"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 19, 2009

Suruhanjaya Siasat Suruhanjaya Siasat Suruhanjaya..!

Ya... tubuhkan Suruhajaya Di Raja tu memang satu langkah yang tepat, tapi kalau nak lebih telus lagi, tubuhkan lagi 1 Suruhanjaya Di Raja untuk menyiasat Suruhanjaya Di Raja yang menyiasat kes Teoh... kah kah kah kah kah ... !!!

Suruhanjaya Di Raja yang menyiasat Suruhanjaya Di Raja yang menyiasat kes Teoh juga perlu dipantau oleh 1 lagi Suruhanjaya Di Raja supaya nampak lebih telus..!

Inikan Malaysia..! tak kan tak paham-paham..? Selagi UMNgOk/Barisan Nasiyonal berkuasa, benda-benda macam ni tak kan selesai... apa jadi dengan siasatan keatas kematian kes Kugan..?

Mana laporannya..? oh... "masih dalam siasatan..."

8 comments:

matgeram said...

ada berani ke tubuh suruhanjaya? nanti habis rahsia ubn terbongkar! kematian sdr teoh bersangkut paut dengan kucar-kacir politik ubn nih! itu ler buat kerja tak ikut buku, tak amanah dalam mejalankan tugas sebenarnya. yang muslim dah tak pikir mereka akan hidup semula diakhirat.

CUPING MERAH said...

BETUL KATA TP TU
TUBUH SURUHANJAYA DIRAJA UNTUK MENYIASAT SURUHANJAYA "BERAJA"BAGI MENYIASAT SURUHANJAYA PENCEGAHAN RASUAH RAKYAT PR NI..

CUPING MERAH said...

cuba tp korek balik komen2 lama klau belum dipadam..
banyak seolan yang aku ajukan pada TUNGOKLANGIT ni tapi semua tk di jawab..sebaliknya hanya memberi kiasan ceramah untuk anak2 tadika..

aku tk tau islam apa dia pakai atau mazhab mana yang dia ikut..
tk habis2 ngan "MELAYU",melayu islam,islam melayu dan tanah melayu

apa yang ada pada MELAYU tu..
melayu hanya tinggal kat keretapi la woiii!!

klau lah zaman rasullullah dahulu hanya memilih kaumnya sahaja nescaya TUNGOKLANGIT tkkan beragama islam.

padaTUNGOKLANGIT aku kasi ko solan paling senang daripada solan TP...
ni mat gian tengah stim pon bleh jawab..
solannya..
YANG MANA SATU KO PILIH?

A)ISLAM
B)MELAYU

aku bagi solan mudah in the world jawab TUNGOKLANGIT..

WY said...

apa gunanya. Itu suruhanjaya di raja "korek korek korek" pun tak ada apa apa. Dengan Umno...semua beres..semua okay..semua kautim!

Anonymous said...

amno boleh kautim punya dr skandal bank bumiputra dulu2 d hong kong..sampailah saat aku nak tidur malam nanti..parti ni elok kambuih buang..hidup sejahtera tanpa amno.

Anonymous said...

SECARA PERIBADI SAYA MELIHAT DALANG SEBENAR ADALAH TAUKEH PENYAPU TU..PERCAYA LAH..SETUP DIA AMAT BAIK DGN PENGARAH SPRM DAN ORANG KANAN NYA. TAK PAYAH NAK DOLAK DALIK DLM HAL INI LAGI.

Anonymous said...

pasal nak siasat ni memang umenongok selalu buat janji tapi semuanya porrrrrrrrrrrrrrrrah

Anonymous said...

14 + spr + sprm + pulis =BN