"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, September 25, 2008

Polis Buat Apa?

IPOH 24 Sept. – Bapa kepada Noor Fadilah (gambar), Ahmad Abdul Hamid gembira kerana 11 Kelab UMNO Luar Negara yang berada di Indonesia akan membantu mengesan anaknya itu.

Katanya, dia bersedia menyalurkan maklumat kepada kelab tersebut mengenai lelaki yang dikenali sebagai Nasrudin untuk menjejaki di mana anaknya berada.

“Saya gembira dan berterima kasih kepada semua pihak kerana mahu membantu dan saya akan memberi kerjasama sehingga Noor Fadilah ditemui semula,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

-Utusan Malaysia Online

TP - Setakat ni kalau ada kes hilang, bawak lari luar negara... yang usaha cari balik cuma "kelab" je... nak harap polis??? tak payahhh...... nanti-nanti kalau ada kes hilang lagi, kita kat Malaysia dah tak payah report balai polis je... carik je "kelab" bawah parti politik tak kira la NISA ke, UMNO punya ke, MIC punya ke, MCA punya ke... insya-Allah jumpa la yang hilang tu...

Polis??? errr...... depa tengah bizi "politik" pantau sana, pantau sini... penjenayah boleh rilex. polis nak politik dulu.

No comments: