"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, July 11, 2010

Bersatu Kita Bersatu..!

Satu

Cita-cita untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara yang mengamalkan dasar Islam akan menjadi kenyataan jika PAS dan Umno bersatu dan bekerjasama.

Panel Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas Agama Islam (JASA), Lokman Nor Adam berkata cita-cita PAS merealisasikan hasrat itu akan menjadi lebih mudah jika mereka berbaik-baik dan bekerjasama dengan UMNO berbanding dengan DAP dan Parti KeADILan Rakyat (PKR).

Menurutnya, kedua-dua parti komponen Pakatan Rakyat itu ternyata mempunyai dasar perjuangan yang berbeza, di mana DAP jelas menolak Islam, manakala PKR adalah parti yang memperjuangkan kepentingan peribadi pemimpin.

"Sebab itu tiada sebab PAS tidak menyahut salam UMNO untuk berbaik-baik dan melupakan sejarah hitam menyebabkan kedua-dua parti itu berpecah daripada gabungan dalam Barisan Nasional (BN) pada 1977.

"Jika UMNO dan PAS bekerjasama banyak perkara boleh direalisasikan, termasuk melaksanakan hukum hudud, berbanding dengan tindakannya bekerjasama dengan DAP dan PKR yang ternyata mempunyai dasar dan matlamat perjuangan yang berbeza," katanya pada majlis Wacana Perdana di Balai Islam, Lundang, di sini, Sabtu malam.

Turut diundang menganggotai panel ialah bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainal Abidin; Anggota Parlimen Bukit Mertajam, Mujahid Yusoff Rawa dan Pengerusi Biro Agama Badan Perhubungan Umno Kelantan, Mohd Affandi Yusoff.

Pensyarah Sains Politik Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof Madya Dr Mohammad Agus Yusoff menjadi moderator wacana yang bertajuk "Bolehkah Melayu Bersatu?". Kira-kira 3,000 penyokong kedua-dua parti itu hadir pada majlis itu.

Lokman yang sebelum ini bekas anggota PKR, berpendapat PAS tidak mungkin dapat menubuhkan negara Islam seperti yang diharapkan kerana tidak mempunyai kuasa yang cukup dua pertiga di Parlimen jika tidak bersatu dengan UMNO yang mempunyai suara majoriti orang Melayu dan Islam.

Sementara itu, Dr Mohd Asri berpendapat, bersatu untuk menyokong sesebuah parti politik tidak membawa makna selagi ia tidak diasaskan kepada bersatu dalam erti kata menegakkan wadah perjuangan Islam yang sebenar.

"Semangat perpaduan dan bersatu dalam konteks bangsa sahaja tidak menjamin perpaduan dalam erti kata sebenar, buktinya dapat dilihat apabila masih ramai umat Islam di dunia yang berpecah belah dan tidak bersatu kerana tidak meletakkan asas perpaduan Islam," katanya.

Dua

Pemangku ketua UMNO Petaling Jaya Selatan Datuk Hanipuddin Raja Nong Chik mengakui masih wujudnya pepecahan ahlinya di peringkat akar umbi di bahagian tersebut.

"Saya melawat beberapa cawangan UMNO, ada pepecahan sesama kita telah saya rasai," katanya ketika menyampaikan ucapan aluan di mesyuarat perwakilan UMNO bahagian itu hari ini.

Lebih 300 perwakilan menghadiri mesyuarat tersebut yang oleh Ahli Majlis Tertinggi UMNO Datuk Seri Musa Aman yang juga ketua menteri Sabah.

Menurut Hanipuddin, perpaduan sesama ahli UMNO penting untuk mewujudkan satu pasukan yang disegani bagi merampas semula negeri Selangor dalam pilihan raya umum akan datang.

"Kita jangan saling benci-membenci dan hasad dengki sesama kita.

"Sakit hati, dengki dan dendam perlu dibuang jauh-jauh untuk kita rapatkan barisan menghadapi pilihan raya umum akan datang," katanya.

Menurutnya sebelum pilihan raya umum lalu, UMNO dan BN menguasai parliman Petaling Jaya Selatan dan DUN Taman Medan.

Tetapi sekarang kedua-dua kawsan tersebut jatuh ke tangan PKR,
tambahnya.

