"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, August 25, 2008

Hard Core Parti Raba-Raba Ditangkap Basah???

Terkini - Baru dapat berita panas.

Seorang ahli parti raba-raba kena tangkap basah malam tadi.cerita belum sahih.hangpa jangan percaya lagi, sapa tau tolong confirmkan.

*depa ni dah nak terkubur pun sempat lagi tambah dana neraka jahanam...khak ptuih..!

2 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

mak uih.. cepat giler updet!! bagus bro! masya allah.beginilah yang kami inginkan.. skali refresh citer baru, skali refresh, citer sensasi. Apa pun yang berlaku, jangan lupa letakkannya di blog. Itu membantu kami mendapat gambaran suasana. Hatta citer puteri umno tidur berdengkur pon, kalau boleh, letak jerlah..hahaha..

Anonymous said...

Al Kisah seorang peraba
Mat Jenin, iaitu seorang anggota Putera Mat Rempit memang suka menjadi kutu dan sampah masyarakat. Waktu kat sekolah, asyik ponteng, mencuri, berdusta dan beromen. Cita citanya menjadi gedebe kampung halamanya tetapi oleh kerana dia budak dadah dan kurus kering dia tidak diterima sebagai kaki pao. Sudah cukup dia tidak dipao.

Setelah dah dewasa, dia telah dihalau keluar dari rumah dan menggunakkan pengarajaanya telah berjaya mencuri sebuah motosikal dan terus kekuala lumpur. Di sana, beliau telah dapat bekerja sebagai budak dispatch seorang kroni umno.

Pada suatu hari, orang paling berkuasa dinegara, yg kebetulannya menantu kepada pak tidur telah menyuruh balacinya mewujudkan sebuah team Putera. Syarat menjadi putera adalah senang aje - biarlah sampah masyarakat. Lagi bersampah lagi baik.

Kerja mereka berpesta di Teluk Batik dan membuat huru hara. Latest mission mereka di Permatang Pauh dan oleh kerana mereka terfikir yang counterpart di Puteri pun seteruk mereka, mereka telah meraba punggungnya itu kerana nyawa politik parti mereka terletak pada hujung seorang yang bernama saiful bukhari