"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Friday, July 31, 2009

Website Hilang...

Pagi ni bila aku cuba akses ke website aku, aku cuma dapat tenung imej dekat bawah ni...
Adui... hilang lagi... aku contact member aku mintak tolong dia cek...

Rupa-rupanya hosting dah expired... cilako...kene carik duit dulu baru dapat on balik...

9 comments:

bp@pengerindu.com said...

huuhuh.. expired pula hihihi.. aku beli kat mycyberjaya.com murah dlm RM27 sethun.

Anonymous said...

mcm nk meminta beals kasihan je bro...

Anonymous said...

klo ni blog umno/bn da tentu diorang bg hosting free..

Anonymous said...

apa la TP guna la duit sumbangan org ramai dalam account mybank tu.....ke duit dalam account tu da habis buat bayar duit ko lepak tiap malam huhuhuhuhuhuuh

Kumar MS said...

saya misti kasi lu punya.bagi no.akaun.kita kaum India misti sokong ini orang kasi hentam itu kerajaan UMNO jugak..Makkal Sakthi

Anonymous said...

Kita olang cina manyak wang. boleh kasi lu bikin ini blog cantik. lu misti hantam kuat itu umno babi. olang cina boleh sponsor utk manyak tahun sampai pilihanlaya 13..lu punya blog manyak baguih. kasi hantam melayu islam, kasi mati semua. lanti olang cina bole memelintah..gua kasi lu amoi cantek2 moleh mikin anak punyer..

Anonymous said...

Minta sedekah lepas tu jadi orang fasik yang membawa berita. Berkat ker...?

Anonymous said...

klo aku xkan sedekah satu sen pun kt TP ni...dasar perisik rakyat a.k.a PENIPU RAKYAT....

Anonymous said...

Apa bendanya yang TP dok tipu..hahaha..Orang umno booooodoh.kebenaran memang pahit untuk ditelan.