"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Pakatan Rakyat Berjaya Tawan Bukit Selambau - malaysiakini

Reactions: 
Tahniah kepada semua jentera-jentera pilihanraya, bloggers-bloggers dan semua yang terlibat dalam kempen Pilihanraya Kecil Bukit Selambau.

Pakatan Rakyat telah berjaya mempertahankan kemenangannya di Bukit Selambau.

Terima kasih juga kepada media KERAjaan kerana tanpa anda, rakyat tidak akan membuka mata.

Teruskan kempen pilihanraya anda sehingga PRU-13..!

Tahniah Pakatan Rakyat..! You Deserve It..!

56 comments:

maun said...

Tahniah Perisik Rakyat atas sumbangan anda di PRK ini

Anonymous said...

Takbir!!!Allahu Akbar!!!!

Allah membantu mereka yang BENAR!!!!

Anonymous said...

alhamdulillah...

-JEJAKA PAS

mat s said...

ALHAMDULILLAH......................

chot said...

alhamdulilah...tahniah

keikhlasan berjuang terbalas...


syabass

biqque said...

alhamdulillah! tak sia-sia aku balik kampung!

ha pencacai umno, pe ceritaaaaaa???

Orang PR said...

Tahniah kpd semua petugas dan pengundi PR. Kuasa rakyat dan yang maha Esa menentukan kemenangan buat PR.. Allahuakbar

Azman Jalaludin said...

Tahniah kepada Pakatan Rakyat.. perisik Rakyat dan semua blogger yang membantu atas kemenangan PR.

Tahniah juga kepada TV3, RTM 1 dan 2, Berita harian dan Utusan Melayu kerana membantu PR - PKR menang . Di harap siarkan lagi berita berita bohong...

jinbara said...

salam...
tahniah kepada pakatan rakyat...dn trma ksh kpda petugas2 pakatan kerana kj kuat anda untuk memastikan 2 bkt milik kita...kepada blogger jasa mu akan di kenang...

jamal said...

tahniah, hadiah untuk jeep PM kita.

Lada said...

Terima kasih kepada semua blogger pakatan rakyat.. Semoga Allah merahmati dan memberikan kebahagiaan kepada anda semua atas penat lelah anda yg tak dibayar

Anonymous said...

Tahniah..dan padan muka BN...kalau dulu masa belum ada pakatan rakyat, sedap laa makan PAS ke..DAP ker...Keadilan ker...sekarang ni...baru kena ...pakatan lawan barisan..sesama ada parti komponen...BN takan menang dah kalau ada Pilihanraya..

Syukur kepada Allah s.w.t

tarabaz78 said...

alhamdulillah... & tahniah pakatan rakyat. Terima kasih kepada topeng perak / albanjari / sya / cyberboron dan yang lain lain...

Kita teruskan perjuangan demi kemenangan pakatan rakyat hingga ke titisan darah akhir...

Arashidi M

khuzwan said...

syabas PR..tq for topeng rakyat...kita tawan semenanjung pru13.

Anonymous said...

Alhamdulilah..

inilah kemenangan rakyat..bagi UMNO/BN inilah 'hadiah istimewa' buat kepimpinan baru..'hadiah' dari rakyat yang sentiasa dinodai..

wasalam..

tahniah,PR..tak sia-sia aku sumbang RM 1.50..hahaha

Anonymous said...

TAHNIAH PAKATAN RAKYAT !!!!!

TERIMA KASIH PERISIK RAKYAT DAN BLOGGERS KERANA TANPA SAUDARA2 KAMI DI BAHRAIN TIDAK DAPAT MERASAI THRILL DAN SUASANA PILIHAN RAYA DI 2 BUKIT NI

koyengtempur said...

"aku tak bole terima kekalahan ini..aaa..tidak...tidak..huhuhuhu"

dari koyengtempur menentang 3pm

Lada said...

Tetiba aku terasa rindu nak tatap muka MB tinted.. Mcm manalah agaknya muka dia sekarang ni kan..

Anonymous said...

thanks a lot to perisik rakyat.. well done. napa takureheng//

koyengtempur said...

lada..cube ko amik bau MB tu skali

Anonymous said...

alhamdulilah

Anonymous said...

Alhamdulillah kata TG Nik Aziz
Altantuya kata Najib

Anonymous said...

Alhamdulillah..Tuhan membantu org-org yang benar..Aminn....TQ perisik-rakyat..kalo kawan ingat, kawan masuk dalam MBB awok barang sepuluh dua---heheheh...

aiman said...

takbir... takbir... takbir... tahniah pada semua yg bertungkus lumus memastikan kemenangan buat Datuk Seri Nizar, buat Pas, buat Pakatan dan juga buat kita semua, terima kasih juga pada semua blogger, yang memastikan berita yang tak putus putus buat kami semua, terima kasih.....

