"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Keputusan Tak Rasmi 3 Pilihanraya Kecil -malaysiakini

Reactions: 
Bukit Gantang Pakatan Rakyat menang dengan majoriti lebih 5000 undi.

Bukit Selambau Pakatan Rakyat menang tipis dengan majoriti lebih 500 undi.

Batang Ai BN menang dengan majoriti lebih 1500 undi.

6 comments:

Anonymous said...

Bukit selambau boleh la...letak tiba2 calon bebas serupa nk rak PECAH REKOD....gentlemen la satu lawan satu atau paling koman 1 lawan 2

Anonymous said...

asal aku check berita harian online terkini 7.25pm BN mendahului lebih 1000 undi

cuping merah said...

500 undi tu bila2 masa boleh jatuh ketangan bn

koyengtempur said...

err...dah campur undi pos tak?

Anonymous said...

Mana lebih hebat tipu daya manusia atau Ketentuan Allah....

Anonymous said...

BN boleh menang kat Batang Ai sebab kat sana banyak setan dan hantu, tengok pada nama tempat pun dah tahu Lubuk Antu, ini bermakna segala jenis keturunan hantu berkampung disitu, hantu hantu ni macam pendatang asing yang kerajaan dok tatang bagaikan minyak yang penuh tu lah duduk kat situ tanpa dokumen pada asalnya tapi sebab sokong kerajaan maka kerajaan bagi mereka status warganegara