"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Simpang Sesak Teruk - malaysiakini

Reactions: 
Jalan jem tak ingat... nasib baik aku dapat merempit dengan Manjung Mari pagi ni. dapat la jugak menyelit-nyelit.

Gambar ni aku ambik masa dok atas motor. ni kira tengah training untuk jadik photographer Tour De Langkawi nanti. gayat semacam beb.

Hangpa tengok la jalan utama dekat simpang dari balai polis simpang. sesak sepanjang lebih kurang 5 kilometer. sape bawak kereta memang hati panas. pi carik motor..!

3 comments:

Alpantuya said...

best..best..lagi gambaq..nak p mlm tadi takut nanti kena tahan lak..hehehe..maklum la kan keta plate KL, nanti depa kata GhostVoters lak...ekekekek lagi gambaq n TERIMA KASIH byk2 sbb update

cougar.bard said...

Biar anta cakap panas hati ke panas kepalake ana betul2 kesal tak dapat bersama di sana walaupun hanya utk memberi sokongan moral.
InsyaAllah,wassalam.

Anonymous said...

Ya Allah.!! Kurniakan lah kekuatan, semangat perpaduan yang kukuh dan kemenangan kepada umat Islam dan para pejuang Islam yang berusaha menegakkan kebenaran dan kebesaran agama Islam...sebaliknya hancurkan lah serta porak purandakanlah semua kumpulan yang menentang kebenaran agama Islam atau yang mendustakan serta menzalimi umat Islam...
Aminnn...!!!