Sehubungan itu, Hanipuddin menyeru ahli akar umbi agar berusaha kuat dan bersatu padu untuk merampas kembali kawasan tersebut daripada Pakatan Rakyat.

Untuk tujuan itu, katanya, Umno bahagian memerlukan sejumlah peruntukan yang mencukupi untuk bergerak lebih aktif.

Beliau juga memohon kepada kepimpinan tertinggi Umno agar menyalurkan bantuan "yang besar" tanpa mengira kawasan itu dimenangi oleh Umno ataupun tidak.

"Jangan kami di kawasan yang kalah dihukumi dengan bantuan yang kecil tetapi di tempat yang menang diberi peruntukan yang besar.

"Siapa yang hendak kalah...Beri kami peluang dan peruntukkan yang besar," katanya.

Menurutnya lagi, bahagian tersebut yang tidak pernah kalah sebelum ini, turut 'terkena tempias' tsunami politik dalam pilihan raya umum lalu.

"Kalau kita tidak berjaya dalam pilihan raya umum ke-13, saya berpendapat kita bakal gulung tikar pada masa depan," katanya.

Hanipuddin berkata, bagi merealisasikan kemenangan dalam pilihan raya akan datang, beliau mengajak ahli akar umbi turun ke padang bagi "menjuarai rakyat".

Sebelum mengakhiri ucapannya, Hanipuddin merayu kepada Musa agar membawa ke perhatian kepada pucuk pimpinan parti berhubung masalah kekurangan peruntukan itu.

Tiga

Aih... yang dok ada dalam parti sendiri pun tak boleh nak satukan, ada hati nak ajak orang lain "bersatu dengan UMNO"..?

Lokman ni mabuk ke..?

43 comments:

cempaka sari said...

apa punyer tur
tak paham2 lagi ke
UMNgOk ni tuhannya satu jer
agama yang dianutinya pun satu jer
DUIT!!!

Anti-Merapu said...

Aku rasa banyak makan DUIT HARAM kot. Tue yang duk merapu tak memasal. Apa, dulu PAS ngan UMNO tak pernah bergabung ke ? Last-last apa jadi ? Jangan jadi mangkuk lah Lokman oiii. Selama nie apa Dasar Islam yang UMNGOK tegakkan sepanjang jadi pemerintah negara nie ? UMNGOK cuma berTUHANkan duit je. Kulit je Islam tapi dalam, hanya Allah je yang tahu kehiprokitan hangpa....

Anonymous said...

1.PRU ke13 nanti adalah pertembungan antara puak melayu dan puak kapiaq harbi!!!
2.sapa-sapa yang pangkah puak kapaiaq harbi!!!!tak kiralah mca,gerakan,mic!pkr!keadilan!!bermakna dia BARUA puak kapiaq harbi!!
3.Agak-agak bolehka pas "hidup" tanpa pertolongan puak kapiaq harbi nii!!

matkambing said...

memang mabuk si lokman ni! entah sebab apa?

Anonymous said...

semua ketua cawangan dan ketua bahagian pencacai
jangan lepaskan peluang keemasan ini
cnn baru sahaja membuka penjabat di bangunan klcc.
cnn sedang menawarkahn pakej untuk dtemui bual

pakej ini adalah seperti berikut:
1 - muka mesti tidak sembab
2 - berat badan tidak melebihi 65 kg
3 – wanita obese tidak akan diterima
4 - asas bahasa inggeris amat penting
5 – pandai menggunakan perkataan please dan thank you
6 - tidak takut dengan bini

peluang untuk diinterview okeh cnn ini hanya untuk orang melayu UMNGOK sahaja...hhehehehhe

Anonymous said...

Tambahan: dilarang menggunakan perkataan yang kasar semasa ditemubual, contohnya:

'Don't talk shit. I repeat, don't talk shit.'

Anonymous said...

Apa yang umno dok bising2 ni. Tanpa umno pun melayu boleh maju malah lebih baik lagi. Jangan dok perasan rakyat masih mahukan umno, sebab parti umno ni macam parti SHIT. Takkan puak2 umno tak baca novel oleh Shahno Ahmad? Umno memang SHIT macam kepala taik, atau lebih mudah sila tengok ulat taik. Masing2 berebut nak dok naik keatas tapi tetap macam taik.

