"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Hambar Di SK Matang - malaysiakini

Reactions: 
Suasana di Sekolah Kebangsaan Matang kurang meriah. Tidak ramai yang keluar mengundi setakat ini. Majoriti yang telah dan sedang menunaikan tanggungjawab mengundi di sini ialah pengundi Cina dan India. Hampir tiada pengundi Melayu yang hadir ketika ini.

Petugas UMNO menggunakan harta kerajaan untuk tugasan mereka hari ini. Beberapa buah kerusi roda milik hospital kerajaan kelihatan berada di pos BN. Wakil MAFRELL yang memantau perjalanan pilihanraya telah pun dimaklumkan penyalahgunaan harta awam yang dilakukan oleh jentera UMNO itu.

Aduh UMNO!

8 comments:

pengliporlari said...

TO tolong bgerak ke air putih(jalan silverstone)aksi panas..

PUTRAKENCANA said...

Fitnah le lagi.......
Tak de keje lain.

soklan said...

BPN xde live update ker sampai pencacai UMNO jgk blog PR..wakakaka

Pemerhati said...

Blog pencacai UMNO-BN semua senyap ari nie!.. Aku cuba ronda2 tengok blog BPN tapi blog yang goBlog. Ada harapan kita menang.

tuan-komrad said...

pencacai BPN masih lagi tido...tu yang senyap tak kata apa tu....

soklan said...

patutla pun cian putrakencana, aku tgk byk komen sakit jiwa dia kat blog PR..parpu, PB, PPC cepat bangun..ni pencacai hangpa dok meroyan taktau nk kemana..

nekadislam said...

hehehe goblog umno dah off computer traffic jem coz blogger rakyat tawan semua line kahkahkah

gaban said...

pengundi melayu kuar tgh2 ari sket..

diorang nak iring pengundi hantu hahaha...