"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Gambar Sekitar Pusat Pengundian 2 Simpang - malaysiakini

Reactions: 
Opocot mak kau..! eh latah-latah, eh latah-latah, eh latah-latah..!

Abdul Wahid Endut pun mai jugak no... geng gganu nih... tak bowok kepok ko..?

Warf..! Warf..! Warf..! Awooooooooo...!!! amboi mak non... dah tua bangka tak sedaq diri lagi no...

Tu... yang kopiah hitam belah kanan tu geng aku dari Kemaman... nama dia Man... sesape kenal dia, mintak dia belanje kopi "o" dekat Kedai Kopi Hai Peng. hehehe...

Aksi pungkoq dari Puteri Pink Pungkoq UMNO... syabas..!

YB Sam... ramai tak kenai dia... selamba je depa ni panggey dia apek... nasib baik aku sempat habaq dekat geng-geng Gganu dia ni ADUN... kalau tak, sampai sudah depa dok panggey dia apek... Caya La Apek..! ops YB..! hihihi...

Korang ingat apek (yang ni kompom bukan YB) ngan nyonya tu suka-suka ke angkat tangan buat best macam tu? tengok betoi-betoi gambar ni... nampak tak duit tu..? UMNO-RM, UMNO- Rasuah... hapuskan UMNO, hapuskan politik wang, hapuskan rasuah..!

Polis tu cakap "mai, mai cepat pi pangkah PAS..!"

Pergh... geng... orang india pun sokong PAS, awat ada lagi melayu-melayu tak mau sokong PAS? ooo... pasai PAS tak dak rasuah kot... erm...

5 comments:

cougar.bard said...

Assalamualaikum,Alhamdulillah nampaknya PAS/PR benar2 sudah berjaya menyatukan rakyat malaysia berbilang bangsa.Ana cukup teruja dgn gambar2 ni,InsyaAllah kita akan mendapat restu Illahi bagi menubuhkan sebuah negara Malaysia Bersatu yg tiada lagi perkauman,InsyaAllah.
Bro tolong cari gambar perayu undi cina UBN sama nak tambah kolesi gambar PRK perak,yg lain dah cukup,satu tu saja lagi.

Anonymous said...

Bro..apek naik moto tu campak duit ka? tak brp clear la mata nih..kekeke..mcm duit rm10 dua keping je yg melayang tuh...

jinbara said...

salam...
caya apek lu betul2 berani la...mamat india tu plk wa caya sama lu la...trskan perjuangan....

Anonymous said...

khehehe...bro lu betul2 penghibur la beb....


i'm no king

Anonymous said...

Apsal bau masam ajer kat kem pompuan BN...??? Bau ketiak kot...atau dah tau macam kalah ajer.....