"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Pengundi Hantu & Naik Basikal La Beb..! - malaysiakini

Reactions: 
Aku baru balik dari pusat-pusat pengundian. tadi aku sempat ronda dekat Air Putih, Simpang dan 3-4 tempat lagi. jalanraya jem toksah cerita. nasib baik semalam aku sempat kawtim dengan sorang geng yang ada motorsikal. jadi aku merempit hari ni.

Kalau hangpa nak pi mengundi atau rasa-rasa nak meronda, lebih baik hangpa carik motor. boleh cilok kiri-kanan, jangan lupa pakai helmet.

Sat lagi aku masukkan gambar-gambar sekitar pusat pengundian.

Dengar cerita Air Kuning dan Bukit Selambau Bermandi Air Asid.

Dekat Sekolah Kebangsaan Batu Hampar baru kejap tadi Petugas-Petugas Pilihanraya kita berjaya tahan sebiji bas membawa pengundi hantu dari Sungai Besar Selangor. sekarang bas dan penumpang-penumpang sedang ditahan oleh Petugas-petugas Pilihanraya dengan bantuan pihak polis.

10 comments:

jinbara said...

salam...
topeng hantu pun th undi jg yeeeee sp yg ajar nie...kn panggil mufti perak nie srh bc doa sbb hanya dia yg pandai bc doa...kalu orng lain bc nanti kn repot polis plk.....

nmjnh said...

Get a live coverage for 3 by election at The Blog Of My Life http://nmjnh.wordpress.com/2009/04/07/3-by-elections-live-coverage/

Anonymous said...

diharap kemenangan di tangan PR. TAKBIR!!

Anonymous said...

nor_ira

Semoga ALLAH memberi kemenangan pada calon PR...HIDUP PR. TAKBIRRR

Anonymous said...

Semoga kebenaran menjadi kenyatan.jauhi kemungkaran.Mohon doa kepadaNYA.Takhbirrrrrrrrrrrrrr!

Anonymous said...

ye betul nor....sama2 kita berdoa
walaupun aku kat kl skg...hati tu sentiasa berdebar2...ya allah!

i'm no king

Anonymous said...

Ya Allah.!! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang Islam yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran agama Islam...sebaliknya hancurkan lah serta porak purandakanlah semua kumpulan yang menentang kebenaran agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...
Aminnn...!!!

Anonymous said...

InsyaAllah PAS@PR akn menang...
Allah maha kuasa atas segala2nye...
TAKBIRR!!!!!!!!!!!!

Kyro said...

share skali gambar motor dgn TP merempit

sebatangkara1 said...

hari ni ambik cuti khas,hati tak tenang nak lihat sapa menang,harapan dan doa biarla pas menang kat bkt gantang lain2 tempat tu tak kisah sgt.kalau kalah aku takan tgk tv 2 minggu sebab dah tau apa beritanya.