"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Gambar Lagi daaa... - malaysiakini

Reactions: 
Penat ye makcik..? tak pe... duduk dulu... rehat...

Segak bro kita nih... lagi segak kalau pegang bendera PAS kan..?

Awooooooooo...!!! adeis... muka cun, tapi perjuangan tak berapa cun... tolong la sesape bawak dia ni jadik muslimah PAS... tolong laaa...

Bro kita ni dari UMNO/BN dan dia tolong aminkan doa. doanya ialah berilah kemenangan kepada Pakatan Rakyat...

Amin...

9 comments:

Aiman said...

klu laa bro tu pgg benera PAS..konfem kne buang keje..haha

TEKONG DARAT said...

tak payah laa join muslimat minah tu...nanti susah nak tgk gebu kat dada dia tu....mamat tu buleh kot tampar2 punggung sekali dua

opiboi said...

niat di hati memang nak jadi muslimat pas tapi desakkan setan lebih kuat suruh jadi bohsia

Mazri said...

Woo syok oo dok kat penyokong BN kalau macam gini. Aku pun nak. Kat mana ni???

http://notobn.blogspot.com

Kyro said...

perhhh mmg best TP !!
makcik kat bawah skali tu siap doa²
terharu sgt

jinbara said...

salam...
hahahahaah nak jd muslimat geli ketiak aku...nak jdkan calon bini no2 BAGI FREE aku x nak...x sanggup aku nk mkn duit rasuah...(HARAM)

Kyro said...

ishhh org bagi free ambik... tapi masa undi pangkah Pakatan Rakyat... ada muncong tuuu~

cuping merah said...

makcik ketepi ckit anak nk ambik gambo ni!!!

insaflah mak cik..
rumah kata pi..
kuboq kata mai..

Anonymous said...

aku rasalah kita jgnlah panggil puteri2 umno tu bohsia....bila bohsia ni kita mcm dah labelkan diorang dah berzina...tak baik mcm tu. besar dosanya nnt. apa2 pun ........hidup PR!!!TAKBIRx3