"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, April 07, 2009

Kemaskini Terkini Dari Bukit Gantang - malaysiakini

Reactions: 
PAS - 20929
BN - 17646
Bebas - 60
Rosak - 345
Majoriti - 3283
Jumlah Saluran Menang - 57
Jumlah UPU Menang - 16

18 comments:

Lada said...

Alhamdulillah..
Segalanya dengan ketentuan Allah..
Namun perjuangan belum selesai..
Takbir!!

Anonymous said...

Keep it up bro!..Thanks...
PAS is the Best!

Anonymous said...

lmabatnye..nk umum...berdebar dh ni

Anonymous said...

kpd penyokong Umno/BN..berubah lah kalo mendokong demokrasi..

bkn BN je boleh memerintah

kuda_laut said...

sikit je lagi..

pengliporlari said...

corect corect corect

NauFaLhaziQ said...

alhamdulillah..xsia-sia aku blk mengundi wlaupon ade exam esok..doa utk kejayaan aku dlm final sem ni yek..

Anonymous said...

bn kena ingat rakyat tak nak mamak yang memerintah rakyat nak orang melayu jati ,mamak takmain yek dei tambi jual roti canai boleh le

jinbara said...

salam...
kita mnng 2 bkt..p.pauh kita mnng kuala pun kita mnng bkt pun kita mnng so apa lg p.yokong b end isi brng pakatan la...jangan timbang2 lg bulatkan terus...

Anonymous said...

maaf nunggu deme siarkan lambat bebeno......kajang pak malau kajang berlipat ,kajang hamba mengkuang layu, menang BA menang bertempat (dihati rakyat), menang BN udah tinggal bulu......alhamdullilah syukur...dengan izin allah kita menang....

Anonymous said...

mamak langsung takde kena mengena dengan malaysia mereka cuma pendatang saja kat malaysia ini dengan menjual roti canai aje, tak payah le sibuk nak berkuasa kat malaysia ni, tak layak. hidup melayu bukan mamak kutty

paloi bin mulau said...

hahahahahahahahahaha wakakakkakakakkaaa teman nak ketawa puas2. malam ni mahathir kena pelempang kow2 punya termasuk pencacai dia seperti najib muyidin zambry dll.

kome ingat ke apa mahathir kata bila pakatan menang besar dlm pru12? mahathir cakap pakatan tidak menang tapi beeend kalah. kalah sbb apa? kalah sbb undi protes.

mahathir cakap pengundi beend protes paklah. muahahahahahaha mahathir tepaksa teman kata2 dan termasuk ludah dia semula.

kemenangan pas dan pkr membuktikan ini bukan undi protes. sbb apa teman cakap gitu? cuba tengok berapa undi calon bebas dapat? kalau org nak protes depa boleh undi bebas atau buat undi rosak.

buat apa bagi undi pada lawan walaupun nak protes...tak gitu bapak mukriz muahahahahaha

Anonymous said...

Salam sahabat, zali ko tak mau cakap ape2 ke bila Nizar dah menang ni? Tak teringin ke nak ucap tahniah pada PR?......Lupa pula nak ucap takziah pada mail sepiaaaaan....

Anonymous said...

aku tgh dok mikir cmne nk gelak guling2 depan org amnO nie... wakakaka

havoc said...

salam,

Inilah gelombang 10thn dulu yang masih bergeloraa..tak sia2 aku kene air jampi fru 10thn dulu kt DM...inilah hikmahnye...alhamdulillahhh...

Hasbullah Pit said...

Aku confuse la
apa beza "tak rasmi" dgn "terkini"

Anonymous said...

mana mamak mahathir tak nak buat komen lagi ke? semalam baguih punya kempen tapi tak menjadi pun , sebenarnya mamak mahathir dah tak laku orang ramai datang bukan nak dengar ceramah dia TAPI DATANG NAK MAKAN AJE

Anonymous said...

takhbirr....ALLAHHUAKHBARR...
Alhamdulillah...akhirnya kemenangan berpihak kpd kita...biar di bkt selambau mahupun di bkt gantang...walaupn kalah di btg ai...namun kami x kecewa...ini lh adat lawan...perjuangan ttp terus d perjuangkn i-allah...ayuhh..tunggu apa lg...sujud syukur la kita ats kemenangan yg telah ALLAH ganjarkn ini....salam perjuangan dari FIZZ RAM P.PINANG...