"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Monday, July 27, 2009

Muhyiddin Yang Gagal... Kena Masuk Sekolah Balik..!

Kan aku dah cakap sebelum ni dekat artikel Muhyiddin Cari Formula Tawan 1Malaysia TPM kita ni bodoh... korang tak percaya... kalau TPM ni cerdik, takkan la boleh datang idea buduh dia nak buat Manek Urai Baru & Manek Urai lama tu pusat "Agropolitan"..!

Kawasan tu kan kawasan kritikal kalau musim tengkujuh..! kalau banjir, setakat rumah 1 tingkat tu selambe je menyelam... nak "Agropolitian" kejadahnya..?

TPM Buduh..!

2 comments:

Anonymous said...

BullShitDull hamPAS ko si N.Ajis tu lagi raja segala putar belit sama macam belit lilit atas kepala dia. Bila dah belit leher baru nak baik2.
Apa pun UMNO terima seadanya dan yang pasti N.Ajis pasti twist balik keputusan dia. tengok la nanti.
Hua.. Hua.. Hua...

zambri ghandi said...

ala zali....menyalak pakai nama anon pulak ke