Umaru said...

kah...kah...kah...

Hampa boleh percaya lagi cakap si Lokman Adam ni ka?

Kaki penipu....kaki pembelot....itu lah orangnya.

Anonymous said...

bodoh punye lokman..

sejak bila pulak PAS bercita2 nak tegakkan negara islam? menda basic ni pun dia tak paham2 lagi. melacurkan agama utk dapatkan kuasa itu yg diperjuangkan..

kalu perpaduan PAS+UMNO bukan sbb parti, tetapi atas dasar perpaduan melayu dan keutuhan agama islam yg sering dicabar puak kafir skrg nih..itu matlamat dia..takyah la nak terangkan kebaikan kepada PAS sekiranya bersatu dgn UMNO atas dasar perjuangan kepartian. Sudah lupakah PAS sedia bersatu dgn syaitan utk jatuhkan UMNO (nicky ajis)? mane perjuangan ISLAM nye?

tahukah anda, takde negara Islam dalam perlembagaan PAS? - nizar jamal

DAP telah terima prinsip perjuangan PAS dimana di dada karpal ada "bulan" - nicky ajis..

bulan, bulan jugak, negara islam kalu, kasi langkah sy punye mayat - karpal

anti-firaun..

p/s: bodoh punye lokman..kah kah kah..

lord ried said...

ALOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU,

JOM BERSATU UNTUK MEMBAZIR,, DARI ATAS SAMPAI BWH MEBAZIR...

BELI TIN SELAM BERBILLION TAK BOLEH SELAM.

BELI JET HELIKOPTER KEJA JATUH MENTANG2 TAK DAK ANAK MENTERI.

GURU SPM GRADE 3 DH BANYAK WUJUD LAGI KPLI GAJI BERIBU.

USTAT MAKETAB XBLEY CAKAP ARAB DAH MELAMBAK WUJUD LGI JQAF GAJI BERIBU.

JURUTEKNIK KOMPUTER SAMPAI 1SEKOLAH 1, AWAT KOMPUTER TIAP2 HARI ROSAK KA.

MEMBAZIR AMALAN SETAN, MBAZIR AMALAN AMENO, AMENO LAH SETAN MEMBAZIR DUIT RAKYAT.

Anonymous said...

EJEN CIA PULAK DAH....HUH...TERER TOL ANWAR NIE...

LEN KALI UMNGOK CKP LA ANWAR EJEN PARTY TUPPERWARE....BARU ORG RAMAI PERCAYA...HEHEHEHEHE

July 11, 2010

Anwar dan hubungannya dengan Amerika Syarikat disoal oleh blogger Amerika

KUANTAN, 11 Julai —

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) DatukSeri Anwar Ibrahim akan dikenakan tindakan sewajarnya jika didapati mengancamkeselamatan negara selepas dikaitkan menjadi alat kepada agensi perisikanAmerika Syarikat, Agensi Perisikan Pusat (CIA).

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein bagaimanapun berkata pihaknya belum mempunyai maklumat dan perlu bergantung kepada bukti untuk mengambil sesuatu tindakan.

“Tak tahulah sama ada (alat) CIA atau tidak, tetapi kita tengok banyak rahsia dia sudah terbongkar.

“Kita sebelum ini tidak tergamak cuba korek (rahsia) kerana cukup-cukuplah mereka sendiri menabur fitnah terhadap pemimpin-pemimpin kita, tetapi kalau mereka tidak berada di atas landasan dan niat jujur akhirnya benda yang tidak baik akan keluar juga,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Paya Besar di sini, hari ini.

Anonymous said...

Tahukah anda ANWAR adalah pencacai CIA?

- Elaine Meinel Supkis (New York Blogger)

anon 10.43 am..

weih ko ni bangang kan? hehe..

anwar bukan ejen CIA la bodoh! kau da baca artikel blogger US yg dedahkan pasal nuar tu tak? Anwar bukan ejen CIA tp ALAT CIA..dgn kata lain, "ALAT" tu sama la maknanye dia balaci atau pencacai..takdenye anwar layak jadi ejen CIA weih!

anti-firaun

Anonymous said...

perghh...

tahukah anda MB Selangor bercadang ingin membina satu stadium baru?