Sakuragi said...

alhamdulillah.... teruskan perjuangan...

Anonymous said...

jgn teruskan projek2 yg membazir duit rakyat lagi...tandas kt ofice aku xsampai setahun(elok sgt2) dh nk repair & buat baru, kenapa? sebab ada peruntukan dari JKR katanye.. harap PR ambil alih kerajaan. ketua2 kt ofice aku bape banyak dia suap.. biar rezeki yg halal. kem askar

Anonymous said...

Terima kasih untuk info.Tahniah PR..insyaAllah 2 bukit kita tawan.

Anonymous said...

wakakaka..zambry pillay dgn zainal nie..elok jaja pusing ipoh kalungkan dgn kasut...biasa la org dh gila kuasa..wakakaka -itik comey-

Anonymous said...

tahniah perisik rakyat, teruskan usaha sampai pru13.

tahniah PR!!!

takbir!!!

Anonymous said...

alhamdulillah!!!KEBENARAN itu dr Allah...takbir!

Pak Oncu said...

Tahniah kepada yang menang dan takziah kepada yang kalah,,,,, MB Tinted tentu muka dia macam tapai basi laahhh kot ....

Anonymous said...

UMNO dan kuncu2nya, sila jawab suara rakyat.

tea said...

Alhamdulillah...Pakatan Rakyat teruskan perjuangan,semuga perjuangan anda mendapat keredhaan Allah s.w.t

Anonymous said...

Tahniah dan syabas buat bloggers perak dan keseluruhan bloggers PR...apa kata untuk menghargai kerja kuat mereka kita dermakan minima RM1 untuk bloggger...sebagai tanda t/kasih kita... kalau beli utusan malayau pun RM1.50..hidup pakatan rakyat...jumpa lagi di pilihanraya kecil yg bakal tiba.

benludin said...

tahniah utk kamu!

yesss!!

Lada said...

koyengtempur,
Drpd aku amik bau mb tinted, baik le amik bau tp, hu..hu..hu..

Apasal la spr tunggu pkul 10.30 baru nak announce kt bkt selambau, announce je la sekarang since result pun dh ada.. ngada2 betul! Perangai lama masih lagi stereotype

Anonymous said...

mekasih atas info, saya dari mesir, menyokong dari jauh..

koyengtempur said...

lada..
aritu aku tggu result rasmi kat gombak sampai kul 3 pagi

Anonymous said...

say:

"innalillahi wainnailaihi rojiun"

to Ammno-B-end.

takbir!!!

benludin said...

jgn lupa ucapan terimakasih kat che det!

padayappa said...

BN hanya mampu bermain di batang shj.

IndukYati said...

Terima kasih kepada semua blogger pakatan rakyat.. Semoga Allah merahmati dan memberikan kebahagiaan kepada anda semua atas penat lelah anda...
Kemenangan baru dikecapi,kejayaan baru dirasai...beban amanah dan tanggungjawab membalas kepercayaan rakyat bukan terpikul dibahu yang menang saja...tetapi kita semua...rapatkan barisan,kita gempur untuk PRU 13 kelak

Lada said...

koyengtempur,
Itu PRU la ngok..Satu Malaysia..
Ini 3 tempat je takkan nak tunggu sampai pkul 3 pg jugak kot..
Ini kes tak boleh terima kekalahan ni..

Anonymous said...

perak bangkit pakai tak bangkit la sampai bila-bila...nama tu dah mengambarkan samdolnya org tu.....aku nak tengok tulisan hang lam blog hang...tulih la aku nak baca...
Taiping mali...pakai tak mali la..lu mali pun beend kalah...
Zali pakai menitik ayaq mata la hang..
parpukaru aku ingat tukaq nama jadi merapukari...

Anonymous said...

utusan melayau sgt membantu aku menilai. terima kasih banyak!

Anonymous said...

Alhamdullilah... tahniah dan terima kasih pada jentera PR... kemenangan ini bukan datang dengan mudah tetapi dengan peluh dan air mata, jaga lah kemenangan ini. Di Batang Ai memang PR susah nak menang sebab Peti undi naik bot dan helekopter, cuma dikawal oleh polis dan pekerja BN, jentera PR tidak ada access untuk mengawal peti undi tersebut, macam mana nak menang?,.... kecuali dikawasan bandar, sebab itu lah PR boleh menang di bandar.
-Sayang Sarawak-

apistempur said...

tahniah buat semua bloggers... pengorbanan kalian dalam menyebarkan maklumat kepada semua rakyat malaysia dan pengundi bukit gantang, bukit selambau dan batang ai sangat sangat dihargai...Allah sahaja yang dapat membalas pahit jerih bloggers sekalian..

buat puak ameno...'mohon restu rakyat' - dah nampak tak rakyat tak restu...apalagi.... bole beramboss la... restu rakyat konon!

