"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Peti Undi 17 (Jalan Simpang) Meriah Dan Hijau! - malaysiakini

Reactions: 
Suasana di peti undi 17 iaitu daerah mengundi Jalan Simpang antara yang paling meriah setakat ini. Pos BN yang dikendalikan oleh UMNO Bahagian Kampar lesu tak bermaya. Pengundi tidak segan silu menampilkan sokongan terang-terangan kepada calon PR.

Pengundi kaum Cina dan India berjalan menuju pusat pengundian sambil mengibarkan bendera PAS dengan gaya bangga dan bersemangat. Pos PAS dipenuhi pengundi manakala petugas pos BN boleh berehat sambil menghisap rokok dan makan kuih.

Petanda baik !!!!

10 comments:

Anonymous said...

Pengundi hantu pun tidak segan silu berada di Pos PAS buat masa sekarang.

Jangan lupa buat laporan jika ada pasal pengundi hantu. Ayuh kita bongkarkan mereka2 ini.

nik awin said...

gambar takde ke?

tuan-komrad said...

Insyaallah..berkat ketekunan dan kegigihan petugas PR di bukit gantang aku yakin,Nizar akan menang majoriti lebih 2000...

indraputra80 said...

Teringat Gua semasa mengundi di Klub S. Sulaiman Kampong Baru,

Belum turun kereta ,perayu BN dari kalangan artis artis yg.biasa nampak di TV.menyerbu menghulurkan mineral.

Gua sapu itu air dan menuju ke Pondok Pas yg.ramai.

Artis tur memujuk,

Kat sini pon bole check Nama.

Gua senyum sinis.

Dalam hati kata.

Tak Kebuloq aku nak pi sana.

Kesihan artis tur ,wajah nya bertukar jadi merah padam.

Tapi masih cum,nasib baik aweks gua ada di sebelah.

Jgn Maree!!

PemudaGagasan said...

Salamz...

Posting syok sendiri

itu baru sesi pagi yang masih berjalan

hahahaha

pengliporlari said...

berada di pos peti undi dun semanggol(SRJKC potweld)sekarang yb drs khalil idham(cina islam)datang memberi sokongan pada kaum tionghua

soklan said...

pemudagagasan dh mengelabah, relak ar bro, lu gi blog BPN pun mesti diorg pun buat posting syok sendiri..wakakaka

jinbara said...

salam...
takbirrrrrrrrrrr.....i.allah kemenangan di pihak pakatan rakyat...

Anonymous said...

Ya Allah.!! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang Islam yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran agama Islam...sebaliknya hancurkan lah serta porak purandakanlah semua kumpulan yang menentang kebenaran agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...
Aminnn...!!!

Anonymous said...

aku harap apa yg ditulis dlm blog ni betul,jgn tambah2 k,bknnya apa aku kat negeri 9 ni amat berharap pas kan menang.kalau ada info terbaru tu siarkanlah.k terimakasih.

.....KALAU PAS DIKATAKAN TAK ELOK DAN MENGARUT MAKA UMNO SERIBU KALI LAGI TAK ELOK DAN MENGARUT.