- ex MB Selangor..

tgk link ni..tapak stadium yg baru utk kesejahteraan rakyat Selangor!

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2010/07/rompak-pasir-bukti-wang-rakyat-selangor.html

anti-firaun

Anonymous said...

WOW..FIRAUN SUDAH MARI...

tahukah anda ex MB selangor sedang melopong...projek tak dapat, pasir pon tak dapat..hehehe

p/s:
khas untuk firaun..
satu Malaysia, satu penyapu!

Anonymous said...

firaun..

Anwar bukan shj alat CIA, dia alat Yahudi, America, IMF, World Bank, blah...blah...blah....

wow...terer tol umngok baru ciptaan mahafiraun....

muahahhahahahaha


p/s:
firaun..ko dah minum kopi bancuhan sexfool pg nie...hehehehe

matkambing said...

kalau utusan spin anwar ejen alien dari plenet marikh, pembacapun tentu akan percaya! pembaca utusan penyokong totok umno-apco, cayelah!

Anonymous said...

Dakwa seorang malaon bernama Elaine Meinel Supkis, yang kononnya, seorang penulis blog di New York..... Anwar Ibrahim merupakan alat ciptaan CIA bagi menjaga kepentingan dan perancangan sulit Amerika Syarikat di Malaysia. Pulak dah.....

Weh.... siapa binatang si Elaine Meinel Supkis ni?? Angin tak der.... ribut pun tak der, ... See Moretup-tup out of the blue.... muncul jer nama dia. Blogger terkemuka daripada US, konon. Isy.... tak pernah dengor pun. Watak Elaine Meinel Supkis ni.... fiction atau real?? Apakah ini satu lagi wayang yang diproducekan oleh puak-puak UMNO/APCO??

Yang syiuknya.... belum apa-apa lagi, si Hishamuddin udah melatah sakan. Eh.. eh... rasanya ni, melatah yang dibuat-buat. Melatah untuk distract attention daripada rasukan hantu Altantunya yang sedang giler-giler menglibang-libukan hati perut Najib, PM 1Malaysia. Satu dunia kini sedang menyaksikan bagaimana the ghost of Altantunya sedang merasuk. Yang membongkar.... berada di London, yang menyiasat.... berada di Paris dan yang terkencing dan tercirit pulak.... berada di Malaysia.

Dan... at the same time, mungkin juga, mereka cuba nak gertak dan takutkan Anwar. Fuuuuhhh.... don't play-play, CIA dan Mossad want Anwar dead!! Weh.... silap orang ler. Anwar bukan macam korang, penakut. Hanya tunjuk berani, sebab kuasa ada dalam tangan. Kalau tak da kuasa.... aku rasa, korang sure dah terkincit dah!! Gah ler sementara kuasa ada...

Korang dengor sini baik-baik. In kata-kata Anwar tau.... "Kalau takut pada risiko, jangan bicara tentang perjuangan". Apa...?? Korang ingat Anwar heran ke semua stupid allegations yang korang cuba wayangkan tu?? Salah orang ler weh....

Don't forget.... dia pernah di ugut, dibelasah dan dia pernah difitnah. Dia pernah di ISA dan dia juga pernah ber-rumahkan penjara. Pada dia, semua tu nothing.... Alah bisa tegal biasa!!

Pada persepsi umum.... semua itu ialah tanda-tanda bertapa allergic dan takutnya kuncu-kuncu UMNO/APCO dengan manusia bernama Anwar Ibrahim. By hook or by crook.... langkah dan kemaraan Anwar, must be stopped!! Kalau tidak.... survival politik kuncu-kuncu UMNO/APCO, is in jeorpady.

Yang lawaknya..... Hishamuddin melatah hanya dengan maklumat daripada berita yang dilaporkan oleh sebuah surat khabar yang kredibiliti, integriti dan reputasi sudah berada dalam limbah yang penghor baunya. Akhbar apa tu, ya??

Utusan Meloya.... ejen propaganda UMNO/APCO!! Boleh caya ka??

Poooraahh....!!! But... apa-apa pun, KDN mesti siasat kebenaran dakwaan akhbar tersebut. Kebenaran atau fitnah?