Anonymous said...

Takbirrr.. saat ini rindu lah nak baca tulisan Perisik Rakyat dan ABO... rasa nerr nak tambah sikit lagi balance duit minyak bulan ni ke dalam acct. bloggers mereka.(I am happy) Adui... sedap ner saya tidur malam ni, tak rugi berdoa untuk kemenangan PR Subuh dan Zohor tadi.
-Sayang Sarawak-

Tuk Ketuo said...

Assalamualaikum salam sejahtro

Syukur ateh kemonangan IR Hj Nizar dan calon PKR Bukit Selambau, semoga kemenangan ini akan menguatkan lagi azam untuk terus berjuang, kami pemudo daripado N9 berdiri teguh membantu dan menyokong Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

maka sekonyong2 lah orang pr behijrah masuk be end kata media2 perdana. Tapiii.... depa tetap pangkah PR. Weii... Undi Rahsia!!! Sapa Tau!!??

Aku nak bagi petua sikit bagi yang tak dapat akses internet, lain kali kalau ada pilihan raya kecil hangpa tengok ja TV3, dah boleh agak sapa menang tak payah tunggu keputusan.

1. Kalau asyik2 buat lintas langsung kat tempat pengiraan undi, sah Be end menang.
2. Kalau rancangan hiburan berjalan seperti biasa, sah PR menang.

selamat mencuba...!!!

Anonymous said...

kawan2 dok tengah rtm1 dak ketika ni? kalau xtengok lagi xyah tengoklah.. menyampah betui apa aku dgn anak2 buah sibiri kecikni. MB PERAK yg halal pegang mike saja nak beri sepatah kata saja terus dilarikan kamera . huh sungguh busuklah apa yg mereka lakukan.andai mail danok menangla katakan aku ingat sampai pagi esok pun kamera depa dok pokus.TAHNIAH PAS,TAHNIAH BLOGGERS2 YG UHHH susah laa aku puji depani dgn ayat yyyyggg paling power sekali. besuk kita dengar pula puak utusan meloya nak kata apa.jgn beli surathabark tuu. pi kedai kopi baca free dahlaa'

Anonymous said...

Salam,

Alhmdulillah atas kurnia kemenangan ini yang sudah barang tentu natijah pengorbanan yang bukan kepalang. Tahniah YB Nizar dan YB (to be - tak sah lagi sebab blm angkat sumpah) Manikumar dan semua petugas pilihanraya PR di Bkt Gtg dan Bkt Selambau. Teruskan kempen anda sehingga PRU 13 nanti yang sasarannya menjadikan Najib Al-Tantuya PM Malaysia paling singkat dalam sejarah.

Kepada ahli PR di Btg Ai - jgn sekali-kali kecewa. Kejayaan pasti akan datang jika usaha seperti mana di Semenanjung Malaysia.

bodik said...

tahniah pr perak dan pr kedah. syukur Alhamdulillah semoga Allah melipat gandakan penyokong pr. tahniah juga buat pr di batang ai walaupun kalah tp...lwn tetap lwn...kami dr semenjung sokong sama lu. kasi hancur itu bn.

RAJAWALI said...

Tak lama lagi malaysia akan jadi seperti singapore dan hong kong di bawah PAS dan PKR yang dimunipulasikan oleh DAP...

Jangan tak percaya ...
Lihatlah dalam masa 10 - 15 tahun lagi...

Dan Amerika serta Yahudi adalah Pernasihat Utama Negara disokong oleh Mr. Anu-war...

Anonymous said...

Ha ha haha kenapa kita perlu takutkan kepada perubahan yg rakyat mahu...bukankah itu pun hijrah!!! Kenapa kita selalu di provokekan dgn kemungkinan2 yg bakal dilakukan oleh PAS dan Pakatan Rakyat serta kemungkinan2 yg bakal diaorg lakukan...Sedangkan negara2 maju telah pun mengamalkan konsep hijrah yg membuatkan mereka maju dan kuat sdgkan kita dimomokkan dgn perkara2 yg tak pasti hanya berkisar dlm andaian. Apakah peneraju2 Pakatan Rakyat tidak berkaliber berfikir dlm menerajui negara? Berikan peluang...sebagaimana kita mahu diberikan peluang...Allah bersama kita...

hakeem said...

rajawali ngok....haprak la lu rajawali...lagi la aku naik nyampah ngn BN..wlu aku ni ajk pmuda umno bahagian...