"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, August 24, 2010

National Geographic: Crime Scene Bangkok - Dr.Pornthip Rojanasunand

Beb... National Geographic boleh buat rancangan khas pasal Dr.Pornthip... mahkamah Malaysia pulak macam bangang... memang dasar Zionis..!

14 comments:

Anonymous said...

kerajaan malaysia kn xsuka tgk rakyat celik mata.dari dulu smp kala semua dah di ajaq pejam mata.

Anonymous said...

1.Oitt!!mamat tu bunuh diri!!
2.Hangpa dok bodoh buat apa!!!!

Anonymous said...

MACC punya lawyer punya local Universiti pun tak diiktiraf di Asia, lagi nak cakap pasal universiti Porntip top 5 di Asia.

Bodoh punya MACC lawyer nie, inikah projek Barisan Nasional ?

Bikin malu Umno sama Malaysia saja. Apa ini salah siapa ?? Salah Porntip kah ?

Kualiti MACC lawyer ini macam tahi lembu panas...

Cicak Kubing said...

MACC Lawyer ni dengki sbb (kelayakkan yang dia bangga kununnya. tak masuk dlm National Geografik. Sbb tu lawyer tu cuba merendah2kan Dr Prontip. Dia rasa dia dpt gelaran DATUK dia dah bangga...Puhhhhhhhh

Dasar lawyer HAPRAK......

Anonymous said...

Hangpa nieee takk tengok vid tuu betoiii@ laa....vid tuu cerita pasai DNA.Yang dia dok mohong di court tuu pasai orang bunuh diri dia kata orang kena cekik...memang dasar hangpa semua yang ada kat mesia niie tak betopiii...

Mat Tegak said...

Kah...kah...kah...
Woiiiii anon 1:23 hang ni posa ka tak? Cakap macam orang bengong aja.

Cuba hang pikiaq...ada kah si Teoh tu pi kat bangunan SPRM semata2 nak bunuh diri?

Tak da tempat lain ka dia nak cari bunuh diri??

Aku yakin ini semua kerja puak2 SPRM. Kerja2 macam ni aku dah paham sangat la...nak cover nama konon.

Tok sah nak menipu la......mungkin di dunia hampa terlepas....tapi...kat mahsyar hampa tau la. Yg lebih teruk...bila kat dunia jadi penipu...maka...berganda lah balasan yang hampa terima.

anak melayau said...

Mat Tegak,

Hang toksah dok peringat puak puak tu fasal syurga nereka, depa tak percaya punya. Yang depa dok buat maksiat, mentedarah rasuah, bunuh orang atas dunia ni pasai depa tak percaya ada balasan nerakalah.

Tok guru depa Mahathir dok ajar depa bahawa tak ada pun balasan syurga neraka. Balasan di alam kubur pun tak ada, dulu Mahathir pernah tanya, "Mana pernah ada orang mati, balik bagitahu apa yang berlaku dalam kubur...?" Dia pakai hukum akai saja, bukan ikut hukum kitab Allah.

Puak sesat bukan nak hairan pun kalau dicerita bab balasan di akhirat.

Yang budak bengong sekoq tu pula kata video tu berkenaan DNA bukan fasal bunuh diri atau dicekik. Dia tak tahu pun bahawa DNA adalah sumber rujukan dalam kes bunuh diri atau cekik.

Man Tegak said...

Yang aku nak ketawa tu ialah boleh ka peguam haprak tu kata Teoh cekek diri dia sendiri. ha..ha..ha.


Serupa macam kes DSAi aja.
Si Rapidah Aziz kata DSAI tumbuk sendiri mata dia.
Si Mamak Mahadir kata DSAI hantok muka dia kat dinding
Si Nazri Azis kata DSAi CEDERAKAN sendiri dirinya
Si Rahim Nor pula mulanya buat2 tak tau aja dan tak nak mengaku?


Hai busuknya hati umno ni...

Anonymous said...

ade juga pencacai BN melalak dalam comment nie lepas dah ade bukti betapa Doktor Pornthip tu mmg pakar dalam bab2 nie.

Lawyer mangkok ayun tu pulak tak pasal2 persoalkan kelayakan Dooktor Pornthip tu. Memalukan betul rakyat Msia. Harap lawyer SPRM tu berhenti jadi peguam dan pegi jual makanan kat pasar ramadhan dan jgn menyusahkan rakyat jelata dengan pendek akalnya.

Anonymous said...

dr. pontip pernah belajar di us armed forces Institute of Pathology kat Washington DC..

Anonymous said...

klu mati hidup semula pn belum tentu bole menang kes makhamah.court dalam malaysia ni mana penah bela org yg baik.semua dok mengampu org jahatx untuk untuk buat jahat lagi.

Maisara said...

Aku tengok mahkamah di malaysia makin lama makin teruk. Hakim2 dah tak boleh dipercayai. Semua hakim mata duitan?

Anonymous said...

selagi Gani Patail masih ada selagi itulah sistem kehakiman kita dipergunakan oleh sang pemerintah.

bagi cara terbaik adalah tukar kerajaan saja dan pemerintah baru akan memastikan yg korup akan terus dibuang dalam bakul sampah busuk.

Anonymous said...

Aku stuju sangat ngan anom kat atas ..kita tunggu ajer PRU13 sama-sama pilih parti yang terang bulan (PAS) tolak ajer yang baru nak timbang-timbang (BN lah tu)La ni org tak main dah dacing manual semua dah pakai dacing digital..haprak betul BN (bila nak tukar logo baru tu????????????????