Aha..... suruh jawatankuasa 'Ministry of Truth' bersidang cepat. The sooner, the better. Jangan tunggu lama-lama. Mesti efisyen tau?? Nanti KPI korang jatuh merudum.

p/s:
APCO: SEDIA BERKHIDMAT!

Anonymous said...

urat kontot den dah putus asik golak sobab umno kato anwar ejen cia......

goli hati ese...

esok 2 anwar ejen mossad pulak pastu kgb...

pastu m16..pastu three..wakkakka..

nampak sangat udah lomas dah umno..

Anonymous said...

UMNO dah merepek, merapu tak tentu haluan kerana kehilangan sokongan Melayu, maka ada-ada saja cadangan bagi menarik Melayu ke parti reput tersebut. BN nak pinda undang-undang nak tarik golongan muda.

Di front lain pula kini UMNO sibuk mem burukkan pemimpin pakatan terutama DSAI...

Anonymous said...

Elaine Meinel Supkis (New York Blogger)

ni ahli BPN ke..?

kah..kah..kah

Anonymous said...

BPN..Blogger Pencacai Negara??!

Anonymous said...

WOIT FIRAUN..

KO TOLONG SOUND KAT APCO SAT...APA TIDO KA? APA KENA REJECT NIE..

DAH LA APCO PULUN DUIT BERJUTA2...MUAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

KUALA LUMPUR: PAS has criticised Prime Minister Najib Tun Razak over his failure to move a motion at the United Nations to resolve the Gaza issue. Party deputy president Mahfuz Omar said Malaysia’s 'Save Gaza' motion, which Najib took to the UN, was roundly rejected by the world, including the United States.

Anonymous said...

Tahukah anda, anwar telah melarikan diri keluar dewan rakyat apabila siri pembogelan dilakukan oleh Zahrain antaranya pembohongan Nuar Juburi tentang Sept 16?

- zahrain..

anti-firaun..

kah kah kah

Anonymous said...

suara keadilan >> keadilan >> KELDAIAN?

anti-firaun

Anonymous said...

aku sokong NUAR kasi saman itu blogger Amerika!

kalu nuar jubor tak bercita2 utk saman blogger tu dalam tempoh 14 hari dari skrg, maka korg paham2 sendiri la ye?

sblm ni anwar da pernah buat saman fitnah, saman malu, saman qazaf, saman kena tuduh kacou bini org, saman kena letak jawatan etc. takkan menda mudah ni pun takleh nak saman ye tak? wolwofitss ngan CNN boleh tolong per?

anti-firaun

Anonymous said...

anti firaun ==> firaun...

muahhahahahhahahahha

Anonymous said...

hahaha..

nampaknye, sejak TP punye posting kat blog ni mcm kura2 sejak akhir2 ni, tinggal aku sorg "PEJUANG" yg dok setia melepak kat sini sambil melayan pencacai2 pengangkat najis suma kat sini..hahahaa..

tp aku tak kisah la kan..

tahukah anda, nicky ajis pernah meminta Anwar juburi bermuhabalah tentang kes liwatnye, dan slepas saiful selesai melakukan sumpah, nicky ajis menarik balik keperluan bersumpah beralasan ia mirip Kristian?

-nicky ajis..

anti-firaun

Anonymous said...

"hati yang busuk, angkuh, sombong dan pendengki" - ini adalah apa yang telah disemai oleh umno 53 tahun dahulu.

nak sekarang saka keturunan lahanat berserakan membawa hitamnya hati memporak-perandakan masyarakat. padanlah dengan muka yang tiada jernih itu.

itulah dek kerana melupai Allah. Tuhan Maha Perkasa yang mengajar manusia melalui ISLAM. sombong. bodoh. konon ISLAM dengan songkok tinggi, doa bersepah air liur berarak maulud Nabi bersimpang siur.

hanya hati yang kotor. kemudian berantakan dan bergaduh.

itulah umno

Anonymous said...

elaine meinel supkis .... bunyi bunyi macam si jarjis le... kome jangan heran ... ini memang permainan umngok ..... cube kome cek balik ...

.. orang kalau udah nak tumpor biasa cakap meraban ... tak caye tanye orang kg gajah perak tengah ....

