"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, March 21, 2010

"Puak PAS" Minta Tolong Blogger UMNO Serang Tulang Besi

Tidak cukup puak2 Fraksi UMNO menyerang blog Malaysiawaves dengan meninggalkan komen-komen jijik dan bodoh, mereka telah memanggil blogger2 UMNO seperti Papa Gomo untuk membantu mereka menyerang Tulang Besi. Mereka ni tak malu mengaku penyokong kepimpinan ulamak dan tarbiyyah PAS, sekarang dengan jelas meminta bantuan dari blogger UMNO seperti Papa Gomo yang jelas terlibat dalam dosa Qazaf dengan si Saiful Bukhari.

Di bawah adalah berbalas email antara Tulang Besi dengan Papa Gomo.


Email di atas memberi konfirmasi:
1.0 - Puak2 Pro UMNO dalam PAS sedang bekerja sama dengan Blogger UMNO menyerang PAS.

2.0 - Pendedahan Tulang Besi berkenaan Roslan SMS, Suwardi Yaakob, Dr Shamsuri sedang mebuat puak2 Pro UMNO kepanasan.

3.0 - Puak2 yang sedang menyerang Tulang Besi ni adalah puak2 yang sama dibelakang blog Anti Husam.

4.0 - Mereka lagi takut sebab Tulang Besi sedang dalam proses mendedahkan mereka2 yang dibelakang blog "Anti Husam" dahulu.

5.0 - Puak2 ni mengaku penyokong ulama, mengaku ditarbiyyah dsbnya. Tapi, sanggup bekerjasama dengan blogger UMNO. Ertinya, agama cuma di bibir mereka sahaja. Hati mereka hitam.

6.0 - Mereka bagi maklumat (dakyah) berkenaan Tulang Besi pada Papa Gomo, dia pun tak konfiden maklumat puak2 ni.

7.0 - Mereka cuba buat blog didedikasi memfitnah Tulang Besi. Tapi, tak da sambutan. Akhirnya, terpaksa mintak tolong Blogger2 yang terlibat dalam Qazaf macam Papa Gomo.

8.0 - Mereka yang nak fitnah Tulang Besi sangat ni, saya tak tau agama apa mereka ni anut. Tak berani berhujjah, skrg nak guna fitnah.
Alhamdulillah, Allah SWT semakin mendedahkan kemunafikan mereka ini.

Tulang Besi

4 comments:

jihad said...

Syabas TB.
Kalau depa tak tibai sapa lagi nak telanjangkan mereka ni.

ahli pas said...

Kepada semua ahli PAS, kembalilah semula kpd alQuran dan asSunnah, mana pergi kesan sistem tarbiyyah yang korang ikuti selama ini? inikah produk2 yang sering ikut usrah, tamrin, mukhayyah, rehlah dan banyak lagi aktiviti2 tarbiyyah? ke dok ikut semue program2 ni? kalau mcm tu sia2 lah semue sistem2 ni...hadam balik buku amal jamai'e wahai semua ahli2 pas, baca banyak2 lagi buku fikrah hasil karangan ulama2 haraki...

wallahualam...

kolonikof said...

Presiden Pas bila lagi nak pakai songkok macam hassan ali??? baru boleh join umno...

hidup tulang besi said...

apa suwardi yaakob? huh tak payahlah. serang tulang besi? guna papa gomo? hahaha....hidup tulang besi. org bijak pandai sokong tulang besi. zina bini org mcm ketua umno puchong perdana sokong suwardi hahaha...