"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Pakatan Rakyat Menang DUN Kuala Sepetang - malaysiakini

Reactions: 
Terkini dari bilik pengiraan DUN Kuala Sepetang.

Pakatan Rakyat telah memenangi DUN Kuala Sepetang dengan jumlah melebihi 1500 undi.

6 comments:

Artcon enterprise said...

alhamdulillah........... syg Allah

gaban said...

Alhamdulillah..

mg kemenangan dpt dicapai di dun2 seterusnya..

especially DUN CHANGKAT JERING..

bior terbelalak mata si osman jailu si xde akai...

dude said...

batang air...bn menang...seperti yang dijangkakan...menang majoriti 1854

BN : 3907
PKR 2053

fadiga fahmi said...

mengapa dari tadi hatiku berdebar-debar...
rupanya nak dapat calon baru

MOHAMADAZHAN said...

Alhamdulillah

Anonymous said...

yahoooo BN menang kat Batang Ai...bangganya aku ...

kakkakakkakak apa sal hah BN tumpoo kat dua bukit.. kena lantik badan bebas ni nak cari punca kekalahan...

takkan tak reti-reti lagi weiii.. jawapannya..rakyat dah menyampah dengan lambang dacing tu.. sebab macam-macam adaaaa kat dalam dacing tu... sudah-sudahlah tu...

amno dah tak releven dihati rakyat

THANK U ALLAH.....