Anonymous said...

tahukah anda 52 tahun memerentah tak ingat pon Negara Islam...

Dah nak MAMPOS baru ingat bersatu..

muahahhahahahahahhaha

Anonymous said...

firaun..

kepala hotak hang cuma ingat LIWAT..LIWAT..LIWAT..!


selalu minum kopi sexfool kot...
kah..kah..kah

jgn lupa bawak KY sekali tau...heheheh

Anonymous said...

firaun..

bukan susah nak mendapat pengiktirafan UMNO skrg, pertama MESTI BODOH...kedua APA2 MESTI MEMBODEK DAN SOKONG UMNO... ketiga MESTI KEKAL BODOH DAN BODOH SERTA MEMBERIKAN IDEA YANG BANGANG SECARA KONSISTEN...itu saja..

hehehehe

Anonymous said...

apasal perancis boleh panggil itu bala ke perancis.....

apasal itu sprm sama itu pdrm m'sia 1 tak boleh panggil itu bala patah balik ke bkt aman?

sapa menteri dlm negeri ni?...berapa lama nak menyelam??

kah kah kah kah kah kah ....

Anonymous said...

INI LAH BALA YG MENIMPA BILA CELUPAR BERSUMPAH DLM MESJID KATA TAK PERNAH KENAL PEREMPUAN MONGOL ITU SELAGI YG BERSUMPAH TAK BERTAUBAT NASUHA SELAGI ITU SEMUA TAK TENGGELAM KES TAK TENGGELAM DAN KAPAL PUN TAK TENGGELAM NANTI PERKARA BARU PULA TIMBUL...

Anonymous said...

lepas ni ketua2 UMNO pakat kempen dlm C.N.N pulak.

dah puas dok maki dlm tv1, tv3suku..pi maki kat dlm C.N.N pulak..

kah..kah..kah

Anonymous said...

Woi pencacai..

Yang keliru tu,

Mak Cik dan Pak Cik kat FELDA saja!

Depa tu bodoh dan BANGANG macam

pencacai jugak,

macam lembu,leh tarik dengan tali!

Hangpa ni buatlah statement apapun,
matlamat hanya satu,

REMBAT HARTA RAKYAT!!!!!!!!!!

Tang ni.....hangpa cukup MUKTAMAD!

hehehhehehe

Anonymous said...

Tak tahu mana hulu mana hilir
jadi nanar,berjalan mengukur tanah;
tak tahu mana dagu mana leher
perasan benar, orang lain suka fitnah

Tindak balas kita kukuhkan parti
Undilah PK...ko guano demo;
PRU 13 sama2 kita nanti
satu Malaysia nak tolak umno.

Anonymous said...

tahukah anda:

semenanjung -kafir takleh guna ALLAH
sabahserawak -kafir boleh guna

Dulu-Haram judi
Kini-Halal judi

Dulu-ESQ HARAM
Kini-Sejak mashitah terlibat dalam ESQ nak kaji semula keharaman nya.

Dulu-BN bina kandang babi bersepah-sepah halal...janji masyuk
Kini-PR nak bina kandang babi moden melompat mereka!

Dulu-isu APCO cuba ditutup!
Kini-Kontrak APCO sambung lagi!

Dulu-Sodomi 1
Kini Sodomi 2

Dulu-Kini-Selamanya kelentong orang....kerja UMNO nih!

Apa ingat agama leh kejap boleh kejap tak boleh?

Apa ingat agama leh sana boleh sini tak boleh?

Anonymous said...

bila tengok israel mengganas kat tanah arab kita dok salah kan pak arab satu bangsa n satu agama tak boleh nak bersatu lawan israel...tapi kat malaysia kat batang hidung sendiri.............munafik!

Anonymous said...

selagi sokong UMNO selagi itulah diperbodohkan, tak cukup lagi kena tipu lebih 50 tahun

Anonymous said...

isu pasir di Selangor dah lama sejak BN, sekarang toyol pula nak heboh orang curi pasir... memang benarlah toyol

Anonymous said...

UMCO masuk pasir...dah jem dah...

anti-firaun..

Kahkahkah

Anonymous said...

melayu PAS melayu haprak!