"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Tak Rasmi Bukit Gantang - malaysiakini

Reactions: 
PAS - 20021
BN - 17076
BEBAS - 56
Rosak - 318
Majoriti - 2945
Jumlah Saluran Menang - 57
Jumlah UPU Menang - 16

11 comments:

Anonymous said...

pembetuklan beb, bkt selambau PKR... gantang pas hahahha

jinbara said...

salam...
topeng lu biar btl b.gantang pas b.selambau pkr...

chot said...

Alhamdulilah...kita menang...

keikhlasan berjuang terbalas...

syabas pada para bloggers network


syabas

cuping merah said...

nak cepat dah tersasul..
nak tulis pkr dah jadi pas

unconnor0124124527 said...

bersedia untuk perlantikan
PANGLIMA BUKIT GANTANG
DATO SERI IR MOHD NIZAR

Anonymous said...

perakbangkit terus tak bangkit2

Anonymous said...

syukur ke hadratmu ilahi... takbir!! napa takureheng//

Sakuragi said...

pastikan Sultan Perak juga turut menatapi keputusan ini dengan penuh rasa keinsafan.... maklum le, asalnya tak mau bagi ada pilihanraya, alih2 kuasa Allah s.w.t. juga yang menentukan. Sudah2lah tu, kepada penyokong totok UMNO.... bertaubatlah.

iam_khufu said...

Alhamdulillah kemenangan pada PR. Pada semua penyokong PR jangan bagi komen yang tak sepatutnya pada penyokong UMNO dan BN. Bersyukur pada Allah jangan dihina pulak mereka(UMNO/BN).

safia177 said...

kepada semua jgn lupa banyakkan bersyukur kpd Allah.terima kasih kepada semua pengundi dan semua blogger

Anonymous said...

Alhamdulillah..baru la berani ckit nk sembang besor..'bak kata orgtua2, klu dh namanye bukit,warnanya sudah semestinya HIJAU'...hehe..sblm ni aku cuak ckit sbb takut2 agenda jahat@bacul@najis ameNO-bn dpt dilaksanakan oleh puak2 penjilat bontot tu..skrg, RAKYAT DAH BERSUARA!!!DS NIZAR TETAP YB DAN MB YG DISAYANGI RAKYAT PERAK!!AMBIK KO MB HARAM ZAMBRY..X RETI2 LAGI????