"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Wednesday, March 17, 2010

Sidang Akhbar Tulang Besi Berkaitan Pertemuan Dgn SU Agung PAS

Selamat menonton...

5 comments:

Anonymous said...

Apasal takde suara woi??

Anonymous said...

Tulang Babi ni memang sah kepala dah putus wayar. Gila glamour..

Anonymous said...

mmg betul tak hensem la TB ni..
nanti next EGM boleh la pakat2 sokong TB jd naib presiden PAS ke etc..da glamer da...pejuang parti ni, org kuat PAS yg ingin membetulkan pemimpin2 PAS..but TB tu da cukup betul ke? renung2kan..

Anti-firaun..

Anonymous said...

alah takde telor lah main delete2 comment.. apalah TB, klu comment2 pun ko dah takut, nak perjuang islam konong.. sudahlah TB semua dah kenal dan akan semakin ramai kena ko sapa..

aku nok tanya ko.. sapa maksud ko kapir harbi tu.. wartawan pun sama cam ko jugak, kena tak tanya masa tu, tengok cam ne ko nak jawab

joostspring said...

tajuk gempak gila....

sidang media tu....org kl buat sidang media berpusu2 wartawan dan org datang...ni kau sorang2 je..hahahahahha

kategori SS la kau ni TB...

gila glamour...