada di Perak...alahai...

Sameon said...

Takde maknanya gambar tu gambar superimpose! Dah terbukti nyata gambar tu tulen. Nasa, Jamaluddin, Osman semua ada dengan Najib...Takpelah, sekurang-kurangnya TP dah mengaku, dia kena kencing dengan informer dia... Hahaha...