"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, July 06, 2009

Gambar Sekitar Penaman Calon...

Aku baru sampai rumah di Kota Bharu, hari ni aku dapat bantuan laptop & broadband. gambar sekitar penamaan calon sedang dalam proses untuk diupload.

Keseluruhan kehadiran penyokong memihak kepada UMNgOk/Barisan Nasiyonal. Pakatan Rakyat hanya berjaya mengumpul sekitar 300 orang penyokong sahaja.

Tak percaya..?

4 comments:

tengala said...

Gambar Puteri UMNO upload dulu..yer TP..pencacai2 UMNO yang lain tu lambat ckit pun tak apa..kalau ada gambar tongaklangit,mat ganja dan zali tu tak payahlah....buang karan saja

Cenangau said...

Gambar 'objek feberet' ka apa istilah hang guna, yg tu bagi byk sikit.. hahaha

Sorry, la bro, plan dah lari jauh, mungkin takdak peluang aku nak pi kpg hang

Anonymous said...

Fuiyyoooo...tengok kat malaysia kini....khir toyo....dia punya bungalow.....fullaaaamak.... aku pencen 500 kali pon tak dapat kumpul duit camtu....pemimpin UMNgok memang cam tu ....kita berbangga dengan Khir Toyo.....wa caya lu....hambik kau Khir toyo....orang dah londeh kain ko dan bini ko...sekarang tinggal cawattttt...besi.

Abu Muhammad Haikal said...

Allah ta’ala berfirman (yang artinya), “Apakah kamu tidak memperhatikan orang-orang yang mengaku dirinya telah beriman kepada apa yang diturunkan kepadamu dan kepada apa yang diturunkan sebelum kamu ? mereka hendak berhakim kepada thaghut, Padahal mereka telah diperintah mengingkari Thaghut itu. dan syaitan bermaksud menyesatkan mereka (dengan) penyesatan yang sejauh-jauhnya.” (QS. an-Nisaa’ : 60)

Meyakini ketidaksempurnaan petunjuk Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, menentang hukum syari’at yang diturunkan Allah kepada dirinya, meyakini bahwa hukum selain yang ditetapkan Nabi sebagai hukum yang lebih baik, lebih sempurna dan lebih lengkap dalam memenuhi keperluan umat manusia, atau meyakini hukum Allah dengan hukum dari selain Allah itu sama baiknya, atau meyakini baiknya hukum Allah akan tetapi membolehkan berhukum dengan selain hukum Allah.

Manusia diberi hak memilih untuk menentukan nasibnya.