"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

The Best Celebration..! - malaysiakini

Reactions: 
Kita Menaaaaaannnggg...!!!

43 comments:

koyengtempur said...

hip hip horrey

1st Class Honours said...

ALHAMDULILLAH!

jinbara said...

salam...
gambar paling cantik untuk m.yambut kemenang pakatan...

koyengtempur said...

hip hip horrey...sambil menjulang lada

Anonymous said...

Message untuk NAJIB..!!!
Sendiri mau HINGAT laa...!!!
BN sudah TIDAK relaven lagi..!!!

pengliporlari said...

ole ole ole...kita menang...kitalah juara...
siapa pembunuh?najib!
siapa rasuah?najib!
siapa kalah?ma'ey danok..

Anonymous said...

ha ha ha... gilerrrr la lu orang.... tabik spring kat rakyat perak dan kedah....juga batang ai yg memberi undi pada PR.. ehhh..bukan ke zali nagn tuklangit dlm kete tu..ha ha ha

mountdweller said...

SalamSdr.

Alhamdulillah... ini sial Mahathir kot?

QAM56 said...

Allahu Akbar.... Islam tetap diberi kemenangan dan dijanjikan kemenangan oleh Allah... Tahniah dan Terima kasih kepada pengundi dan petugas yang memenangkan MB Perak yang SAH...

Anonymous said...

ini sial semua puak ammno-B-end!!!

Anonymous said...

Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
Mohon restu...
_____________________________

Hmmm...

Anonymous said...

tongkat mana, tongkat? zali? warghhhh hahahhahahahhahahha hahahahhahah hahahahahha kami menang weiiii hahahahhaha hahahhahaha hahha hhahahha hahahahhah

datin seri altantuya sharibuu said...

great victory comes with great sacrifices.




Tahniah PR.
syukur alhamdulillah.

Anonymous said...

Menang bg PR adalah sesuatu yang sukar dan menikmatinya adalah sesuatu yang tidak tergambar. Kemanisan kejayaan hasil pengorbanan memang teramat indah.

TAHNIAH SEMUA PENDOKONG PR

BN, teruslah memohon restu. Selagi tuhan tak izin sebab kebobrokan kamu, jadilah ia mimpi di siang hari.

PANCASUTRA said...

ALHAMDULILLAH.. TERIMA KASIH YA ALLAH..!!

Anonymous said...

Kedudukan aggregat


4 - 1

Anonymous said...

bn mohon restu tapi rakyat tak restu sebab mereka sudah menderhaka kepada rakyat perak

mantahir said...

rasa macam tak percaya BN masih dapat undi 19,071, tentu masih ada tipu muslihat ni, kalau setakat 10,000 tu, boleh la juga nak percaya, mana dah ada org nak sokong BN, semua dah rasa malu nak bgtau dan mengaku dia org BN,

bodik said...

anon 1101 aku rasa tungaklangit tgh tungak zamri nak tumbang, zali...aku rasa nangis!!!...kih3

Anonymous said...

padan muka tv3!! khak tuihhh!!

Te@M IT said...

sepanjang mnjalankn tugas n memerhati di BG, km lihat banyk bendera AMENO n Be End di semua tmpat... km tertanye2 kenapa bendera PAS n Poster YB Nizar x sebanyak Be End? Akhirnya km dpt jwpn... Bendera PAS n Poster YB bnyk di tengah jln... ramai dh amek bndera n poster calon awal2 lg.. bwk ke hulu ke hilir...tp org Be End malu nk pasng bendera n poster calon diorg kt kereta...

oasiswar said...

Assalammualaikum Semua...TAHNIAH

kuda_laut said...

ini kereta tadi teman baru jumpa kat legend inn..melintasdepan teman tadi..lepas pulang dari MPT kot..

were the champion ameno..

hehehehehe..

takbir..

tp ingat kemenangan ini jgn

membuatkan kita leka..

perlu kerja keras lagi utk

memastikan kemenangan mutlak pd

pilihanraya umum akan dtg

kafe kenyalang said...

alhamdulillah,takbir!!!

satu lagi kemenangan kerajaan islam ke atas kerajaan taghut umno@bn!!

bangsat mahathirr!!!

RAJAWALI said...

Tak lama lagi malaysia akan jadi seperti singapore dan hong kong di bawah PAS dan PKR yang dimunipulasikan oleh DAP...

Jangan tak percaya ...
Lihatlah dalam masa 10 - 15 tahun lagi...

Dan Amerika serta Yahudi adalah Pernasihat Utama Negara disokong oleh Mr. Anu-war...

lanbb88 said...

