"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 15, 2010

Sokong UMNO/BN - Sokong APCO/Yahudi

Kawan-kawan di Hulu Selangor, saksikanlah video di bawah untuk melihat sendiri bagaimana jahat dan kejamnya Yahudi Zionis membunuh dan memangsakan rakyat Palestin yang dijajah (paparan lebih jelas di sini).

Demi kemanusiaan, sanggupkah anda memberikan undi anda kepada parti kawan APCO International dan Asisoft yang didominasi Zionis Israel? Janganlah lupa, satu undi kepada kawan APCO dan Asiasoft bermakna satu undi kepada kejahatan dan kekejaman Yahudi Zionis - ia bagaikan merobek-robek kejam tubuh rakyat Palestin yang dizalimi.

11 comments:

Anonymous said...

1.Benda kecik pun hangpa dok besaqkan!
2.kalau gitu tak payah belajaq sainsla!hangpa tenguk berapa ramai saintis yang berbangsa yahudi!
3.Ambik je yang baik dari yahudi!yang buruk tak payah ambik!
4.barang yahudi seperti rokok,google,facebook hangpa ambik pulak!!!
5.Akai letak mana puak hangpa ni!!!!

mankeldai said...

anon 8.11am, seorang lagi pencacai yang tak lulus kefahaman!

Anonymous said...

yg sokong anwar ibrahim pun sama jugak la pasala anwar ibrahim pun ada kawaan yahudi gak .... statement2 mcm TP bagi ni sesuai utk org2 bodoh yg tak mengaji mcm dia je ..... wakakaka.....

Anonymous said...

HAHAHA..!!! PENCACAI2 BANGSAT UMNO-APCO SEKARANG DAH MULA BACKING YAHUDI. LAKNAT BETUL LAA PENCACAI2 CYBERUK NIH SEMUA..!!

Anonymous said...

Hahahaha.. PR dah takde modal untuk kempen. Balik2 APCO. Sudahlaaa PR. Korang check baik2 sapa kwn2 Anuar kat luar negara. jangan berlakon laaa.. PR big time losers.

PR akan bungkus kat Hulu Selangor. Zaid Ibrahim takkan boleh naikkan imej PKR.

DAP + PKR + PAS = 0

Anonymous said...

PKR + DAP + PAS = Penunggu Gunung Raya.

Anonymous said...

Anwar kuat kencing..Kencing sampai hanceng..PKR=Parti Kencing Rakyat!Jgn gadaikan negara kita..Undilah barisan nasional untuk kesejahteraan bersama..Hidup Najib!1 m'sia

Anonymous said...

ramainya cyber trooper umno kat dalam blog ni sekarang. Famous la lu TP....hehehe.

lah said...

Assalamualaikum, Tuan Perisik:
Pohon tolong promo Projek Life Line 4 Gaza spt alamat http://www.lifeline4gaza.org/. Projek menerobos keangkuhan Yahudi Zionism.

Anak Lenggong said...

Puuuyoooo...baik punya lobi nampakkk..!!!!!..mentang2 la zaid tu banyak duit dan orang kelate..sampai mu dah lupa sape zaid masa dok dalam umno dulu dan camner kelakuan yang dia buat kepada pas...kah kah kah...nak idupp...leh makan kiri kanan duduk dibawah pohon rendang...hidup laa ko poji ooiiii..!!!!!!nanti boleh la ko yamseng dan takebeer sekali dengan zaid tu

Anonymous said...

weih, zaid tu byar cash weih..mane utang2..