"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Gambar Sekitar Pusat Pengundian Simpang - malaysiakini

Reactions: 
Malas nak cerita... korang tengok gambar, lepas tu komen... hehehe


9 comments:

Anonymous said...

huisshh....rasa mcm diri nie kat Bukit Gantang...teruskan dgn update, kat opis nie dah hangat dgn PRK P059 nie...good works guys!!

cougar.bard said...

Puas hati betul la dgn blogger perisik rakyat ni,walau ana jauh di sini terasa bersama diperak dgn update2 dan ganbar2 yg bagus2.
Alhamdulillah semuga Allah memberkati hidup dan merahmati akhirat saudara,InsyaAllah.
Assalammualaikum Per.Rakyat.

Anonymous said...

macam ni cnn pon tak leh cari makan.. kekeke.. korang memang best.. update pantas.. rase macam kat situ je..

iqah said...

nak lagi pantas, jgn lupa sumbang lagi kat tabung bloggers..he..he..

Anonymous said...

Ya Allah.!! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang Islam yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran agama Islam...sebaliknya hancurkan lah serta porak purandakanlah semua kumpulan yang menentang kebenaran agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...
Aminnn...!!!

Anonymous said...

Dulu saya bangga kibar bendera neraca ni...tapi sekarang malunya.!
Sekarang kita kibar BULAN...!!
Sukenye tengok BULAN mengambang..

Anonymous said...

amin jugak dari aku.... takbirrr...

jinbara said...

salam...
kerena bulan la malam kita terang jd pakat2 la sokong bulan...(pas)

pengliporlari said...

pink panther..londeh kot..