RAJAWALI..kah..kah..kah..kah...Kesian kat kou RAJAWALI..kah..kah..kah....

Anonymous said...

eh eh rajawali ni, kat sume komen ko copy komen yg same je.. bodohnyer ko ni... aku tau ko tengah sedih skg ni sbb x dapat restu rakyat. cuba lg ok.hahaha..

ok jugak la kan sbb undi umno be end ko naik gak kat bukit gantang.....tp undi PAS lagi naik woooooooo... SYUKUR ALHAMDULILLAH.

Anonymous said...

Rajawali terbang tinggi... rajawali ker raja gopal ni? raja beruk kot.... muhahahahahaha.... peduli apa ko nak mampos pun.. janji aku dah menang...

(YB Hasan Rahman ADUN BN Sg.Rambai Melaka) tel:0196265625

Anonymous said...

dae..rajawolli.ungkao raja ka.,tarak raja ka..,kita worang apa puduli..ungkao sini blog jgn kasi kotor aaaahhh....unkao lean tumpat pegi..kita worang tarak sinang mau dingar ungkao punya cakap...itu bodo.,itu tipu punya crita sini dekat tausah cakap..lu iskarang pegi ikut ungkao worang punya kutuwa (ketua)pegi bikin itu postmoorrrrtemmm.iskarang jugak pi...poooooooooodaaaaaaaaaaaaaaa....munje pare..,rommboo nallarekke....cheeec korrongo..

hasbul said...

tahniah menteri besar perak....

guab0tak_ said...

-hahaha...
-kita menang..!!!
-mcm mana x menang..???

-lihat lah NO. PENDAFTARAN KERETA..
-org luar beb...
-heheheh...
-kan dah kantoi...

-rupenye main 'hantu'..
-jgn mara aaa...

RESTU RAKYAT said...

BN gagal dapat RESTU RAKYAT. PR berjaya KEKALKAN KEMENANGAN RAKYAT. Tahniah PR! Tahniah DS Nizar. Teruskan kecemerlangan dalam 10 lagi pilihanraya kecil, dan terus mendesak agar ADUN Peak DIBUBARKAN!

BN hanya menag kat BATANG...kalah kat BUKIT...fikirkan..

Kyro said...

Terima kasih TP sediakan info dari awal hingga PR dpt kemenangan 2-1... hahahahahaha

Anonymous said...

bumper depan pakai ISWARA punya daaa....

cougar.bard said...

Kita menang,tapi di stadium kota bharu semalam kami kalah.
kami raikan keduanya ndgn cara tersendiri.
pokoknya kami nak ajar Polis dan fru yg mengganas diperak tu.
Tahniah kami pada rakyat perak,
kami bersama saudara semua.
semlam kita menang,kita menang.

Anonymous said...

Antara blog yang paling ceria dan terkini!!!

Anonymous said...

laaaaa...rajawali...ko n buta sejarah ek. sapa ejen yahudi kalau bukan puak umno. hek ele...ngat dulang paku serpih mengata dia yg lebeh...Johor sapa yg gadai kat singapura?. dan kalau ko nak tau...10 tahun akan datang, insyaallah, PR akan perintah Malaysia dan masa tu ko akan berhijrah ke israel sbb selayaknya puak2 umno di situ. Kalau ko ngan puak umno yg bodoh ni nak melalut dengan isu2 basi yg tak pernah terbukti ni....baik ko pergi dok kat sana...bodoh nak mampos. tak sedar diri. Hidup jadi bangsa subsidi(melayu umno). Pejuang melayu konon...melayu ngan mamak pun ko tak tau nak beza....kena tipu dek KIMMA je la ko weyyyyy...xde dah ke melayu tulen yg layak nak bercakap pasal ketuanan melayu ko tu... melayu UMNO mmg bodoh.

Anonymous said...

Rajawali...hang pi hisap !!!

seterusinmiri said...

kejo yop kejo...next target....state assembly plak...insyaAllah

Anonymous said...

hangpa silap...sebetoinya BN yg menang...depa menang sorak, propaganda, maki hamun, pitnah, adu domba, kuang hajaq dan semua perkataan di dunia ini yg seangkatan dengannya...!

cuping merah said...

inilah berkat doa DSN yang diaminkan oleh zambry dan mohidden kat masjid tempoh hari...........

Anonymous said...

Lepas ni kita sume tunggu pilihanraya negeri la pulak. Doa untuk Ngeh bakal MB baru Perak. takbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

wah wah..meriah kan..mst la sernk menang dh..TAKBIR..
ALLAHUAKHBAR