"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, June 12, 2009

Video Exclusive: Siapa Rosmah Part II - malaysiakini

Video pendedahan exclusive penggunaan ilmu hitam, samseng, serta pembunuhan gadis Mongolia Altantuya Shaariibuu yang dikaitkan dengan Rosmah Mansor, Isteri Perdana Menteri Malaysia.

7 comments:

Stoopid said...

Xyah besarkan isu nie la.. Banyak sgt cite xtally.. Yg mamat 2 pun 1.. Yg ko p duduk kat umah TPM tu pasal apa?

Character assisination bukan budaya politik sihat..

Tinta Hitam said...

Rosmah tu mmg teruk tapi apa yg diceritakan dlam video ni pada saya adalah masalah dalaman keluarga.

Kalu betul cerita cerita tu mmg saya terperanjat besar.Anyway elok lah mereka menyelesaikannya sendiri.Betul juga la kat Stoopid.Nak buat pa tingal kat rumah TPM kat Jalan Duta tu..Itu rumah rasmi TPM

hj halim said...

saudara!! ini masalah peribadi dan lebih kepada masalah dalaman keluarga yang kita tak mungikn tahu kisah sebenarnya..Saya rasa tindakan memaparkan video ini merupakan pencerobohan melampau yang tidak sepatutnya dipaparkan. Saudaraku !!!
jangan melampau batas kemanusiaan....jagalah aib sesama manusia....

Anonymous said...

ye ini masaalah keluarga, keluarga isteri PM!. moral of the story, kalau darah daging dia sendiri dia sanggup buat camtu apalagi org lain yg takde kena mengena dgn dia. Isunya di sini, sebagai isteri seorang yg mempunyai kuasa penuh ke atas negara ini, adalah amat membahayakan.

Anonymous said...

btol 2...
sdgkan kobes kebun sendiripon dia pijak-pijak...
ini plak rumput sblh rumah,abeh diragut rumput tu nnt

Anonymous said...

salah satu dosa besar adalah memutus tali persaudaraan...

Anonymous said...

Memang kebanyakan yang dipaparkan adalah masalah keluarga. Tapi ada juga bahagian yang kita patut tahu supaya kita buat teladan dan sempadan. Minta dijauhkan 'bertembung' dengan orang macam ini.