"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, June 22, 2010

Musim Hujan Dah Tiba, Katak Makin Banyak..?

Petaling Jaya Kedudukan Ketua Umno bahagian Puchong Datuk Mohamed Satim Diman sama ada akan meletakkan semua jawatan politiknya turut menjadi perbualan dan tanda tanya di kalangan pemimpin Umno bahagian itu.

Beliau juga merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Serdang selama empat penggal dan juga setiausaha Umno Selangor.

Sikap berdiam diri dan semakin sukar ditemui serta dihubungi sejak kebelakangan ini, menimbulkan rasa kurang senang di kalangan ahli dan penyokong parti.

Seorang ahli Jawatan kuasa (AJK) Umno Puchong, Abdul Hamid Mohd Yusof berkata, Mohamed Satim perlu berterus terang mengenai kedudukan sebenar.

"Malam tadi beliau menghubungi saya dan saya bertanyakan perkara itu kepadanya tetapi jawabannya `jangan bercakap apa-apa’

"Saya tidak puas hati dengan jawaban macam ini. Sebagai wakil rakyat dan ketua bahagian, beliau perlu berterus terang dan bercakap yang benar.

"Kalau ya pun apa salahnya. Saya tidak mahu beliau tinggal (meninggalkan Umno) macam tu sahaja.
Ni satu lagi "wayang"... aku rasa 2-3 hari lagi akan ada "katak" muncul... tungguuu...

6 comments:

lord reid said...

AMENO KEBAS BERJUTA2 DUIT KAMI 2 XKERA? SURUH KAMI TANGGUNG BEWAK IDUP AKA PENJAWAT AWAM TU XKERA?

PENJAWAT AWAM BERLAGAK NAK MAPOS, KEJA SIKIT MAU GAJI BANYAK, MASUK LAMBAT, KLUAQ REHAT LAMA2 BALIK AWAI, KEJA MACAM SIPUT BABI, ANTAQ DOKUMEN KEJA HILANG PAHTU SURUH KITA HANTAQ BALIK P*K* MAK BTUI, YANG DI KAUNTER LAGI TERUK XHORMAT PELANGGAN LANSUNG WALHAL LULUSAN SPM CABOK SAJA, BONUS 1/2 BULAN XMAIN, MAU 2, 3 BULAN X SEPADAN KEJA LANSUNG,,

BAWAH AMENO PENJAWAT AWAM AKA BEWAK2 IDUP NI KEBAL KITA LA MERANA DOK BAYAR CUKAI TANGGUNG BEWAK2 NI,,

ADA AKAI KA AMENO????

matkambing said...

ini taktik mengaleh tumpuan supsys pengundi tak sedar permainan yang dijalankan dibelakang tabir!

Anonymous said...

better kemarau kat kelantan, katak tak berani muncul..

sape tak sayang bini wei!

anti-firaun

darulehsantoday said...

aku cadangkan pada najib suruh namakan kucing dia "pussy eli" sempena tebalnya bulu kucing itu sama dengan tebalnya bulu pussy eli.

jit_tontoya said...

haluuuuuuuuuu....

Ni jelas satu lagi taktik nk ambil perhatian pimpinan atasan UMNOngok. kononnya protes dlm senyap la. nk cakap x puas hati x dpt bnyk projek takut. sbb biasanya kaki ampu dan jilat.
korang tengok la, kalau depa ni keluaq UMNOngok tanpa syarat dan masuk PAS, aku rasa depa ni jujur. tp klau kluaq msuk parti lain...wallah....


khaktuih.....

Anonymous said...

Taktik lama. Jgn layan orang macam ni. Ada udang sebalik mee ni

Fread